AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #61 Del Skrevet 12. april 2015 Tror det var en en gang i livet-hendelse. Anonymous poster hash: 1634d...276 Greia er at det vet du ikke før du er gammel og skrullete. Psykologen min lærte meg at folk med depresjon lever i fortiden, folk med angst lever i fremtiden og det sunne er å leve her og nå. Fortiden kommer aldri tilbake og du kan ikke spå fremtiden, derfor må du gjøre mest mulig ut av nåtiden og det livet du faktisk har. Det tok mange psykologtimer før jeg var enig og faktisk begynte å jobbe mot å leve her og nå, men nå som jeg har gjort det noen år så vet jeg at det er riktig. Hvordan behandler du deg selv ellers? Uansett hva du gjør så er det alltid godt for kropp og sjel å spise variert, drikke moderat med alkohol, bevege seg ute i sola en halvtime hver dag og ta tran. Jeg har også hatt god nytte av å skrive ned alle vonde tanker i en dagbok hver dag før jeg legger meg, så jeg ikke blir liggende og gruble i senga.Anonymous poster hash: 66e70...221 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #62 Del Skrevet 12. april 2015 DU! Bit tenna sammen. Gå deg en tur. Se på våren blomstre. Hør på fuglene. GLEM HAN. Ikke sitt i den jævla lille hula di som en liten Gollum og vern om "my precious" for han har gått videre, og det er på høy tid at du gjør det også. Ikke kast bort livet ditt mer. NÅ ER DET NOK. Tough love, vær så god. Anonymous poster hash: 52408...be7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #63 Del Skrevet 12. april 2015 DU! Bit tenna sammen. Gå deg en tur. Se på våren blomstre. Hør på fuglene. GLEM HAN. Ikke sitt i den jævla lille hula di som en liten Gollum og vern om "my precious" for han har gått videre, og det er på høy tid at du gjør det også. Ikke kast bort livet ditt mer. NÅ ER DET NOK. Tough love, vær så god. Anonymous poster hash: 52408...be7 Hæ?? Fordomsfullt. Jeg er faktisk i 100% jobb, har barn 70% av tiden. Nei, jeg har ikke tid til å være i noen liten hule. Så slem DU er. Anonymous poster hash: 1634d...276 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #64 Del Skrevet 12. april 2015 TS, jeg kjenner deg igjen. Du er BDSM-dama fra tråden i høst. Dere hadde aldri et kjærlighetsforhold, det var casual. Det er synd at du ikke er kommet et eneste skritt videre. Jeg oppfatter det slik at du ikke VIL komme deg videre, for du nekter å gi slipp på tanke om at han er den eneste ene for deg. Det du burde gjøre er å få behandling hos psykolog. Anonymous poster hash: de2ea...159 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #65 Del Skrevet 12. april 2015 TS, jeg kjenner deg igjen. Du er BDSM-dama fra tråden i høst. Dere hadde aldri et kjærlighetsforhold, det var casual. Det er synd at du ikke er kommet et eneste skritt videre. Jeg oppfatter det slik at du ikke VIL komme deg videre, for du nekter å gi slipp på tanke om at han er den eneste ene for deg. Det du burde gjøre er å få behandling hos psykolog.Anonymous poster hash: de2ea...159 Hvilken tråd? :oAnonymous poster hash: cbd93...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #66 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg antar det er du som startet den tråden om søsteren til exen som hadde fått en barnevogn, og du lurte på hvem vi trodde var gravid...? Jeg forstår at det er vondt at han har gått videre og kanskje skal bli pappa, men det er ingenting du kan gjøre.. Han er faktisk ikke interessert, og han er ikke din store kjærlighet, den venter på deg en annen plass i fremtiden. Gråt ut tårene og kom deg videre. Slutt med snokingen på Facebook, ikke send flere meldinger og IKKE gå på visningen. Fremtiden er nå :-) klemAnonymous poster hash: 266d4...b5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #67 Del Skrevet 12. april 2015 Jo å møte opp på visningen er stalking. Det er stadiet før du tar med deg telt og flytter inn i hagen hans. Anonymous poster hash: c320f...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 12. april 2015 #68 Del Skrevet 12. april 2015 Nei, nei, nei. Bare nei. Du kommer ikke til å få noe annet ut av det enn egen smerte. Så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #69 Del Skrevet 12. april 2015 TS, jeg kjenner deg igjen. Du er BDSM-dama fra tråden i høst. Dere hadde aldri et kjærlighetsforhold, det var casual. Det er synd at du ikke er kommet et eneste skritt videre. Jeg oppfatter det slik at du ikke VIL komme deg videre, for du nekter å gi slipp på tanke om at han er den eneste ene for deg. Det du burde gjøre er å få behandling hos psykolog. Anonymous poster hash: de2ea...159 Nei, nå tar du feil. BDSM er ikke noe for meg. Vet ikke hva du skriver om, men jeg skriver i alle fall om min eks-kjæreste, og ikke om noe BDSM ting. Anonymous poster hash: 1634d...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #70 Del Skrevet 12. april 2015 Ja, jeg vet jo at han har valgt bort meg og alt det der; funnet en ny. Innser at han sikkert er tapt for alltid. Men han er den eneste som ble virkelig kjent med meg, den eneste som har "sett" meg, og jeg hadde aldri trodd at han kunne gjøre dette. Det går jo an å svare på en sms selv om han har fått en ny kjæreste. Likevel, en liten del av meg tenker at om han er der, så selv om det vil være jævlig, vil han i det minste få se - ansikt til ansikt - hva han har redusert meg til.Anonymous poster hash: 1634d...276 Ja, han er vel også den eneste du har latt komme innpå deg og bli kjent med deg. Når du går rundt og er besatt av han så kommer du deg ikke videre og bra gutter dukker opp og går forbi da du ikke legger merke til de, og ingen får dermed sjansen til å bli kjent med deg på samme måte som din eks...Anonymous poster hash: c320f...094 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 12. april 2015 #71 Del Skrevet 12. april 2015 Er dette en leilighet du vurderer å kjøpe? - I så fall ville jeg tenkt meg om en ekstra gang. Du sliter med kjærlighetssorg, hva godt vil det komme ut av å kjøpe ei leilighet hvor din tidligere kjæreste har bodd? Tenk på alle minnene etter han, jeg tror ikke det vil hjelpe på sorgen. Dersom du ikke vurderer å kjøpe, gjør deg selv en tjeneste, la være å dra på visningen! Megleren har taushetsplikt, så grunnen til at de velger å selger får du nok ikke vite. Om eieren er med varierer, har vært på visninger både med og uten eier. Håper kjærlighetssorgen din vil gå over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #72 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg antar det er du som startet den tråden om søsteren til exen som hadde fått en barnevogn, og du lurte på hvem vi trodde var gravid...? Jeg forstår at det er vondt at han har gått videre og kanskje skal bli pappa, men det er ingenting du kan gjøre.. Han er faktisk ikke interessert, og han er ikke din store kjærlighet, den venter på deg en annen plass i fremtiden. Gråt ut tårene og kom deg videre. Slutt med snokingen på Facebook, ikke send flere meldinger og IKKE gå på visningen. Fremtiden er nå :-) klemAnonymous poster hash: 266d4...b5f Ja, og jeg nevnte det med barnevognen i denne tråden og. Jeg håper at det er søsteren som er gravid, selv om ingenting påvirker livet mitt direkte uansett. Jeg vet ikke om han skal bli pappa eller onkel, og ja, jeg vet at han ikke er interessert lenger siden han ikke engang svarer på sms. Likevel ønsker jeg svar, vet det er tragisk og rart, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #73 Del Skrevet 12. april 2015 Hæ?? Fordomsfullt. Jeg er faktisk i 100% jobb, har barn 70% av tiden. Nei, jeg har ikke tid til å være i noen liten hule. Så slem DU er. Anonymous poster hash: 1634d...276 Jeg bryr meg ikke om du er i jobb eller ei. WAKE UP AND SMELL THE FLOWERS. Jeg er ikke slem, jeg er bare hard mot deg, fordi du trenger å komme deg videre og slutte å nære denne usunne holdningen du har. Det er for ditt eget beste. Du har fremdeles god tid til å treffe noen andre, han er ikke den store kjærligheten din av den simple grunnen at dere ikke er sammen lenger. Hadde han vært "the one" hadde han vært hos deg og, og du hadde ikke beygnt å unnskylde hvorfor det er lurt å dra hjem til han for å luske rundt! Anonymous poster hash: 52408...be7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 12. april 2015 #74 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Hvorfor bruker du tid og energi på et menneske som ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger? Forsøk å fokusere på hans negative sider, jo alle har de.. Og forsøk å tenke at denne mannen, han har valgt å ikke leve livet sitt med deg. Han har valgt noen andre. Han er ikke verdt mer energi og krefter fra deg. Din verdi er ikke koblet opp mot hans ønske om å være med deg eller ikke. at han er den eneste som har sett deg, betyr ikke at han er den eneste som kommer til å se deg. Har han klart det så vil andre også klare det. Men ikke så lenge du er så opphengt i hans liv. Nå virker det litt som at du dyrker sorgen, og det er ikke sunt, det er sånn mennesker har kjærlighetssorg i flere år. Du kan spørre deg selv dette: Hva hjelper det om du får vite om det er han som skal bli pappa eller ikke? Hva så om han skal bli det? er det worst case for deg? Dersom det er det, så kan du like gjerne forberede deg på at det er sånn det er. Si det til deg selv, ok så skal han bli pappa hvordan forbedrer eller forværrer det din situasjon at du får vite om dette? Dere har jo null kontakt, han svarer ikke på mld dine. Jo mer kontakt du tar med han jo værre gjør du det for deg selv. Du skal ikke gå på den visningen der i det heletatt, det hjelper ikke din situasjon et gram. Endret 12. april 2015 av Lizliz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #75 Del Skrevet 12. april 2015 Du høres utrolig slitsom ut å ha som en ex, eller hva dere nå var. La han være, kom deg videre. Anonymous poster hash: 3e40e...51c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #76 Del Skrevet 12. april 2015 Likevel ønsker jeg svar, vet det er tragisk og rart, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 1634d...276 Jeg tror du må ta inn over deg at du ikke kommer til å få svar og at livet må gå videre. Du nevner at du har barn og det bør være solid motivasjon til å være en god forelder ved å ta godt vare på moren deres, altså deg. Sånn som du holder på nå bare plager du deg selv og synker lengre ned, når du burde nyte livet med ungene dine.Anonymous poster hash: 66e70...221 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #77 Del Skrevet 12. april 2015 Du høres utrolig slitsom ut å ha som en ex, eller hva dere nå var. La han være, kom deg videre. Anonymous poster hash: 3e40e...51c Slitsom? Vi har jo ikke noe kontakt lenger. Sendte ham en melding i dag, den forrige i februar. Jeg er ikke slitsom, jeg er ulykkelig. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #78 Del Skrevet 12. april 2015 Slitsom? Vi har jo ikke noe kontakt lenger. Sendte ham en melding i dag, den forrige i februar. Jeg er ikke slitsom, jeg er ulykkelig. Anonymous poster hash: 1634d...276 Hva skrev du til ham i meldingen? Anonymous poster hash: 44070...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #79 Del Skrevet 12. april 2015 Ja, og jeg nevnte det med barnevognen i denne tråden og. Jeg håper at det er søsteren som er gravid, selv om ingenting påvirker livet mitt direkte uansett. Jeg vet ikke om han skal bli pappa eller onkel, og ja, jeg vet at han ikke er interessert lenger siden han ikke engang svarer på sms. Likevel ønsker jeg svar, vet det er tragisk og rart, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 1634d...276 Svar på hva? At han ikke elsker deg lengere? Svaret på det er ganske obvious TS....Anonymous poster hash: c320f...094 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #80 Del Skrevet 12. april 2015 Hva med å ringe megleren? Si du ikke får deltatt på visningen, men at du kommer til å sende en venn dersom den viser seg å være interessant. si du har noen spørsmål, og bak dette ene spørsmålet inn blant noen andre? -er det utebod der? -er det lekeplass for barn i nærheten? -hva er gjennomsnittsalderen i nabolaget? -trives eiere, hvorfor vil de i såfall selge? -kan fellesgjelden nedbetales ved kjøp? Sier dette kun fordi det virker som du ikke vil høre på alle som anbefaler deg å la vær. Ikke fordi jeg synes dette virker særlig normalt...Anonymous poster hash: cbd93...d72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg