AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Er det noen som har prøvd dette som kan si hvilken farge dere bruker og hva slags hårfarge dere har? Jeg er ganske mørkeblond, og tenkte lenge på å kjøpe både taupe og medium brown, og blande disse to. Har sett at noen bruker taupe på starten av brynet, og deretter bruker medium brown mot enden. Men så ser jeg at de har kommet ut med en farge som heter "Ash brown". Det er veldig lite swatcher av den på internett foreløpig, og noen steder ser det ut som den er mørkere enn medium brown, men andre steder lysere. Medium Brown ser ut som en ganske fin farge generelt, men om Ash Brown faktisk er litt lysere vil jeg helst gå for den. Bare den ikke er alt for kaldtonet. Så jeg lurer egentlig på om noen har prøvd Ash brown, eller er fornøyd med en annen farge? Anonymous poster hash: 458b4...94f
Upadiela Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 (endret) Jeg ELSKER den. Det er en helt ny verden! Bor du i Oslo? Dra på Steen og Strøm og test ut der, for der har de alle fargene (på vita har de vel bare 4?). Jeg bruker en som heter Soft Brown, og har typisk lysebrunt (noen vil si mørkeblondt) hår. Edit: Jeg kjøpte min i utlandeet, og der hadde de det kartet her: Endret 12. april 2015 av Upadiela
Prorsum Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Anbefaler virkelig denne pomaden. Kan ikke si mye om Ash Brown, men medium brown er ganske mørk og litt varm i fargen. Jeg er blond/"mørk"blond og bruker taupe. Kunne ikke hatt noe mørkere.
alvestøv Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Enkel å legge. Har nesten sort hår, bruker fargen ebony
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Anbefaler virkelig denne pomaden. Kan ikke si mye om Ash Brown, men medium brown er ganske mørk og litt varm i fargen. Jeg er blond/"mørk"blond og bruker taupe. Kunne ikke hatt noe mørkere. Haha, nå ble jeg nesten enda litt mer forvirret.. Det ble jeg også når jeg så det bildet Upadiela postet. Men takk, skal sjekke ut Steen og Strøm, håper bare de har alle fargene inne! Anonymous poster hash: 458b4...94f 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Tror medium brown er veldig mørk altså. Kjøpte selv taupe som ikke passer meg i det hele tatt. Trodde den ville passe til mitt lysebrune hår, men fargen er iskald og det vises godt på bilder. Anonymous poster hash: c6cbe...dda
Elizabeth2014 Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Hvordan er holdbarheten på Dipbrow Pomade sammenlignet med det å bruke øyenskygge på brynet f.eks, eller det å bruke en øyenbrynspenn med "filt tusj"-tipp? - Og hvordan er konsistensen? Takk for svar... Jeg er blond med varme striper i det blonde. Nå bruker jeg faktisk en normal øyenskygge fra MAC på brynene (fargen heter "omega" matte og ser veldig veldig bra ut), påfører den med våt pensel, og det holder nesten hele dagen... Vil jeg ha en enda mer markert/presis og mer holdbar look som holder hele dagen og kvelden bruker jeg en øyenbrynspenn med "filt tusj"-tipp fra Deborah Milano som heter "eyebrow perfect" (billig merke som vanligvis ikke er min favoritt, men denne pennen er sykt bra) MEN jeg er likevel litt nysgjerrig på Anastasia sine øyenbrynsprodukter...og vil gjerne teste de... )
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Oi, denne har jeg ikke hørt om før! Må teste den ut Men hvordan skal man egentlig gå fram for å finne riktig farge? Synest jeg leste en gang for lenge siden at øyenbrynene skal være litt mørkere enn hårfargen. Er dette riktig? Anonymous poster hash: d0efc...658
Adhara Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Jeg har lagt min elsk på Taupe, jeg er mørk blond. Før så brukte jeg Blonde, men det var feil undertone for mine bryn.
Upadiela Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Hvordan er holdbarheten på Dipbrow Pomade sammenlignet med det å bruke øyenskygge på brynet f.eks, eller det å bruke en øyenbrynspenn med "filt tusj"-tipp? - Og hvordan er konsistensen? Takk for svar... Vel, dipbrow pomade sitter godt. Det er jo laget for å sitte på brynene, mens øyenskygge ikke er det. Jeg syns de holder godt en hel dag. Konsistensen, hmm. Den er ganske hard, men enkel (og DRØY) å smøre ut. Jeg bruker et "dypp" per bryn.
Upadiela Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Oi, denne har jeg ikke hørt om før! Må teste den ut Men hvordan skal man egentlig gå fram for å finne riktig farge? Synest jeg leste en gang for lenge siden at øyenbrynene skal være litt mørkere enn hårfargen. Er dette riktig? Anonymous poster hash: d0efc...658 Bla litt lenger opp, så la jeg ut et slags "fargekart".
fresia Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 jeg har tenkt å kjøpe denne i fargen Taupe. har mørkeblondt hår med lyse striper. vil ha litt mørkere bryn enn hårfargen og at fargen skal være kald.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 jeg har tenkt å kjøpe denne i fargen Taupe. har mørkeblondt hår med lyse striper. vil ha litt mørkere bryn enn hårfargen og at fargen skal være kald. Si gjerne i fra om fargen blir for lys eller for mørk! Anonymous poster hash: 458b4...94f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Dytt Anonymous poster hash: 458b4...94f
Upadiela Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Dytt Anonymous poster hash: 458b4...94f Hva mer er det egentlig du lurer på? Andres erfaringer? Det finnes masse ute på youtube, kan være en lur ide å se der, det gjorde jeg!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #16 Skrevet 14. april 2015 Hva mer er det egentlig du lurer på? Andres erfaringer? Det finnes masse ute på youtube, kan være en lur ide å se der, det gjorde jeg! Lurer på om noen har prøvd fargen "Ash Brown" siden det står så lite om den på nettet fra før Sliter veldig med å velge mellom den og Medium Brown når jeg skal velge en litt mørkere farge til å gå sammen med Taupe. Har endevendt nettet og youtube, synes det er rart at det ikke står mer om den fargen. Får liksom ikke helt taket på om den er mørkere enn Medium Brown, eller bare en mer "ashy" versjon. Anonymous poster hash: 458b4...94f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #17 Skrevet 14. april 2015 Lurer på om noen har prøvd fargen "Ash Brown" siden det står så lite om den på nettet fra før Sliter veldig med å velge mellom den og Medium Brown når jeg skal velge en litt mørkere farge til å gå sammen med Taupe. Har endevendt nettet og youtube, synes det er rart at det ikke står mer om den fargen. Får liksom ikke helt taket på om den er mørkere enn Medium Brown, eller bare en mer "ashy" versjon. Anonymous poster hash: 458b4...94f Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil ha to farger? Det er et sånt produkt du kan bygge opp, og få mørkere jo mer du bruker, og lysere dersom du blender det ut. Jeg tror at det lureste du kan gjøre er å dra og få sett fargen på din egen hud, for det har mye å si hvordan det passer deg. Forøvrig er ikke fargeskalaen til Anastasia typisk lys -> mørk, det er varme og kalde toner, som man, igjen, kan bygge opp og tone ned. Anonymous poster hash: 30191...5fc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #19 Skrevet 14. april 2015 Medium brown er veldig mørk. Kald undertone. Jeg har en kald mellombrun hårfarge (4 i hjemmefarge) og brynene mine er i en "kommunegrå" farge. Brukte først medium brown men den var alt for mørk i forhold til håret mitt. Byttet til Taupe, og den passet mye bedre. Men den har en veldig kald undertone. Har prøvd ash brown også, den er en mellomting, men fremdeles ganske kald Anonymous poster hash: e6dd8...7fe
Gjest anonym2233 Skrevet 14. april 2015 #20 Skrevet 14. april 2015 Jeg har den i medium brown (har mørkt hår og mørk i huden). Super uner duper fornøyd med den! Vannfast, sitter på godt, og trenger ikke å påføre så mye på kosten om gangen. BITTEBITTELITT holder om gangen Jeg vil nok tro at medium brown blir for mørk for deg Ellers et godt kjøp, og anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå