AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Har holdt på med en fyr en liten stund nå og de siste dagene nå så har han begynt å kalle meg "pus" eller "vennen". når vi sender meldinger til hverandre. Han skriver det såklart ikke i hver melding, men av og til.. Skal jeg tolke det som at han tar ønsker å ta forholdet vårt litt videre eller behøver det ikke bety så mye? Sikkert et dumt spørsmål, men det får bare være Anonymous poster hash: 1299b...8b2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Det er bare et kosenavn for deg, så det betyr vel at han liker deg iallefall Anonymous poster hash: 029b8...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Flere meniger? TS Anonymous poster hash: 1299b...8b2
Becka Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Kosenavn ja. Og at han liker deg. Hadde ikke tenkt at nå vil han gifte seg og hele pakka pga det.. For å sette det på spissen. Men du får ta det som en pluss.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg kaller mange for "pus". Både venner og flørter. Legger ikke noe mer i det enn at jeg anser de som noe mer enn en bekjent. Anonymous poster hash: 93290...a13
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Jeg ville tatt det som at han virkelig likte meg og så på meg som en han ville bli sammen med, så jeg svarer "next level". Selv kunne jeg aldri kalt en som jeg bare flørta med eller data og ikke så for meg å bli langvarig sammen med og glad i for noe kallenavn annet enn kjekken, men det var jo ikke søta han skrev til deg heller. Go for it, du har ihvertfall en fyr som digger deg og vil ha deg i armkroken sin oooofte Anonymous poster hash: 89b45...609
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Jeg ville tatt det som at han virkelig likte meg og så på meg som en han ville bli sammen med, så jeg svarer "next level". Selv kunne jeg aldri kalt en som jeg bare flørta med eller data og ikke så for meg å bli langvarig sammen med og glad i for noe kallenavn annet enn kjekken, men det var jo ikke søta han skrev til deg heller. Go for it, du har ihvertfall en fyr som digger deg og vil ha deg i armkroken sin oooofte Anonymous poster hash: 89b45...609 Takk for svar! Håper du har rett og at han vil ta det litt videre fordi jeg liker han utrolig godt. Jeg føler at vi går litt sakte frem, men jeg skal ikke klage! Noen forslag til hva jeg kan gjøre for han for å vise at jeg også ønsker å ta det et steg videre? Anonymous poster hash: 1299b...8b2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Takk for svar! Håper du har rett og at han vil ta det litt videre fordi jeg liker han utrolig godt. Jeg føler at vi går litt sakte frem, men jeg skal ikke klage! Noen forslag til hva jeg kan gjøre for han for å vise at jeg også ønsker å ta det et steg videre? Anonymous poster hash: 1299b...8b2 Fortsett å bruke tiden din med han, vis at du er interessert på meldinger og når du er sammen med han Har du møtt vennene hans/han dine? Det går jo ann å foreslå hvis ikke! Da er man jo enda et skritt nærmere:) Anonymous poster hash: 24615...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 24615...cf0
Ok2k Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Hvorfor tolke i stedet for å bare spørre? Snakk om å lage problemer for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 Fortsett å bruke tiden din med han, vis at du er interessert på meldinger og når du er sammen med han Har du møtt vennene hans/han dine? Det går jo ann å foreslå hvis ikke! Da er man jo enda et skritt nærmere:) Anonymous poster hash: 24615...cf0 Ingen av oss har møtt hverandres venner foreløpig. Vi har bare vært sammen oss to. Har faktisk tenkt tanken om å spørre om det, men jeg har ikke helt turt ennå.. uff, er ikke alltid like greit å være sjenert når man dater! Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 24615...cf0 Han er 24. Anonymous poster hash: 1299b...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå