Gå til innhold

Dere som følger/ har fulgt 5:2 dietten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg følger 5:2 dietten. Nettopp startet, dvs holdt på i 3 uker og gått ned ca 2,5 kg.

Men jeg er litt mismodig nå, for gikk på vekten og vips så var det opp 1,5 kg igjen. Har ikke hatt fastedag på 4 dager, så kan være derfor...men hadde jo vært fint om det gikk gradvis nedover...

Lurer på om dere med kjennskap til denne dietten, om dere også har svingt litt i vekt men likevel går jevnt og trutt nedover? er det vanlig?

Anonymous poster hash: 3fc45...abd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekt varierer naturlig, hos meg kan den svinge med inntil 2 1/2 kilo i løpet av et døgn eller to, selv med jevnt inntak av mat, så jeg skulle tro at svingningene kunne bli enda større under 5:2. Hvordan er vekta di ved andre spisemønstre? Hvor ofte veier du deg, og når på dagen?

Gjest Tassen10
Skrevet

Hei, jeg følger 5:2 dietten. Nettopp startet, dvs holdt på i 3 uker og gått ned ca 2,5 kg.Men jeg er litt mismodig nå, for gikk på vekten og vips så var det opp 1,5 kg igjen. Har ikke hatt fastedag på 4 dager, så kan være derfor...men hadde jo vært fint om det gikk gradvis nedover...Lurer på om dere med kjennskap til denne dietten, om dere også har svingt litt i vekt men likevel går jevnt og trutt nedover? er det vanlig? Anonymous poster hash: 3fc45...abd

Vei deg på en fast dag, på ett fast tidspunkt, over tid.

AnonymBruker
Skrevet

Vekt varierer naturlig, hos meg kan den svinge med inntil 2 1/2 kilo i løpet av et døgn eller to, selv med jevnt inntak av mat, så jeg skulle tro at svingningene kunne bli enda større under 5:2. Hvordan er vekta di ved andre spisemønstre? Hvor ofte veier du deg, og når på dagen?

Ja, det gjør jo det ...takk for påminnelsen. Jeg veier meg jo hver dag om morgenen, og det er kanskje ikke så smart? muligens noe demotiverende akkurat nå hvertfall ;)

Vei deg på en fast dag, på ett fast tidspunkt, over tid.

Jupp det er nok det lureste :)

Anonymous poster hash: 3fc45...abd

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Har ikke prøvd dietten, men det er veldig vanlig at vekta svinger litt . For oss jenter er det også veldig vanlig å legge på seg litt rett før eller under mensen, men det forsvinner igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...