AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg så en reprise av en friends episode i dag (sikkert for hundrede gang), og i denne episoden har Rachel på seg en litt spesiell genser. Første gangene jeg så den syntest jeg den var skikkelig rar og stygg, men nå synest jeg plutselig at den var ganske interessant og litt fin. Fikk lyst å prøve å lage noe lignende, eller kjøpe en i samme stil, men jeg er litt redd for at jeg bare har sett den så mange ganger at jeg har blitt vandt til den og at den egentlig er skikkelig stygg Jeg prøvde å finne et bilde som viser hele antrekket, men alt jeg fant var dette bildet. Så hva synest folket, er denne genseren fin? Stygg? Midt i mellom? Anonymous poster hash: 2219c...6bf
Cuntzilla Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Jeg synes ikke akkurat den var fin. Men jeg skjønner faktisk hva du mener, hvis man ser den nok ganger så blir den kanskje litt kul til slutt Jeg liker jo sånne type lærremse-detaljer da, men gjerne på ryggen i stedet for foran, og ikke i forbindelse med strikk og høy hals. Det ble bare litt.. rart?
sweg Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Hahah, mange av antrekkene til Rachel var snodige oppgjennom serien, men denne genseren tok kaka!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Hehe, takk for svar! Jeg har vell kanskje bare sett den litt for mye da Men jeg føler liksom at den kunne vært fin med litt forandringer, for eksempel om den var ensfarget og litt mindre "posete"..? Har fremdels lyst å prøve å sy noe som er inspirert av den, men tror jeg må tenke litt på det og hvordan jeg skalf å det til TS Anonymous poster hash: 2219c...6bf
chouette Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Stygg! Og det fra en som elsket Rachel, og som fortsatt gjør det...Hun hadde verdens beste garderobe og så velger du denne??
Gjest O___o Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Selv ikke på den ellers så vakre Jennifer Aniston var den genseren fin. Hun som sikkert ville fått en søppelsekk til å se bra ut
Djungelvrål Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 Hadde den blitt in hadde alle syns den var fin. Merkelig det der.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Jeg husker jeg suns den var fin da gun brukte den da serien var "ny", men i 2015 syns jeg ikke det lenger. Men jeg liker fremdeles den gule kinakjolen hun brukte! Anonymous poster hash: d2cfd...8be
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Denne: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTYjAEWO54P1dFuLekHVjPi8Su7QNfwFT8W9Gv6ZXRN6dr3V-Q&t=1&usg=__gEQnZUTiAgbZ3aSFSyKkeg-Idzw= Anonymous poster hash: d2cfd...8be
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 Jeg har vell kanskje bare sett den noen ganger for mye da Jeg synest jo også at den er litt rar/stygg, men er det ingen andre som ser potensialet her? Hadde den for eksempel vært fin om den var litt mer figurnær, sort, og ikke så mye i halsen? Tenker at kanskje idéen bak denne genseren er bra, men at det er dårlig utført? Eller er hele konseptet dårlig? "Make it work, designers!" Anonymous poster hash: 2219c...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå