Gå til innhold

jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg har grunn til å bli irritert..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man er på jobb, og gjør det man ser trengs å gjøres. Så kommer andre og sier de vil ta over..for at jeg skal gå og gjøre noe annet. Hvorfor i helvete kan ikke den som går ledig, ta en ledig oppgave?

Anonymous poster hash: 51cd5...c36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe konkret eksempel?

Anonymous poster hash: cb75a...434
AnonymBruker
Skrevet

F.eks, det begynner å bli mangel på varer og man fyller på.. Så går en annen kollega som ikke har noe å gjøre.. Så kommer det varer eller annet arbeid er ledig, og da går denne kollegaen og vil ta over det som andre allerede er i gang med.. Er da ikke riktig at andre skal kommenteres rundt fordi den andre vil ha din oppgave.

Skrevet

Lar du kollegaen ta over oppgaven din, eller ber du vedkommende om å heller finne noe annet å gjøre?

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Si det til dem neste gang det skjer. "Nå er jeg midt oppi dette, så hvorfor kan ikke du gå å gjøre ___ istedenfor?"

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du gjør en dårlig jobb? Eller kanskje du gjør det feil? For sakte?

Anonymous poster hash: 2a1fa...4b8
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du gjør en dårlig jobb? Eller kanskje du gjør det feil? For sakte?

Vel.. Man lærer ikke av å bli "jaget" heller. Og hvorfor skal man gjøre alt så forbanna fort hele tiden? Tror uansett ikke dette er grunnen. For oppgaven kollegaen vil "overta" er som regel enklere enn den h*n ber meg gjøre..

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Man lærer ikke av å bli "jaget" heller. Og hvorfor skal man gjøre alt så forbanna fort hele tiden? Tror uansett ikke dette er grunnen. For oppgaven kollegaen vil "overta" er som regel enklere enn den h*n ber meg gjøre..

Fordi du jobber i en butikk...

Anonymous poster hash: 450cc...101

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er flere enn en person som nærmest bytter på å ta over, da tenker jeg at det er arbeidsinnsatsen din det er noe galt med. Tar du jobben alvorlig, eller er du en vikar som tar det mer som det kommer?

Det er ikke heldig, for du lærer ikke på den måten. Men kanskje du har vært vanskelig å gi beskjed til tidligere? Kanskje du reagerer dårlig når du blir rettet på? Eller kanskje de bare ikke ser at du gjør en bedre innsats etter å ha sagt fra flere ganger?

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er flere enn en person som nærmest bytter på å ta over, da tenker jeg at det er arbeidsinnsatsen din det er noe galt med. Tar du jobben alvorlig, eller er du en vikar som tar det mer som det kommer?

Det er ikke heldig, for du lærer ikke på den måten. Men kanskje du har vært vanskelig å gi beskjed til tidligere? Kanskje du reagerer dårlig når du blir rettet på? Eller kanskje de bare ikke ser at du gjør en bedre innsats etter å ha sagt fra flere ganger?

er bare en person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...