Gå til innhold

Gå på visning i leiligheten til eksen - risikabelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han forteller deg jo hva han vil og mener og føler og tenker om alt dette, ved å ikke svare.

Vil finne ut hvorfor han gjør dette mot meg (det er ikke normalt å fullstendig ignorere noen, kunne i det minste skrevet at han ikke kommer til å svare, si at vi ikke skal snakkes mer e.l.), om vi noen gang kan møtes, snakke sammen, ha litt kontakt i fremtiden, eller noe.

Anonymous poster hash: 1634d...276

Anonymous poster hash: bf393...ab6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjære deg...det er jo derfor han ikke svarer deg. Se på meldingen din. Du skriker etter sympati og oppmerksomhet fra en som ikke elsker deg lenger. Det virker temmelig bunnyboiler. Greit du ikke er over han, men han er over deg. Det vil også si at det ikke er relevant for han at du deler sånn informasjon med han. Det er jo bare kleint (og patetisk) Kjærligheten suger skikkelig innimellom, men tror du virkelig ikke at om han var "the one" så ville dere vært sammen? Det er flere fisk i havet. Slutt å dyrk sorgen så det tilslutt går over så skal du se du møter "the one" på ordentlig

Anonymous poster hash: 9e255...d8b

Jeg er ikke en person som er farlig for noen, så slutt å skrive fornærmende, støtende ting.

Ja, han er over meg, vet det, men jeg skjønner ikke hvorfor eller hvordan kan behandle noen på denne måten.

Han sa at han ikke visste hva som ville skje med den nye jenta, eller om jeg kom til å få en ny sjanse i fremtiden. Så han sa jo aldri at han aldri ville se meg igjen, selv om alt var vagt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil finne ut hvorfor han gjør dette mot meg (det er ikke normalt å fullstendig ignorere noen, kunne i det minste skrevet at han ikke kommer til å svare, si at vi ikke skal snakkes mer e.l.), om vi noen gang kan møtes, snakke sammen, ha litt kontakt i fremtiden, eller noe.

Dere skal ALDRI mer ha NOE kontakt. Bombe.

Anonymous poster hash: de2ea...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo det er fullstendig normalt å ignorere en needy x som ikke aksepterer at det er slutt. Slemt men sant. Han har en ny en nå, ja det suger, men det betyr også at han ikke kommer til å pleie noe kontakt med deg lenger. Han har noen han anser som viktigere i livet sitt nå, nemlig den nåværende damen. Sånn er livet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kanskje ikke kan delta. Men kan kanskje spørre og samtidig si at jeg får mer ut av en visning om eier er tilstede og kan svare på spørsmål, og at jeg forsøker å finne ut hvilke aktuelle boliger som har eier tilstede på visninger?

Hvis megler sier han ikke kan svare på årsaken til at de vil selge kan du jo feks si "jeg forstår, kanskje jeg kan spørre selger på visningen da, hvis han skal være med på den?"

Ellers vet jeg ikke, helt ærlig, det føles litt rart å formulere spørsmål til dette formålet, hvis du skjønner :/

Nå virker det barr som du vil ringe, OG møte opp på visning for å se deg rundt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han forteller deg jo hva han vil og mener og føler og tenker om alt dette, ved å ikke svare.

Anonymous poster hash: bf393...ab6

Enig. Han gjør ingenting galt mot deg, du kan ikke kreve noe av ham. Det er ikke uvanlig å ignorere noen slik når man ikke elsker noen lengre.

Anonymous poster hash: 44070...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke en person som er farlig for noen, så slutt å skrive fornærmende, støtende ting.

Ja, han er over meg, vet det, men jeg skjønner ikke hvorfor eller hvordan kan behandle noen på denne måten.

Han sa at han ikke visste hva som ville skje med den nye jenta, eller om jeg kom til å få en ny sjanse i fremtiden. Så han sa jo aldri at han aldri ville se meg igjen, selv om alt var vagt og vondt.

Herregud du får ingen sjangse i fremtiden og han vil TYDELIGVIS ikke se deg igjen. Vil du at han skal drive å koseprate med deg for at du kan desperat klamre deg fast i håpet? Ta hintet.

Hva tror du den nye kjæresten han synes om at exen hans sender desperate elsk-meg-si at jeg har en sjangse i fremtiden meldinger?

Anonymous poster hash: c320f...094

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis megler sier han ikke kan svare på årsaken til at de vil selge kan du jo feks si "jeg forstår, kanskje jeg kan spørre selger på visningen da, hvis han skal være med på den?"

Ellers vet jeg ikke, helt ærlig, det føles litt rart å formulere spørsmål til dette formålet, hvis du skjønner :/

Dette er en dame som er fullstendig besatt. Vil du virkelig oppmuntre henne til å forfølge denne mannen?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jammen kjære deg, jeg prøver ikke å være slem. Jeg er direkte. Det virker som om du sliter med å forstå at det er slutt. Mange sier slike vage ting som han gjorde i misforstått snillisme for å gjøre bruddet lettest mulig for den etterlatte, men ser du ikke det selv? Han valgte ikke deg. Det gikk jo bra med han og damen ser du jo. Han prioriterer henne over deg fordi nå er det henne han elsker, ikke deg lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en dame som er fullstendig besatt. Vil du virkelig oppmuntre henne til å forfølge denne mannen?

Enig! Synes det er veldig lite lurt å faktisk gi henne disse svarene...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, altså, om megler sier at selger skal være tilstede på visningen vil jeg ikke komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Han er verdens snilleste mann, det er derfor dette er helt ufattelig for meg. Jeg forstår ikke hvordan noen kan la være å svare noen som åpenbart har det vondt. Anonymous poster hash: 1634d...276

Nei, det er han ikke. Hadde han vært verdens snilleste, så hadde han ikke behandlet deg på denne måten. Det er det du må fortelle deg selv. Å holde fast på at han er the one, og verdens snilleste med sukker på, gjør det verre for deg. Du må snu tankegangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jammen kjære deg, jeg prøver ikke å være slem. Jeg er direkte. Det virker som om du sliter med å forstå at det er slutt. Mange sier slike vage ting som han gjorde i misforstått snillisme for å gjøre bruddet lettest mulig for den etterlatte, men ser du ikke det selv? Han valgte ikke deg. Det gikk jo bra med han og damen ser du jo. Han prioriterer henne over deg fordi nå er det henne han elsker, ikke deg lenger.

Jeg vet ikke om de er sammen fremdeles, eller om de engang kom så langt at de ble et par. Vet ingenting faktisk.

Og elske? Om de nå er et par i dag, så har de ikke vært det i mer enn rundt et halvår, og du tror man elsker noen vanligvis etter så kort tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dessverre er det normalt for den parten som ikke har noe mer å si, og i hvert fall ikke noe å si som kan være til hjelp.

Anonymous poster hash: d0b6f...cae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det fungerer med alle oppfordringene om å la visningen være, og oppsøke psykolog, da?

Ser ikke sånn ut. Tenkte en kjapp telefon til megler ville vært bedre enn å dukke opp på visningen, lite visste jeg om at det nå ser ut til å bli begge deler.

Så feil kan man ta, ok?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, kanskje ikke kan delta. Men kan kanskje spørre og samtidig si at jeg får mer ut av en visning om eier er tilstede og kan svare på spørsmål, og at jeg forsøker å finne ut hvilke aktuelle boliger som har eier tilstede på visninger?

Ikke gjør det, det er jo fullstendig bak mål. Det er åpenbart at du ringer fordi du er interessert i eieren og ikke i leiligheten. Tror fort megleren kan få mistanke til deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vet ikke om de er sammen fremdeles, eller om de engang kom så langt at de ble et par. Vet ingenting faktisk.

Og elske? Om de nå er et par i dag, så har de ikke vært det i mer enn rundt et halvår, og du tror man elsker noen vanligvis etter så kort tid?

Så du tror du kan mase deg til å få han til å dumpe henne og gå tilbake til deg, som han ikke elsker og ikke ønsker å være sammen med og ha kontakt med?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff, nå synes jeg er synd i deg. Du er altfor opphengt i ham. Hele poenget er at han ikke vil ha deg. Ville det vært bedre om de ikke var sammen og han fortsatt ikke ville ha deg??

Anonymous poster hash: 44070...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du tror du kan mase deg til å få han til å dumpe henne og gå tilbake til deg, som han ikke elsker og ikke ønsker å være sammen med og ha kontakt med?

Nei, hvorfor skriver du noe som jeg ikke engang har antydet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet hva du skal med disse svarene, men mannen min og jeg har vært gift i åtte år og vi flyttet sammen etter ti dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...