Bondenisse Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 (endret) Vet ikke om dette er riktig kategori men: Jeg kjøpte en fitbit flex i september. I begynnelsen ladet den helt normalt, etterhvert har jeg fått stadig mer problem med å lade den, har endt opp med å plugge ut og inn før jeg får kontakt og holde laderen i alle rare stillinger i starten av ladefasen for å få den til å lade (virker som om den blir mindre sensitiv når den har ladet en 10-15 min og da kan jeg legge den ned). Nå får jeg ikke noe kontakt når jeg plugger den i. Noen som har hatt samme problem og har gode råd for å få den til å lade? Eller vet hvilke rettigheter jeg har til å event få en ny lader? Kjøpte den på siba sin nettbutikk, men ser de har utsalg i nærheten. Kan jeg bare gå i butikken med den? Endret 12. april 2015 av Bondenisse
Gjest Kaida Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Hadde akkurat samme problemet, jeg tørket av metalldelene godt både på fitbiten og inni laderen med en q-tips og da ble den god som ny, men det har du sikkert forsøkt?
Bondenisse Skrevet 14. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2015 Har forsøkt å tørke med genserarm o.l. men skal gi q-tipsen en sjanse. Hvis ikke blir det en tur til Siba om ett par timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå