AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Lang historie kort; Jeg var full, skrev noe utrolig flaut og kleint på sms. Angrer, men han lo bare av det. Jeg blir så kåt at jeg kan knulle et tre i fylla. Nå har han invitert meg med ut, ikke noe alkohol involvert. Jeg tørr ikke å se han i øynene edru lengre! Sa ja til daten fordi jeg genuint hadde lyst til å dra, men så kom jeg på hva jeg skrev til han og nå vil jeg bare løpe den andre veien og aldri se meg tilbake. What to do?!!! Det flaue jeg skrev var.. Nå tar jeg denne som anomym, for det er sykt flaut. "Vi skal pule når jeg kommer hjem". Med en haug av skriveleifer og gud vet hva. Han svarte tilbake "ja det skal vi". Noen dager senere skrev han "jeg mente det jeg sa" - altså han mente at det skal vi. Har ikke hatt sex enda, for jeg ønsker ikke å hoppe til sengs med en gang. Hjelp? Anonymous poster hash: c24bf...e8b
Gjest Seajewel Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Du går på daten og sier at det der på meldingen bare var en fleip, i fylla, og ikke noe mer. Og så ser du hvordan daten går. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Her har du kjørt deg litt fast, ja. Hvis du er genuint interessert i fyren, må du avklare på forhånd at fyllemeldingen ikke gjelder, slik at han er forberedt på at du ikke møtes for sex. Anonymous poster hash: 031b8...edb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Altså du er jo kåt på fyren. Du har jo lyst på ham. Hvorfor ikke dra på date og se hva som skjer? Bare flir av deg selv og si du blir litt rar i fylla. Ikke ta det så tungt. Se også om kjemien er fin og om du plutselig ikke kjenner det kribler litt i musa. Om det føles rett, så er det vel ingenting i veien for å ha sex med han eller? Vi kan allerede bekrefte at du vil ha sex med han, og det vet han også. Å spille kostbar bare for å spille kostbar, når du egentlig vil ha sex oppnår du ingenting med. Anonymous poster hash: cfbbd...65c 3
alvestøv Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Du trenger da ikke backe ut av en fyllesms! Det har da skjedd værre ting. Du poengterte jo at du var full, og at han lo har jo ingenting å si, han er jo helt tydelig intressert med tanke på svaret du fikk tilbake Du kan jo bare fortelle han på forhånd at du ikke vil hoppe til sengs med han med en gang. Hvis han liker deg respekterer han dette 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Bare si det som det er til han. At du var full og rett og slett dreit deg ut og ikke mente det du sa. Hvis han dumper deg av den grunn er det jo ganske klart at han bare var ute etter sex og ikke noe å samle på.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Her har du kjørt deg litt fast, ja. Hvis du er genuint interessert i fyren, må du avklare på forhånd at fyllemeldingen ikke gjelder, slik at han er forberedt på at du ikke møtes for sex. Anonymous poster hash: 031b8...edb Det er.. ehm dessverre ikke første gangen jeg har gjort noe slikt, men da så var det HAN som startet. Lo litt av meg da jeg endte opp på døren hans i fylla, etter en del tulle meldinger frem og tilbake i løpet av den natten, han var edru. Heldigvis så endte det ikke med sex, selv om at begge to ville. Det at den ene er full og den andre edru, det vil jeg ihvertfall ikke Har hatt kontakt (kan ikke si holdt på) i over et halvt år, han vet hva jeg mener når det kommer til sex. Og han er slik han også. Han vet hvor kåt jeg blir i fylla, så han "inviterte" meg hjem til han. eller.. han sa "du får komme hit, så får jeg passe på deg slik at du ikke ender opp i sengen med noen". En time senere så sto jeg der, møkkings med tequila flaska i hånden (hvor den kom ifra er det ingen som vet) litt av en kveld må jeg si Jeg eier null filter i fylla, og det vet han, han stilte meg mange rare spørsmål bare fordi han viste at jeg kom til å svare ærlig. Men selv om at han vet hvordan jeg er i fylla, og han vet at alle mine innerste tanker kommer flyvende ut av munnen min.. det er fortsatt flaut å se han i øynene. For vanligvis så løper jeg min vei om jeg liker noen. Dette er første gangen jeg i det hele tatt tørr å snakke til en jeg liker. Redd for å bli knust, har vært i noen dårlige forhold før (vold, rus, psykisk mobbing blablabla). skal, skal ikke, skal, skal ikke. TS Anonymous poster hash: c24bf...e8b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Det er.. ehm dessverre ikke første gangen jeg har gjort noe slikt, men da så var det HAN som startet. Lo litt av meg da jeg endte opp på døren hans i fylla, etter en del tulle meldinger frem og tilbake i løpet av den natten, han var edru. Heldigvis så endte det ikke med sex, selv om at begge to ville. Det at den ene er full og den andre edru, det vil jeg ihvertfall ikke Har hatt kontakt (kan ikke si holdt på) i over et halvt år, han vet hva jeg mener når det kommer til sex. Og han er slik han også. Han vet hvor kåt jeg blir i fylla, så han "inviterte" meg hjem til han. eller.. han sa "du får komme hit, så får jeg passe på deg slik at du ikke ender opp i sengen med noen". En time senere så sto jeg der, møkkings med tequila flaska i hånden (hvor den kom ifra er det ingen som vet) litt av en kveld må jeg si Jeg eier null filter i fylla, og det vet han, han stilte meg mange rare spørsmål bare fordi han viste at jeg kom til å svare ærlig. Men selv om at han vet hvordan jeg er i fylla, og han vet at alle mine innerste tanker kommer flyvende ut av munnen min.. det er fortsatt flaut å se han i øynene. For vanligvis så løper jeg min vei om jeg liker noen. Dette er første gangen jeg i det hele tatt tørr å snakke til en jeg liker. Redd for å bli knust, har vært i noen dårlige forhold før (vold, rus, psykisk mobbing blablabla). skal, skal ikke, skal, skal ikke. TS Anonymous poster hash: c24bf...e8b Herregud. Han liker deg fortsatt når han har sett rett inn i sjela di og dannet et bilde av hvem denne gøyale jenta er. Hva mer kan du be om? Han har sett deg så naturlig som du kan bli. Uten filter uten fasade. Og han liker deg fortsatt. Hvorfor er du i tvil? Kjør på, ikke nøl så mye. Le og ha det moro. Hvis du nøler mer nå så har du tapt. Du sier jo selv at det er første gangen du føler deg tryggere på ham enn andre menn før. La ting utvikle seg og ta utfordringer som de kommer. Kanskje du kan roe ned på drikkinga også, om du føler det er et problem. Anonymous poster hash: cfbbd...65c 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Herregud. Han liker deg fortsatt når han har sett rett inn i sjela di og dannet et bilde av hvem denne gøyale jenta er. Hva mer kan du be om? Han har sett deg så naturlig som du kan bli. Uten filter uten fasade. Og han liker deg fortsatt. Hvorfor er du i tvil? Kjør på, ikke nøl så mye. Le og ha det moro. Hvis du nøler mer nå så har du tapt. Du sier jo selv at det er første gangen du føler deg tryggere på ham enn andre menn før. La ting utvikle seg og ta utfordringer som de kommer. Kanskje du kan roe ned på drikkinga også, om du føler det er et problem. Anonymous poster hash: cfbbd...65c Det som er så skummelt, hvorfor skal han like MEG?. og drikkingen er ikke et problem. Drikker 4-5 ganger i året. Dessverre (for han) så har årets to første drikkerunder skjedd etter at jeg møtte han. TS Anonymous poster hash: c24bf...e8b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Denne fyren liker deg. Gå på date! Alle gjør dumme ting i fylla, det er tydelig at han ikke dømmer deg noe særlig for dette. Gå på daten og ha det hyggelig! Anonymous poster hash: 031b8...edb 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Det som er så skummelt, hvorfor skal han like MEG?. og drikkingen er ikke et problem. Drikker 4-5 ganger i året. Dessverre (for han) så har årets to første drikkerunder skjedd etter at jeg møtte han. TSAnonymous poster hash: c24bf...e8b Det får du ikke noe svar på. Bare drit i grunnen og se på at han liker deg. Du har jo fått svaret på hva mange av dine medsøstre gjerne vil ha svar på. "Liker han meg?". I mange av tilfellene er jo damene sikre på at de må jo bli likt, og blir usikre på hvorfor de ikke får bekreftelsen. Du er heldig. Må dere kvinner av og til bare ha noe å gruble over bare for å gruble? Anonymous poster hash: cfbbd...65c 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Takk for alle svar, og siden det så å si er enstemmig... da blir det date. Gruer meg.. men gleder meg også. Note to self: neste gang jeg skal drikke.. la telefonen være hjemme. TS Anonymous poster hash: c24bf...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Du trenger da ikke backe ut av en fyllesms! Det har da skjedd værre ting. Du poengterte jo at du var full, og at han lo har jo ingenting å si, han er jo helt tydelig intressert med tanke på svaret du fikk tilbake Du kan jo bare fortelle han på forhånd at du ikke vil hoppe til sengs med han med en gang. Hvis han liker deg respekterer han dette ^ dette Anonymous poster hash: 54ccd...fa6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Du går på daten og sier at det der på meldingen bare var en fleip, i fylla, og ikke noe mer. Og så ser du hvordan daten går. Hehe, hør på hun som foreslår shit-testing... Anonymous poster hash: 4dae6...caa 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 Takk for alle svar, og siden det så å si er enstemmig... da blir det date. Gruer meg.. men gleder meg også. Note to self: neste gang jeg skal drikke.. la telefonen være hjemme. TS Anonymous poster hash: c24bf...e8b Haha, har gått i samme fella. Var full og sendte tusenvis av kjærlighetserklæringer til en date jeg kun har møtt 2 ganger han bare lo av det og synes jeg var søt. Oppdater oss da :D Anonymous poster hash: dc968...76f 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Kos deg på date og oppdatèr gjerne Anonymous poster hash: cad08...497
Freshmatters Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 Dette var koselig lesning :D så flinke alle er til å hjelpe hverandre Gleder meg til å lese fortsettelsen haha
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #18 Skrevet 13. april 2015 Takk for alle svar, og siden det så å si er enstemmig... da blir det date. Gruer meg.. men gleder meg også. Note to self: neste gang jeg skal drikke.. la telefonen være hjemme. TS Anonymous poster hash: c24bf...e8b Lykke til på date! Håper den er vellykket! Anonymous poster hash: 031b8...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå