AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Forstår ikke hva som skjer, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på deg. En gang i uka møtes vi. Et blikk, et smil, en liten prat over kassa. Jeg vet at du bare gjør jobben din, men likevel føler jeg at det er noe der. Sist jeg så deg, gikk jeg i en annen kasse. Du snudde deg tilfeldigvis og blikket vårt møttes og endte i et smil. Jeg stod igjen med sommerfugler i magen. Takket være en liten by, har jeg funnet deg på nett. Nå skulle jeg bare ønske at jeg turte å si "Hei, vil du bli kjent med meg? Du skjønner, jeg tror kanskje jeg liker deg!"Anonymous poster hash: 237b4...6be
Millimani Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 En liten by...da er det sikkert andre steder enn Rema du kan møte ham tilfeldig Du vet jo ikke hvordan han egentlig er, uten at dere blir kjent først. Har du funnet ham på Facebook så kan du kanskje "lære" litt mer om ham. Kommer jo egentlig litt an på hvor godt han har låst profilen sin.. Om dere har felles venner så kanskje dere kan treffes sånn, eller om dere har felles venner på Facebook så kan du jo se om han skriver noe til en av dem, så kan du like eller kommentere det
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Hvorfor ikke begynne å dra dit flere ganger i uka? Hvis han liker deg tilbake vil han nok legge merke til det og se på det som positivt. Du kan jo forsøke å teste han litt ved å gå til en annen kasse flere ganger og se om han snur seg etter deg igjen
Gjest PetterPanne Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Hvorfor ikke begynne å dra dit flere ganger i uka? Hvis han liker deg tilbake vil han nok legge merke til det og se på det som positivt. Du kan jo forsøke å teste han litt ved å gå til en annen kasse flere ganger og se om han snur seg etter deg igjen NEI. Ikke bli den creepy stalkeren der. Ha baller og bare snakk med ham neste gang. Eller neste gang han spør om kvitteringen så spør du om en penn og skriver nummeret ditt på den. Eller noe sånt. Flørt og vær hensynsløs. Men ikke bare heng rundt i området der han jobber ofte. Det er bare creepy. Hold deg unna tester for å se om han er interessert. Newsflash: vi menn bryr oss ikke om slike tester, vi vil ha direkte damer.
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 NEI. Ikke bli den creepy stalkeren der. Ha baller og bare snakk med ham neste gang. Eller neste gang han spør om kvitteringen så spør du om en penn og skriver nummeret ditt på den. Eller noe sånt. Flørt og vær hensynsløs. Men ikke bare heng rundt i området der han jobber ofte. Det er bare creepy. Hold deg unna tester for å se om han er interessert. Newsflash: vi menn bryr oss ikke om slike tester, vi vil ha direkte damer. Hvordan er det creepy? Han jobber i en butikk så det vil jo være helt naturlig at hun kommer innom flere ganger i uka for å handle.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Går det ikke an å bare spørre om han vil finne på noe en gang du er i kassa...? Forutsatt at du er alene i køen da, men. Synes det blir veldig sært å skulle legge ham overraskende til på facebook eller "tilfeldigvis" støte på ham andre steder... Vil han ikke, så er det jo bare å gå i en annen butikk eller noe. Jobber i butikk selv, og vet at det blir nok litt feil for den ansatte å skulle ta kontakt med en kunde på jobb, det kan fort bli feil og passe dårlig for en person som er på jobb. Kunden kan f.eks. ta det ille opp og føle det er ubehagelig. Kan jo være han er like interessert, men ikke føler han kan gjøre noe fordi han har en annen rolle på jobb, og ikke kan ta kontakt med jenter. Har forresten skjedd at kollegaer av meg har blitt (litt forsiktig og på en høflig ikke-pågående måte) blitt sjekket opp. Selv om ingen av dem har vært interesserte, så har de på ingen måte tatt det ille opp! (Med unntak av min 20-årige kollega som ble forsøkt sjekket opp av en gris i 60-årene gjentatte ganger... ) Anonymous poster hash: 021bc...c59 1
Gjest PetterPanne Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Hvordan er det creepy? Han jobber i en butikk så det vil jo være helt naturlig at hun kommer innom flere ganger i uka for å handle. Beklager du har rett. Jeg fikk bare stygg PTSD av å tenke på dette. Har vært han fyren som bare vandret rundt i butikken og stalka jenta. Ikke noe særlig populært. Derfor jeg fikk mareritt av å tenke på at hun også skulle gjøre noe liknende. Følelsene tok overhånd, beklager. Hun kunne kanskje ha handlet der et par ganger i uka istedet for en gang i uka. Prøvd å snakke med ham. Og etterhvert bare sagt det rett ut: "Hei, jeg syns du er søt. Her er nummeret mitt". Mer enn det er det vel ikke noe hun kan gjøre?
