Gå til innhold

Gå på visning i leiligheten til eksen - risikabelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Snakker med deg?? Hvorfor det? Om hva??

Anonymous poster hash: c320f...094

Om mange ting. Ting som man trenger klarhet i etter et brudd.

Anonymous poster hash: 1634d...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror du vil gå på visningen for å se om han har bodd der med nye kjæresten. Du vil lete etter spor, og sannsynligvis ikke finne noen, fordi leiligheten er stylet for salg. Men i din verden vil det bety at han aldri har bodd sammen med den nye kjæresten, dermed er det håp for deg enda...

Du er så hardt rammet at du vil tolke alt positivt i den retning at det kan bli dere to igjen. Du sier jo selv at du tror han ikke svarer fordi han er så ordentlig, men du tror han egentlig vil...innerst inne. Dette er dine ønskedrømmer og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Du trenger hjelp av profesjonelle - uansett hva folk sier til deg her (de som har erfaringer med kjærlighetssorg) så vil du ikke tro på dem. Fordi det de sier gjelder ikke deg, du har erfart den store kjærligheten og venter bare på at alle hindringer ryddes av veien og så kan det bli dere to igjen.

I din verden (fantasiverden - ønskeverden) så er det dette han også ønsker, han er bare for skikkelig til å gjøre noe som kan bringe dere to sammen igjen. Men innerst inne er det det han ønsker.

Du forstår ikke at han ikke kan svare på dine sms, i din tankeverden er det fordi han er så ordentlig.

I alle andres verden er det fordi han er ferdig med deg og ikke ønsker å nære din fantasi om en gjenforening.

Søk hjelp!

Anonymous poster hash: 71959...6fc

Bare en kort kommentar til det jeg har uthevet: på mange av visningene jeg har vært på har det vært tannbørster, toalettsaker osv, samt klær i skapene. Man kan lett danne seg et bilde av hvor mange som bor der/kjønn osv.

Anonymous poster hash: cc5f6...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i alle dager? Jeg har sendt en melding i dag, og en i februar, og i jula. Har ikke oppsøkt ham fysisk eller truet med det, så hvorfor skulle jeg få besøksforbud?

Fordi du vil snike deg inn i leiligheten hans for å snoke. Når du gjør det trår du over en stor grense hva galskap angår. Om du ikke gjør det og fortsetter å skrive meldinger uten svar bedriver du faktisk trakassering

Anonymous poster hash: 9e255...d8b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om mange ting. Ting som man trenger klarhet i etter et brudd.

Det har gått for lang tid TS, han har gått videre. Det er ikke noe som gjenstår å si.

Han har vel allerede forklart deg hvorfor når han gjore det slutt. Av og til er det bare fordi følelsene dør. Du kan ikke forandre noe og du må da se selv at kontakt med han er skadelig for deg. Han ser det tydeligvis og ønsker nå å fokusere på seg selv, sitt nye liv og muligens ny kjæreste og baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det du oppnår er at han kommer til å tenke mindre om deg. Hvis du velger å gå videre med hevet hode og tar vare på deg selv kan det hende han tenker gode tanker om deg om dere møtes igjen, og kanskje kan dere da også ha et vennskap, men om du maser på han og krever en forklaring, eller vil ha svar på om du ikke betyr noe så kommer han til å sky deg og tenke at du er masete og irriterende, og slike tanker er vanskelige å reversere, så da kan du i hvertfall glemme å tenke noe mer på et vennskap.

Anonymous poster hash: 4fb54...48d

Anonymous poster hash: 4fb54...48d

Kanskje du har rett. Men hva med mellomtiden, all tiden fra nå og til vi eventuelt møtes igjen? Jeg klarer knapt å gå på jobb lenger. Skal stå opp 07.00, men vurderer å ringe og si at jeg ikke kan komme i stedet for å gjøre meg klar.

Ingen har noen gang gjort noe lignende mot meg som dette. Og de var til og med vanlige menn, som jeg ikke elsket engang, men eksen var den eneste som så meg, den eneste jeg elsket -og så behandler han meg alle slik som dette. Jeg fatter det ikke, klarer ikke å få fred med dette, det er for vondt, for urettferdig. Krever ikke at han skal bli kjæresten min igjen, men at han bare snakker med meg, sier at kanskje en dag kan vi bli venner eller noe i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet at han ikke vil ha meg, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan oppføre seg som et normalt menneske og i det minste snakke med meg eller svare på sms.

Det er fordi han ikke vil ha noe med deg å gjøre kjære deg. Det må du akseptere. Du kan ikke tvinge han til noe han ikke vil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bare en kort kommentar til det jeg har uthevet: på mange av visningene jeg har vært på har det vært tannbørster, toalettsaker osv, samt klær i skapene. Man kan lett danne seg et bilde av hvor mange som bor der/kjønn osv.

Anonymous poster hash: cc5f6...004

Jeg vet hvem som bor der allerede, det er ikke det jeg prøver å finne ut av. Vet han bor der sammen med søsteren. Jeg vil bare vite hvorfor de selger leiligheten; er det fordi søsteren er gravid og/eller har fått seg en kjæreste hun skal bli samboer med, eller er det fordi han skal bli samboer med eventuell kjæreste eller at han skal bli far?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen din er nok en del mer ekstrem enn hva jeg er. Jeg kontakter ham absolutt ikke hele tiden. Sender en melding i ny og ne, som sikkert er dumt i seg selv, men i dag sendte jeg en melding, og så en i februar, og noen i jula. Vil ikke si at jeg bombarderer ham med sms akkurat, men sikkert for mange uansett.

