Gå til innhold

Da var jeg drukket ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tommelsmil: og det var en uforglemmelig dag!!!

Ble hentet rundt halv ni Lørdag morgen av min forlover, rakk å dusje og gjøre meg klar mens kjærsten pakka sekken og gjorde alt klart. Fikk litt mat jeg kunne spise på veien og noe godt å drikke.....

Da bar det avgårde for å støpe nye, lekre negler på mine ellers nedbitte negler - blei kjempeklønete og måtte ha hjelp til alt mulig pirk utover dagen, men fine ble de :rosasmil: Mens jeg satt der og slappet av fikk jeg levert antrekk for neste punkt på lappen - hoppet i motorsykkeldressen og freste avgårde. Det var kjempegøy! Klamret meg fast og prøvde å lene meg med i svingene :ler2:

Stoppet utenfor frognerbadet, hvor jeg fikk neste lapp, hentet klær og penger i bilettluka, skiftet på meg en morsom blomstrete trøye over bikinien og tuslet litt nølende ned mot sklia mens jeg lurte på hvor alle var... I trappa på sklia så jeg de, hele gjengen satt utenfor gjerdet rett ved siden av sklia og vinket og lo! Plasket uti sklia og fikk ett nytt antrekk - temaet for dagen ble vann - og jeg ble kledd som en havfrue med en finne hengende etter meg som slep . Møtte hele jentegjengen og min mannlige forlover til lunsj i frognerparken - der koste vi oss med deilig lunsj, spilte fotball og lekte oss i sola. Tok bussen videre til Sjølyst der de hadde leid en stor,fin båt . Kjørte rundt på fjorden i noen timer, hadde gjetteleker, spilte gitar og sang og badet masse. Perfekt for en havfrue :-D Jeg elsker sommer, sol og vann - så det var jo helt perfekt! :hoppe:

Reker på kaia før vi tuslet videre til neste stopp - SPA ! Vi badet og slappet av i badstu, steam badstu og drakk champis. :) Forloveren trakk seg litt tilbake, syntes jentene skulle få holde på litt på egenhånd. Synes han var kjempetøff som hadde holdt det gående sålenge som eneste hane i høneflokken. Han hadde nok fått endel hjelp av veninnene mine med å planlegge dagen - negler og SPA hadde han nok ikke funnet på helt av seg selv.... :wink: Så ble det enda mere jenteprat og velvære! Vi pyntet oss og gikk videre til et sted det var dekket bare for oss, vi fikk servert helt utrolig mye, deilig tapas mat - jeg som egentlig ikke var sulten fikk kjempeappetitt og vi drakk kalde drinker, spiste og lo. Karaoken ble satt opp - jeg fikk åpne showet :hoho: - og så holdt vi det gående i noen timer..... Kjempegøy!

Litt seint fant vi ut at vi skulle ut å danse, men det var litt i seineste laget så vi avsluttet en perfekt dag og dro hjemover. Jeg har bare gått rundt og smilt i hele dag - virkelig en dag jeg kommer til å huske lenge som en perfekt dag med veldig gode venner! Synes jeg er kjempheldig jeg! :bukke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du hadde en kjempekoselig dag - så bra!

Skrevet

Hørtes ut som et topp utdrikkningslag! :)

Skrevet

Så fint å høre at du fikk en uforglemmelig dag :wink:

Skrevet

Det hørtes supert ut. Jeg har en mistanke om at jeg skal i ilden til helga. Håper mitt blir like bra :o .

Du...er det ikke vi som gifter oss samme dag....

Skrevet

Joda - vi gifter oss samme dag !!! :enig_animasjon:

så da kan du nok ikke føle deg helt trygg de neste helgene.... Jeg trodde ikke det skulle bli såpass tidlig som fem uker før - så de tok meg litt på senga der!!!

Moro var det ihvertfall!!

Alt under kontroll??

Skrevet

Alt under kontroll??

Ehhh... ja og nei....

Jeg føler at en del "henger i lufta" uten at jeg har fått gjort noe med det, men jeg har en huskeliste over alt som "henger i lufta" - sånn sett har jeg vel det meste under kontroll :-) :ler:

Lagde bordplassplan i helga, noe jeg hadde inntrykk av var KJEMPEVANSKELIG, men den bekymringen var over på en halvtime :)

Du da? Kontroll på det meste?

Skrevet

.... og vet du hva jeg PLUTSELIG oppdaga????

Det er nøyaktig en måned til vi gifter oss i dag!!!!!!!!!!

:klappe::danse: :-) :sjokkert::hoppe::sjokkert:

Gleder meg veldig!

Skrevet

:hoppe: Ja, tenk det er bare en måned igjen :hoppe:

I dag har vi vært på møte med de som leier ut lokalene, gått gjennom ymse detaljer og avklart endel småtteri og det er jo godt med alt som er klarert....

Vi har musikk igjen på lista vår som det eneste store punktet.... :roll: må leie et anlegg og laste ned musikk ellers så er det bare småtteri tror jeg..... føler jeg har sånn ganske oversikt, men det blir vel litt styr mot slutten uansett... :P

Nå kan vi virkelig starte nedtellinga.....yippie!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...