Gå til innhold

Prikking beina og ansiktet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever av og til en slags prikking i beina (knær og nedover) og ansiktet. Jeg tror de gangene jeg har opplevd det er dager jeg har spist lite, eller etter at jeg har trent (hardere enn vanlig). Prikkingen er helt symmetrisk, og det er på ingen måte vondt, bare ubehagelig.

Er det noen som har opplevd noe lignende og vet hva det kommer av?

Anonymous poster hash: ff503...e6f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svingende blodsukker

Anonymous poster hash: 4ddc2...b85
Skrevet

Jeg opplevde prikking rundt munnen og i armene når jeg ble akutt syk. Ambulansepersonell sa at det var fordi jeg var redd. I ditt tilfelle høres det ut som dehydrering eller vekslende blodsukker. Evt lavt blodtrykk. Prøv å spis mer salt, stabiliser blodsukkeret og drikk mye vann å se om det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg har også tenkt i de baner, at det dreier seg om svingende blodsukker eller dehydrering. Neste gang skal jeg forsøke med noe salt!
De gangene jeg har opplevd det har det vært på kvelden en gang, og da har jeg bare lagt meg mens det står på. Om morgenen er jeg normal igjen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan skyldes at hele kroppen din rett og slett har sovnet av?

Anonymous poster hash: f2b23...5f7
AnonymBruker
Skrevet

Kan skyldes at hele kroppen din rett og slett har sovnet av?

Anonymous poster hash: f2b23...5f7

At nerver både til ansiktet og bena kommer i klem? Jeg vet nå ikke helt, jeg. Det kjennes ikke helt ut som når et ben sovner, prikkingen er svakere men varer samtidig lenger. Kan vare i flere timer. Føligheten i huden er helt i orden når det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...