Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Medium brown er veldig mørk. Kald undertone.

Jeg har en kald mellombrun hårfarge (4 i hjemmefarge) og brynene mine er i en "kommunegrå" farge.

Brukte først medium brown men den var alt for mørk i forhold til håret mitt. Byttet til Taupe, og den passet mye bedre. Men den har en veldig kald undertone.

Har prøvd ash brown også, den er en mellomting, men fremdeles ganske kald :)

Anonymous poster hash: e6dd8...7fe

Så vil du si at Ash Brown var en mellomting mellom Taupe og Medium Brown? I så fall kunne jeg jo prøvd Ash Brown og være veldig lett på hånden, slik at brynet får en litt dypere farge mot enden.

Upadiela, jeg var i utgangspunktet redd for at Taupe ville bli for lys eller for "udefinerende", derfor ønsket jeg en litt mørkere farge til å supplere med slik at det ble perfekt. Men skal ta til etteretning at den går an å bygges opp, følte bare det ble mer "safe" å kjøpe 2 farger.

Anonymous poster hash: 458b4...94f

Fortsetter under...

AnonymBruker

Medium brown er veldig mørk. Kald undertone.

Jeg har en kald mellombrun hårfarge (4 i hjemmefarge) og brynene mine er i en "kommunegrå" farge.

Brukte først medium brown men den var alt for mørk i forhold til håret mitt. Byttet til Taupe, og den passet mye bedre. Men den har en veldig kald undertone.

Har prøvd ash brown også, den er en mellomting, men fremdeles ganske kald :)

Anonymous poster hash: e6dd8...7fe

Glemte å spørre om du mente at Ash Brown var en mellomting når det gjelder mørkhet eller kald/varm undertone? Har forstått at den er ganske kald, nesten kaldere enn Medium Brown. Men lurer på om den blir for mørk, selv om man bare bruker litt.

Anonymous poster hash: 458b4...94f

Jeg har nylig byttet til denne selv og synes det er et bra produkt.

De negative sidene ved produktet som jeg merker mest til er at det er vanskelig å rette opp dersom man gjør en grov feil, og at produktet ikke egner seg til hastesminke på morgenen. Er fra før av vant til å tegne på bryn med produkt i pudderform.

Jeg bruker fargen dark brown og har mørkebrun/3 i hårbunnen.

Jeg har nylig byttet til denne selv og synes det er et bra produkt.

De negative sidene ved produktet som jeg merker mest til er at det er vanskelig å rette opp dersom man gjør en grov feil, og at produktet ikke egner seg til hastesminke på morgenen. Er fra før av vant til å tegne på bryn med produkt i pudderform.

Jeg bruker fargen dark brown og har mørkebrun/3 i hårbunnen.

Men det betyr jo bare at den SITTER :D Og det er jo brabra! Om man gjør noe kjempefeil kan man jo ta litt sminkefjerner på en Q-tip. Men det er en læringskurve ved dette produktet, det er verdt å merke seg. Man får det ikke perfekt med en gang. Anbefaler også å sjekke ut filmen som ligger her:

http://www.sephora.com/dipbrow-pomade-P384060?skuId=1658822

Annonse

Gjest anonym2233

Jeg har også lyst til å prøve denne, er det en spesiell børste som hører til? Og jeg har sett bilder der de påfører en veldig lys farge under brynet for å gjøre det mer definert, er dette også et produkt fra samme merke?

Ja, jeg har børste fra sånne merke i str "15" om det sier deg noe :)

Det som brukes under brynet på beinet, er highlighter. Det skal på en måte gi en finere linje og fremheve brynet bedre :)

Det er ikke et must, sånn sett :) Det finnes nok i samme merke, men du kan bruke hvilken som helst :)

Jeg gikk på Kicks for å kjøpe denne. Hadde tenkt å kjøpe medium brown, siden jeg har veldig lys hud og lysebrunt hår, men de hadde bare ebony, auburn, dark brown og blonde. Damen anbefalte meg dark brown, og selv om jeg var litt skeptisk så endte jeg opp med å kjøpe den. Løp selvfølgelig rett hjem for å teste, og faktisk så endte fargen opp med å være bittelitt lysere enn hårfargen min, men det så veldig fint og naturlig ut. Den beste jeg har prøvd hittil i hvertfall! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...