Jeg ønsker bare at han svarer meg, gir meg en slags forklaring, forteller meg om jeg betyr noe for ham eller om min eksistens ikke betyr noe for ham lenger.

Han har jo gitt seg svar.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du har rett. Men hva med mellomtiden, all tiden fra nå og til vi eventuelt møtes igjen? Jeg klarer knapt å gå på jobb lenger. Skal stå opp 07.00, men vurderer å ringe og si at jeg ikke kan komme i stedet for å gjøre meg klar.

Ingen har noen gang gjort noe lignende mot meg som dette. Og de var til og med vanlige menn, som jeg ikke elsket engang, men eksen var den eneste som så meg, den eneste jeg elsket -og så behandler han meg alle slik som dette. Jeg fatter det ikke, klarer ikke å få fred med dette, det er for vondt, for urettferdig. Krever ikke at han skal bli kjæresten min igjen, men at han bare snakker med meg, sier at kanskje en dag kan vi bli venner eller noe i det minste.

Du kan ikke kreve at han skal snakke med deg. Han ønsker tydeligvis ikke å snakke med deg, ha kontakt med deg eller være venn med deg. Det må du faktisk bare respektere...du kan ikke tvinge han. Han har ikke LYST. Og den nye kjæresten synes sikkert også at det er ubehagelig at du kontakter han og tydelig signaliserer at du fortsatt elsker han. De synes nok det er ubehagelig begge to...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det høres ut som en god idé å si at du ikke kan komme og så ringe fastlegen din og be om en hastetime. Dette er ikke godt for deg, og det beste du kan gjøre for deg selv nå er å få hjelp til å komme deg videre. Det er ingen skam i å bli dårlig av kjærlighetssorg, og det er hjelp å få. Det blir bedre.

Anonymous poster hash: d0b6f...cae

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet hvem som bor der allerede, det er ikke det jeg prøver å finne ut av. Vet han bor der sammen med søsteren. Jeg vil bare vite hvorfor de selger leiligheten; er det fordi søsteren er gravid og/eller har fått seg en kjæreste hun skal bli samboer med, eller er det fordi han skal bli samboer med eventuell kjæreste eller at han skal bli far?

Ok, du får ha lykke til. Men jeg er redd for at du er den som kommer ulykkelig ut av dette. Han har gått videre, uansett hvor vondt det er for deg.

Jeg ønsker deg all mulig lykke, jeg kan garantere deg at det finnes flere menn der ute. Flere menn som er i stand til å se deg, se hele deg.

Du har låst deg fast i at kun han så deg, og kjente deg.

Hvis du gir slipp så har du muligheten til å finne en bedre mann, en som ser deg og elsker deg og slett ikke forlater deg. Slike menn finnes, om du gir det en sjanse!

Anonymous poster hash: 71959...6fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan ikke kreve at han skal snakke med deg. Han ønsker tydeligvis ikke å snakke med deg, ha kontakt med deg eller være venn med deg. Det må du faktisk bare respektere...du kan ikke tvinge han. Han har ikke LYST. Og den nye kjæresten synes sikkert også at det er ubehagelig at du kontakter han og tydelig signaliserer at du fortsatt elsker han. De synes nok det er ubehagelig begge to...

Den eventuelle kjæresten hans har da ikke noe med hva jeg skriver og ikke til ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den eventuelle kjæresten hans har da ikke noe med hva jeg skriver og ikke til ham.

Men det kan da godt hende at han forteller henne slike ting, skjønner du vel.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han har jo gitt seg svar.

Nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det kan da godt hende at han forteller henne slike ting, skjønner du vel.

Det ville være ulikt ham i så fall, han fortalte meg aldri noe om ekser han hadde hatt før meg. Og den eventuelt nye kjæresten hans har ikke noe med meg å gjøre, eller hva jeg skriver -det er mellom han og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo fordi du forstyrrer samlivet deres. Og du gjør det ubehagelig for kjæresten hennes. Han setter neppe pris på meldingene dine siden han nekter å svare

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke i teorien nei. Men hun får sikkert beskjed av mannen sin. Hun vet nok alt om når du kontakter han vil jeg tro. Det er de to du forholder deg til nå vet du, ikke bare han

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Jo. Veldig tydelig svar også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ville være ulikt ham i så fall, han fortalte meg aldri noe om ekser han hadde hatt før meg. Og den eventuelt nye kjæresten hans har ikke noe med meg å gjøre, eller hva jeg skriver -det er mellom han og meg.

Det er ikke noe mellom deg og han. Det er bare noe mellom han og henne TS...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke sikkert at de andre eksene har vært som deg. Dessuten er du jo veldig opptatt av hva han har sammen med den nye kjæresten, om de venter barn osv. og det angår jo absolutt henne. Du må nok regne med at hun vet om meldingene du har sendt ham og innholdet i dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...