AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Her på kg og irl?Anonymous poster hash: 3d3ab...72f
Jessica! Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 På KG aner jeg ikke, kommer nok an på øyet som ser.. I virkeligheten får jeg ofte høre at jeg er veldig positiv og et typisk ja-menneske. Dyrekjær, følsom, romantisk og drømmende.
bippo Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 På KG tror jeg ikke at det er så mange som syns noe som helst om meg, da jeg ikke akkurat er den som skriker høyest. IRL.. Glad i hunden, omsorgsfull og kanskje litt kjedelig? Vet ærlig talt ikke. Er ganske innadvent, så jeg trives best alene eller med samboeren.
skreppamedleppa Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 (endret) På kg; for å sitere meg selv i fra en annen tråd Double dipped in awesome covered in bitch sprinkles Noen ser på meg som "like hurpete og nebbete som avataren og nicket ditt beskriver" og som "patetisk og latterlig" mens andre digger meg så jævlig Irl; en herlig god jente double dipped in awesome, med fargerikt støttsel Endret 12. april 2015 av skreppamedleppa
Example Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 På KG: Ærlig, men en drittsekk. IRL: Relativt innadvendt men fortsatt kanskje sosial, rolig, snill, lojal og noe sær.
Charmander Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 (endret) På KG: Vet ikke IRL: Veldig utadvendt, behandler alle likt, bra klesstil, kjekk, kan strekke strikken langt om noen behandler meg eller noen av mine venner dårlig, voksen og reflektert. Det er iallefall det jeg har hørt folk si om meg både direkte og i sammenhenger der jeg ikke har vært tilstedet. Jeg vet også at folk til tider kan ha vanskelig for å oppfatte/tolke meg. Det er nok bare mitt pokerfjes, av og til så er det litt gøy og ikke la folk vite hvor vi står. Endret 14. april 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 I virkeligheten: klein og småirriterendeAnonymous poster hash: d8a7a...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå