AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg er en forholdsvis slank jente. Begynte å trene noe hipthrust og squat for å få en mer formelig rumpe, merket ikke noen effekt og det kommer nok av at det ikke var noe kontuinitet i treningen. Samt at jeg ikke inntok nok kalorier per dag til å trene bestemte jeg meg for å avvente en stund slik at jeg kom meg gjennom arbeidsdagen og aktive barn. Men det jeg merker nå etter noe inaktivitet er at det lille jeg hadde av rumpe er jo blitt borte. Jeg føler halebenet mitt tyter ut, det er jo ikke noe å ta i der bak lenger, vondt å sitte på stoler uten pute 😔 noen med råd til meg? Skulle ønske jeg kunne fylle buksen min i stedet for å måtte stadig dra den opp. Hjelp meg 😔Anonymous poster hash: 73a53...b83
grrwaffmjau Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 (endret) For lite kalorier gjør at kroppen tærer på musklene dine, så skal nok ikke se bort ifra at det er det som har skjedd. Hadde du heller fortsatt å trene og øke kaloriene hadde det nok vært andre bullar Endret 12. april 2015 av grrwaffmjau 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå