Gå til innhold

Sex uten overnatting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har dere sex med mannen dere dater om dere ikke har skal sove over hos hverandre etterpå? Jeg liker nemlig ikke å ha sex når jeg vet han ikke kan sove over til dagen etterpå.

I går var daten min hos meg og vi hadde det veldig koselig, men pga. at han ikke kunne sove over til i dag ville jeg ikke ha sex. Han ville ha sex på kvelden men jeg avviste og sa jeg ikke ville ha sex og så se han dra etterpå. Han hadde god grunn for å ikke kunne sove over da fordi han skulle på jobb tidlig i dag.

Er der rart? Andre som føler slik?
Vi er 21 og 24.

Anonymous poster hash: c6045...b9e
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Er litt i samme situasjon selv.. dater en fyr nå og vi har ennå ikke hatt sex, men når det skjer vil jeg gjerne at han skal overnatte. Syns det virker mye mye koseligere.

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har dere sex med mannen dere dater om dere ikke har skal sove over hos hverandre etterpå? Jeg liker nemlig ikke å ha sex når jeg vet han ikke kan sove over til dagen etterpå.

I går var daten min hos meg og vi hadde det veldig koselig, men pga. at han ikke kunne sove over til i dag ville jeg ikke ha sex. Han ville ha sex på kvelden men jeg avviste og sa jeg ikke ville ha sex og så se han dra etterpå. Han hadde god grunn for å ikke kunne sove over da fordi han skulle på jobb tidlig i dag.

Vi er 21 og 24.

Men når han uansett må dra - er det ikke bedre å kose først, og så si hadet, enn å ikke kose i det hele tatt? Blir du veldig emosjonell etterpå?

Anonymous poster hash: b8e9c...adf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som går etter man har hatt sex er høyst sannsynlig en fyr som ikke vil forplikte seg.
Selvom han skal tidlig opp på jobb. Er han virkelig glad i deg og ser på deg som en wifey, ringer han seg inn syk eller tar med eventuelle jobbklær til deg slik at han kan dra til jobben fra deg.

Anonymous poster hash: 69491...2e0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som går etter man har hatt sex er høyst sannsynlig en fyr som ikke vil forplikte seg.

Selvom han skal tidlig opp på jobb. Er han virkelig glad i deg og ser på deg som en wifey, ringer han seg inn syk eller tar med eventuelle jobbklær til deg slik at han kan dra til jobben fra deg.

Uh. Er det derfor de fleste gutta jeg kjenner holder på sånn med damer ? Fordi de ikke er wifey materiale? Haha, da har jeg lært noe nytt.

Anonymous poster hash: a14b9...2c5

Gjest Godjente
Skrevet

Ja, det er merkelig. Må da gå an å ha sex, selv om han ikke skal overnatte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke at det er rart. Datet en fyr før som aldri ville sove over(jeg sov over hos han ved flere anledninger), og det endte med at vi hadde sex rett før han dro - følte meg alltid litt løs, av en eller annen grunn, da han bare dro litt etter vi var ferdige.

Anonymous poster hash: fc880...e5e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke at det er rart. Datet en fyr før som aldri ville sove over(jeg sov over hos han ved flere anledninger), og det endte med at vi hadde sex rett før han dro - følte meg alltid litt løs, av en eller annen grunn, da han bare dro litt etter vi var ferdige.

Anonymous poster hash: fc880...e5e

Hvordan endte det da?

ts

Skrevet

Ja, det er rart. En ting er å synes at det er best om det er overnatting inne i bildet. Men å si nei til sex bare fordi han ikke skal sove over for en gangs skyld, synes jeg blir rart.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og daten har sex og han drar etterpå.

Jeg synes det er helt ok, ville vært rart om vi skulle sovet sammen nå så tidlig.

Men han hopper ikke akkurat ut av senga så fort han har kommet seg, vi blir gjerne liggende et par timer og bare snakker :)

Anonymous poster hash: bc26e...223

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg TS. Med mindre han har to timer til jobb så burde det ikke være en sak å sove hos deg, i hvert fall med overnatting. Menn trenger jo ikke masse stæsj om morgenen, en dusj og en tannpuss og en ren skjorte.

Samtidig sover en jo kanskje ikke så bra sammen når en ikke kjenner hverandre godt, kanskje det var det han tenkte på?

Anonymous poster hash: 93b38...f6a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg TS. Med mindre han har to timer til jobb så burde det ikke være en sak å sove hos deg, i hvert fall med overnatting. Menn trenger jo ikke masse stæsj om morgenen, en dusj og en tannpuss og en ren skjorte.

Samtidig sover en jo kanskje ikke så bra sammen når en ikke kjenner hverandre godt, kanskje det var det han tenkte på?

Jeg mente med planlegging. :)

AnonymBruker
Skrevet

Man ringer ikke inn syk på jobb fordi man vil ha sex kvelden før! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 303d2...db1

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke alle som liker å sove sammen med noen selv om de har hatt sex med hverandre. Noen sover best alene, særlig hvis de vet det at neste dag blir en tøff dag på jobben.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg.

Hadde noe på gang med en fyr der det ikke alltid var lagt opp til overnatting, men han ville ha sex, for at vi så skulle stå opp igjen. Var med på det et fåtall ganger, men satt igjen med følelsen av å bli brukt. Så inntil dere er trygge på hverandre, kan jeg forstå følelsen.......

Anonymous poster hash: 14e50...247
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 21 og 24.

Er helt enig. Skal man ha sex og man tenker seriøst forhold bør man overnatte! Hvis ikke bærer det stygt preg av fuck and run..

Anonymous poster hash: fd495...bf7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle fikser en natt eller ti med litt for lite søvn. Ellers hadde jo småbarnsforeldre vært ute av arbeidslivet i årevis.

Hvis man er betatt/forelsket så er det vel ikke så nøye om man sover litt dårlig? Handler jo om å bli tryggere på hverandre og å klare å dele hverdager sammen. Hvis man kun fikser å være sammen på perfekte, regisserte dates så er det neppe liv laga uansett.

Min erfaring er at da tok den som overnattet med seg jobbtøy og dro rett på jobb neste dag. Å ha sex for så å dra hjem til seg selv blir en upersonlig booty call i mine øyne. Tyder på at man ikke er trygge på hverandre og/eller at man ikke er interessert nok til å sove over.

Endret av Ultiva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...