Gå til innhold

Seriøs nettbutikk med brudekjoler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett litt rundt på nett og funnet en fin kjole - men jeg er skeptisk til å bestille på nett. Er det mange som har negative erfaringer med å bestille på nett, eller som vet om noen oversikt over seriøse nettsteder?

Anonymous poster hash: 7476a...8f0
Skrevet

weddingdressfantasy.com, jeg kjøpte min kjole der og var meget fornøyd^_^

AnonymBruker
Skrevet

Grace loves lace.

Anonymous poster hash: 476bf...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestille på JJs' , bestilte på mål, den ble veldig bra :)

Anonymous poster hash: 1844c...aa4

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestille på JJs' , bestilte på mål, den ble veldig bra :)

Anonymous poster hash: 1844c...aa4

Ble den sånn som på bildene? Sitter og ser på kjoler derifra nå fordi jeg ikke vil blakke meg, og er skeptisk.. Men samtidig tenker jeg at siden de tilbyr å sy etter mål så må det jo være litt seriøst?

Gjest økonomifrue
Skrevet

Jeg bestilte en bolero (ikke etter mål), men etter str fra jjs, den passa niesa mi på 8 år....

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte en kjole fra JJs (egentlig en brudekjole men i lyyyys rosa som selskapskjole). Bestilte etter mål, og den er helt fantastisk fin!!! Tungt, flott stoff. Masse detaljer, pene sømmer. Ingenting å klage på! Skal ut og prøve brudekjole i salong når den tid kommer, men bestiller nok fra JJs tilslutt.

Kan absolutt anbefale de iallefall.

Sko (flere par) har jeg også kjøpt, kjempefine og veldig fornøyd.

👍🏻

Anonymous poster hash: 07cf0...f6d

• Liker 1
Skrevet

Har en venninne som bestilte derfra. Stoffet i den kan ikke sammenlignes med en kjole fra salong, så det kommer vel litt an på hvor kresen du er? Jeg vil ikke ha en brudekjole i det billige stoffet, så jeg velger det bort.

• Liker 1
Skrevet

Bestilte en kjole fra JJs (egentlig en brudekjole men i lyyyys rosa som selskapskjole). Bestilte etter mål, og den er helt fantastisk fin!!! Tungt, flott stoff. Masse detaljer, pene sømmer. Ingenting å klage på! Skal ut og prøve brudekjole i salong når den tid kommer, men bestiller nok fra JJs tilslutt.

Kan absolutt anbefale de iallefall.

Sko (flere par) har jeg også kjøpt, kjempefine og veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 07cf0...f6d

Den jeg har sett på er veldig enkel og ikke særlig komplisert, det eneste som bekymrer meg er customer support som jeg har hørt ikke er noe særlig. Jeg skal ha en enkel brudekjole fordi jeg gifter meg utendørs og vil ha noe som ikke veier 5kg, var i salong for å se, men de hadde ikke noe særlig utvalg på den enkle siden... Jeg får tenke videre og kanskje oppsøke salonger i andre byer. Her har vi nemlig bare én, og alle kjolene var veldig store og tunge. Kanskje jeg bare skal sy min egen....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg endte med å bestille fra lightinthebox.com, den skal komme i begynnelsen av mai.

Kjolen er relativt enkel og i taft - taft er taft, tenker jeg - mer spent på sømmer og slikt.

Kan gi tilbakemelding :)

Uansett, når en kjole koster 600,- så er det ikke større tap enn jeg har råd til, så jeg synes det var verdt å ta sjansen siden brudekjoler i Norge er kjempedyrt!

Bestilte sko fra en dansk side til kr 300 - de var knallfine - så jeg blir 900 kroners brud hvis kjolen er fin :ler:

Penger spart som vi heller kan bruke på gjestene våre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Milanoo.com

Anonymous poster hash: f02fa...0ed

Skrevet

Jeg kommer til å bestille fra jj's. Vet om flere som har kjøpt derfra, og vært kjempefornøyd! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte fra lightinthebox.com. Nydelig arbeid, og fikk mange komplimenter for den. Dessverre var den kortere enn jeg hadde trodd, vet ikke om vi målte feil eller hva som skjedde. Uansett, jeg brukte kjolen likevel, hadde flate sko, noe som egentlig var veldig behagelig på dagen. Med flate sko så det perfekt ut.

Flere av gjestene mine bestilte fra JJ's, de var også godt fornøyde med jobben deres, selv om ei dame endte opp med å bestille ny kjole (også fra JJ's!) fordi hun ikke likte hvordan den første kjolen satt på henne.

Slik jeg har forstått det ang kundeservice (leste litt rundt før jeg bestilte) så er de veldig hjelpsomme helt til du begynner å klage på kjolen. Men hvis du har brukt 700 kr el på en kjole er det vel ikke noen krise å ikke bli fornøyd.

Anonymous poster hash: c1cd7...e49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (trådstarter) fikk kjolen i dag, mye tidligere enn ventet (forventet avsenderdato 4. mai).

Det står på nettsidene at kjolen er i taft, det står på vaskelappen at det er 100 % polyester. Jeg vet ikke nok om stoffer til å vite forskjellen, men kjolen ser veldig fin ut og skjørtet faller veldig pent.

Den ser veldig fin ut, og ikke annerledes enn på bildet på nettsidene. Sømmene er pene!

Stroppeløs kjole, og den har innebygget BH.

Det som er feil for min del er selve størrelsen, men det er nok min egen feil. Jeg valgte å få den sydd etter egne mål, men var nok ikke nøyaktig nok med målene, i tillegg til at jeg trimmer og går ned i vekt til den store dagen :) Det er ikke et problem for meg, siden jeg har en venninne som er syerske, men kanskje for andre - ta nøyaktige mål! I mitt tilfelle er den litt for stor, heldigvis, ikke for liten.

Den ene tilbakemeldingen som går igjen mest på denne typen sider er at kjolene er litt lengre enn forventet.

Det var min også - men heller for lang enn for kort, tenker jeg, for det kan man gjøre noe med :)

I sum - jeg bestilte en brudekjole til kr 613,- og må gjøre noen endringer for å få den tilpasset meg personlig - til gjengjeld får jeg en unik kjole. Det slår å bruke flerfoldige tusen kroner i Norge...

Jeg kommer til å bestille flere ting fra lightinthebox.com, men jeg vil være mer nøye med størrelse.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...