Gå til innhold

Å drive med nettdating når man er deprimert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere her som synes dette er fryktelig vanskelig?

Anonymous poster hash: 538bf...6d3
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvis det er så vanskelig så ikke gjør det da. Ta en pause og fokuser på deg selv!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er så vanskelig så ikke gjør det da. Ta en pause og fokuser på deg selv!

Det var ikke akkurat det jeg spurte om.

ts

Gjest PetterPanne
Skrevet

Jeg vet om en datingside for deprimerte mennesker om du vil se. Den heter www.facebook.com. Der vil du bli oppsøkt av deprimerte menn som er på jakt etter deprimerte kvinner. Bare husk å legge ut bilder av deg selv.

Ellers er det vanskelig å drive med dating generelt om en er deprimert. Det er enda verre på nett fordi selvtilliten knekker enda fortere. Gjør som en over her skrev, kutt det ut og ikke vær så deprimert lenger. Før du eventuelt leter etter en å dele din hverdag med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er så lurt. Er ikke deprimert selv, men en bør ha litt tykk hud for å drive med nettdating. Jeg har f.eks skjønt at jeg sannsynligvis ikke er så pen som jeg trodde, og at jeg er nødt til å justere standaren min ned.

En annen ting er jo at en kanskje ikke utstråler masse positivitet når en er ute på dates. Hvis en i tillegg har dårlig selvtillit er det ganske ødeleggene.

Jobb med deg selv før du jakter etter et forhold er mitt råd. :)

Anonymous poster hash: 1f0c1...4f9
  • Liker 3
Skrevet

Dating er omtrent det verste man kan finne på dersom man sliter litt med selvtilliten.

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske vanskelig, men går seg seg vel til på et vis. For oss som har denne tilstanden mer eller mindre kronisk er det ikke bare å vente til det går over heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet ditt var "om det er flere som syntes det er vanskelig med nettdating når de er deprimerte?" ?

Ja det er det.

Mitt tips: Ikke søk etter kjærlighet fra andre når du ikke greier å gi den til deg selv.
Jeg prøvde tinder en periode men selvom jeg møtte menn jeg hadde lyst til å treffe der så stopper jeg kommunikasjonen og slettet de fordi jeg ikke greide å ta til meg at de ga meg komplimenter og oppmerksomhet, og hadde barefølt meg dritt om jeg hadde møtt de. Nå jobber jeg med å bli glad i meg selv først.

Anonymous poster hash: 46e79...08f
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips: Ikke søk etter kjærlighet fra andre når du ikke greier å gi den til deg selv.

Det er ganske mange som ville dødd som venneløse jomfruer om de skulle fulgt det rådet der.

Anonymous poster hash: 65b59...931

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske mange som ville dødd som venneløse jomfruer om de skulle fulgt det rådet der.

Anonymous poster hash: 65b59...931

Feil, jeg har mer suksess med det andre kjønn etter at jeg begynte å digge meg selv og like den jeg var. Føler meg mer selvstendig og selvforsynt. Alt ekstra blir bare en bonus.

Du kan godt beholde venner som er falske og bruker deg, og du kan godt ha sex med folk som ikke elsker deg tilbake. Men i mellomtiden er vi andre litt mer tålmodige.

Anonymous poster hash: 757d7...47a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere her som synes dette er fryktelig vanskelig?

Ja, jeg syns det. Forferdelig tungt å skulle sitte på date og forsøke å vise interesse når man egentlig er likegyldig til alt og ingenting gir glede. Endte med å slette profilen.

Anonymous poster hash: 2aa52...f49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det. Forferdelig tungt å skulle sitte på date og forsøke å vise interesse når man egentlig er likegyldig til alt og ingenting gir glede. Endte med å slette profilen.

Anonymous poster hash: 2aa52...f49

Uff:/ Det er akkurat den følelsen jeg har også.Jeg vil gjerne bli kjent med nye mennesker,men jeg sliter med å vise interesse og vise meg fra min beste side,slik man gjerne skal gjøre når man dater noen i starte.Har ingen tung behandlingskrevende depresjon,så det finnes de som har det mye verre enn meg. likevel er der vanskelig synes jeg.Har slettet profilen i ganske lang tid og startet opp igjen nå,men synes det er iike slitsomt fortsatt.Kanskje det er selve nettdatingen som er problemet..

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, dere trenger ikke en mann for å ha det bra. Få det bra med deg selv, og se på en mann som en bonus når alt går på gli i ditt eget liv! Du vil bare føle deg mer fanget i lengden om du blir sammen med en bare for å bli sammen med noen!

Anonymous poster hash: 46e79...08f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...