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Beklager du har rett. Jeg fikk bare stygg PTSD av å tenke på dette. Har vært han fyren som bare vandret rundt i butikken og stalka jenta. Ikke noe særlig populært. Derfor jeg fikk mareritt av å tenke på at hun også skulle gjøre noe liknende. Følelsene tok overhånd, beklager. Hun kunne kanskje ha handlet der et par ganger i uka istedet for en gang i uka. Prøvd å snakke med ham. Og etterhvert bare sagt det rett ut: "Hei, jeg syns du er søt. Her er nummeret mitt". Mer enn det er det vel ikke noe hun kan gjøre? Au da Ville prøvd det og hvis responsen hans virker positiv så ta mot til deg og gi han nr. ditt. Verste som kan skje er at følelsene ikke er gjengjeldt, men da er det bare å gå tilbake til å handle der en gang i uka og alltid gå i en annen kasse
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Jeg jobber som frisør, og har blitt sjekket opp av to kunder på første klippen deres hos meg. Var ikke noe flørtete med dem. Takket pent nei, og ingen av oss laget noe nummer ut av det. Har aldri sett de siden da haha.. Men lykke til Anonymous poster hash: 65443...650
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Du er vel ikke blond og heter Ragnvild vel?Anonymous poster hash: c8d88...3d4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Du kan da ikke forelske deg i en mann som bare jobber på Rema 1000!! Ingen norske kvinner tar til takke med mindre enn en veltrent og perfekt mann med høy utdannelse og høytlønnet jobb!! Hvis du faktisk blir sammen med han der så betyr det jo at det er personligheten min jeg må jobbe med og at det ikke er alle kvinner det er noe feil med!! Hilsen bitter mannAnonymous poster hash: 94372...c94 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Du kan da ikke forelske deg i en mann som bare jobber på Rema 1000!! Ingen norske kvinner tar til takke med mindre enn en veltrent og perfekt mann med høy utdannelse og høytlønnet jobb!! Hvis du faktisk blir sammen med han der så betyr det jo at det er personligheten min jeg må jobbe med og at det ikke er alle kvinner det er noe feil med!! Hilsen bitter mannAnonymous poster hash: 94372...c94 Hahaha! Uffda, såpass ja...Anonymous poster hash: 5adb6...8fd
Caramela Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Jobba selv deltid på Rema i studietiden. En sjekket meg opp ved å komme innom ofte - nærmest daglig. Spurte stadig om jeg kunne hjelpe han med å finne de enkleste ting. Etterhvert pratet vi godt sammen og vi begynte å møtes på fritiden. En annen kom innom og leverte en lapp til meg med nummeret sitt. Rett på sak! Hadde funket om jeg var interessert. En tredje inviterte meg med på fest. Nok en ting som hadde funket dersom jeg var interessert. Gjengjeldes interessen, kan det være det samme hvordan man går frem. Ta en sjanse og blås i det om han ikke er interessert Det er ikke verdens undergang
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Forstår ikke hva som skjer, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på deg. En gang i uka møtes vi. Et blikk, et smil, en liten prat over kassa. Jeg vet at du bare gjør jobben din, men likevel føler jeg at det er noe der. Sist jeg så deg, gikk jeg i en annen kasse. Du snudde deg tilfeldigvis og blikket vårt møttes og endte i et smil. Jeg stod igjen med sommerfugler i magen. Takket være en liten by, har jeg funnet deg på nett. Nå skulle jeg bare ønske at jeg turte å si "Hei, vil du bli kjent med meg? Du skjønner, jeg tror kanskje jeg liker deg!"Anonymous poster hash: 237b4...6be Så hva tror du er sjansen for at han er på kg og leser dette ? Anonymous poster hash: cbc74...002
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Han er ihvertfall ikke her inne. Du får begynne å handle oftere på Rema da sånn at han kjenner deg igjen som fast kunde og dere begynner å småprate, så etterhvert kan du flørte og be han ut! Ingenting å tape Anonymous poster hash: 47684...f6f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Kan du skrive hvilken by/hvilket område denne Remaen ligger i? Kjenner veldig mange som jobber i ulike Rema-butikker, da jeg tidligere har jobbet i en Rema-butikk selv. Kanskje jeg vet hvem det er Anonymous poster hash: b3691...b6b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Kan du skrive hvilken by/hvilket område denne Remaen ligger i? Kjenner veldig mange som jobber i ulike Rema-butikker, da jeg tidligere har jobbet i en Rema-butikk selv. Kanskje jeg vet hvem det er Anonymous poster hash: b3691...b6b Høres ut som mye godt kommer ut av det (jeg er ikke TS) Anonymous poster hash: c2c0e...555
Jon_Edvard_Longs Skrevet 16. april 2015 #18 Skrevet 16. april 2015 Er det ingen av dere som har tenkt på at hvis dette forsøket ryker så ender man kanskje opp med å måtte handle på kiwi!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 Er det ingen av dere som har tenkt på at hvis dette forsøket ryker så ender man kanskje opp med å måtte handle på kiwi! Slik at man må stå i samme kø som komunistene/invandrerne? Fy søren, ikke på tale..Anonymous poster hash: c8d88...3d4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #20 Skrevet 17. april 2015 Jeg har jobbet i matbutikk i fire år ved siden av vgs og studier, og har opplevd flere forskjellige forsøk på å bli sjekket opp: 1. En fyr som tok meg i hånda, hilste skikkelig. Spurte om vi skulle ta en øl eller kaffe sammen. På dette tidspunktet hadde det kanskje funka hadde jeg vært interessert. Men så måtte han komme med "have you ever been with a black guy? You know what they say, once you go black you never go back". Han sluttet ikke å handle i butikken etter det heller, kleint hver gang jeg møtte han i kassa igjen. 2. En annen fyr ga meg visitkortet sitt, og bare "ring meg". Det var litt sånn i forbifarten med lang kø bak, var et dårlig tidspunkt egentlig. Men hadde kanskje også funka hadde jeg vært interessert.. 3. Creepy stalker som spurte meg ut hver eneste gang jeg var på jobb - han fant ut hvilke dager som var mine faste.. Han sendte meg facebookmeldinger også. Endte med at jeg skrev på facebook "la meg være i fred!", og i virkeligheten sa jeg også "slutt, du skremmer meg!". Han sluttet i en måned eller to, så kom han tilbake og bare "Nå har jeg flyttet til Drammen, men må bare spørre deg en gang til om nummeret ditt"...... 4. En 7-8 kunder har sendt meg venneinvitasjoner, men har ikke godtatt disse.. Og noen av de har også skrevet noe til meg på facebook, men vil mye heller bli spurt ut i virkeligheten enn over facebook. Anbefaler heller ikke å like alle bildene personen har offentlig på profilen.. Blir bare creepy Nesten litt trist jeg nå har fått en jobb som er relevant i forhold til studiene, blitt kontordame nå.. Hvor skal jeg finne alle disse beundrerne nå Anonymous poster hash: 142a5...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå