Gå til innhold

Hvilket fly reiser jeg med? :S

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne anonym..

Bestilte flybillett gjennom norwegian og da er det 1 flyskifte. Er det da gitt at andre flyet også er norwegian? Jeg finner ikke noe i mail om hvilket fly det da blir og vil vite det på forhånd. Med tanke på håndbagasjen i norwegian har max.grense 10kilo. Dersom jeg får lufthansa eller noe så er jo max.vekt 6kilo.

Kan man dersom man bestilte gjennom norwegian forholde seg til deres ''regler'' med max.vekt o.s.v. Siden det har jo ikke noe med at de andre flyene faktisk ikke kan holde mere vekt og at det blir farlig. Men tviler at det er sånn.

Har ikke koffert, så derfor veier håndbagasje kanskje 7kilo med data og slik.

Anonymous poster hash: f26cd...9df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar denne anonym..

Bestilte flybillett gjennom norwegian og da er det 1 flyskifte. Er det da gitt at andre flyet også er norwegian? Jeg finner ikke noe i mail om hvilket fly det da blir og vil vite det på forhånd. Med tanke på håndbagasjen i norwegian har max.grense 10kilo. Dersom jeg får lufthansa eller noe så er jo max.vekt 6kilo.

Kan man dersom man bestilte gjennom norwegian forholde seg til deres ''regler'' med max.vekt o.s.v. Siden det har jo ikke noe med at de andre flyene faktisk ikke kan holde mere vekt og at det blir farlig. Men tviler at det er sånn.

Har ikke koffert, så derfor veier håndbagasje kanskje 7kilo med data og slik.

Anonymous poster hash: f26cd...9df

Du flyr videre med Norwegian.

AnonymBruker
Skrevet

Norwegian er ikke med i noen flyallianse så da er det Norwegian hele veien. Hadde du f.eks reist med SAS kunne du fått et fly videre med et selskap i en annen allianse, som f.eks Lufthansa eller United.

Anonymous poster hash: 397d2...b52
  • Liker 1
Skrevet

Norwegian er ikke i noe rutesamarbeid med noen (eng. code share). Flyallianser har nødvendigvis ikke noe med rutesamarbeid å gjøre. Selv om det ofte har det.

Derfor vil deres "connections" alltid være i samme selskap (forutsatt at man ikke skiller på NAX og NLH).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...