Gjest Hillary.. Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Må finne et antivirusprogram til mamma'n på CD. Hun har analogt modem, og surfer og bruker e-post bare litt. Jeg vil ha det på CD, for det tar hundre år laste ned over analogt modem. (Jeg har dessverre ikke CD-brenner, for da kunne jeg ha lastet det ned hos meg over bredbånd.) Norton koster 552 kroner i Symantecs norske nettbutikk. Panda koster 69 dollar. Er det prisen????? :veldigsur: Akkurat antivirus må man jo ha egen lisens på hvsi man skal ha oppdateringer, og det er et stort poeng.
kjellebassen Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Det er den prisen du betaler med en gang. Deretter betaler du en gang i året for "abonnementet". Da får du nye oppdateringer jevnlig. Det erderimot mulig at eventuelle oppdateringer må lastes ned men det kan du ringe eller sende mail for å finne ut.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Last ned AVG antivirus. Innstallasjonsfila jeg lastet ned for ett år siden var på 6 MB. Tar vel en halv time med analogt, som ikke vil koste stort i forhold til å kjøpe Norton.
kjellebassen Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Last ned AVG antivirus. Innstallasjonsfila jeg lastet ned for ett år siden var på 6 MB. Tar vel en halv time med analogt' date=' som ikke vil koste stort i forhold til å kjøpe Norton.[/quote'] Tenkte på dette forslaget selv ettersom jeg bruker AVG. AVG er bra og oppdateringer er tilgjengelig jevnlig. Oppdateringene plaier å være på ca. 1MB.
Gjest Lea Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 AVG er et godt alternativ. Dessuten går det fint å lagre på en CD også og bruke denne til installasjonen. Bare husk å skrive med registreringskoden.
Elle Melle Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Hva med å kjøpe deg en cd-brenner i stedet for å kjøpe Northon? Den kan du jo bruke til andre ting også...
Thea Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Jeg betalte 349,- for Panda jeg....og så langt er jeg kjempe fornøyd.
Gjest Admin'C Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Sjekk nod32, tror det er verdens beste antivirus i følge tester som viser hvor mange virus programmet stopper. Hos meg fant den flere enn norton
Polly Ester Skrevet 24. august 2004 #9 Skrevet 24. august 2004 Sjekk nod32, tror det er verdens beste antivirus i følge tester som viser hvor mange virus programmet stopper. Hos meg fant den flere enn norton Gikk inn på siden deres og leste litt om det... Men, hvis jeg skal bruke det så må jeg først ta bort alt som har med symantec å gjøre, ikke sant?! Koster det noe? Og så lurte jeg på noe du har i signaturen din; Aida32. Broren min la inn det for meg så jeg har det...men hva bruker jeg det til?
Gjest Admin'C Skrevet 24. august 2004 #10 Skrevet 24. august 2004 aida32 er ett prosjekt som nå er lagt ned. Kort sagt er progammet laget for å vise info om HELE pcn, alt nyttig og unyttig. Ved feilsøking er dette veldig greit. Ang antivirus så er det lurt å bare kjøre en type ja. en test finnes her http://programmer.no/art.php?artikkelid=7725 I kombinasjon med outpost så skal dette være den beste løsningen. Og ja dette programmet koster dessverre penger... Denne illustrer programmet godt http://programmer.no/images/artikkel/2004/...mai/nod32/5.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå