AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Del Skrevet 12. april 2015 Har du et fantastisk krølltang-tips for å få slike krøller? Naturlige, ikke for store, ikke for små, men som gir perfekt fall og holder lenge... Jeg har kjempelangt hår og ikke extentions.. (nei dette bildet er ikke mitt hår) Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Del Skrevet 14. april 2015 Virkelig? Ingen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. april 2015 #3 Del Skrevet 14. april 2015 Mast vol.2 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 14. april 2015 #4 Del Skrevet 14. april 2015 Med mast. vol 1 tror jeg du skal få noen som likner hvis du ikke tar for lite hår om gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 15. april 2015 #5 Del Skrevet 15. april 2015 Hvis du vil spare penger og samtidig skåne håret, kan du lage slike krøller med bandanaer, strømpebukser eller annet som har riktig tykkelse. Størrelsen bestemmer du selv, ved å velge hvor mange skjerf du vil bruke. Du kan plassere de høyt eller lavt, alt etter som hvor mye volum og krøller du vil ha på toppen. Verdt å prøve ut. Jeg er litt mer nøye enn hun i linken, så jeg får ikke slike overganger som du ser hun har. https://rapunzelsresource.wordpress.com/2009/09/24/bandana-waves/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Del Skrevet 15. april 2015 Takk for tips! Flere? Hvorfor anbefaler dere Mast vol 1, eller 2? Hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 15. april 2015 #7 Del Skrevet 15. april 2015 Takk for tips! Flere? Hvorfor anbefaler dere Mast vol 1, eller 2? Hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 57a2e...713 Mast 1 er en tynnere stang enn mast 2. Så krøllene blir mer definerte. Ellers ville jeg satset på å prøve med rettetang, går hvertfall superfort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. april 2015 #8 Del Skrevet 15. april 2015 Takk for tips! Flere? Hvorfor anbefaler dere Mast vol 1, eller 2? Hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 57a2e...713 Jeg sa vol 2 først fordi jeg tenkte vol 1 kom til å lage for små krøller, men etter å ha sett på litt flere bilder tror jeg vol 1 vil være best for å få et slikt resultat som på bildet du postet. Forskjellen på de to er størrelsen på staven og derfor krøllene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 16. april 2015 #9 Del Skrevet 16. april 2015 Krøllstav funker også for slike krøller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 16. april 2015 #10 Del Skrevet 16. april 2015 GHD Curve har et par krølltanger/staver som er fantastiske. Har ei venninne som også er min nabo som stadig må låne bort sin til meg, skal definitivt kjøpe meg en selv. Blir kjempefine krøller og ser at blant annet mange frisører laster opp bilder av krøller som er laget med GHD Curve (på instagram). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #11 Del Skrevet 16. april 2015 GHD Curve har et par krølltanger/staver som er fantastiske. Har ei venninne som også er min nabo som stadig må låne bort sin til meg, skal definitivt kjøpe meg en selv. Blir kjempefine krøller og ser at blant annet mange frisører laster opp bilder av krøller som er laget med GHD Curve (på instagram). Okei! har du link til en du kan anbefale? Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #12 Del Skrevet 16. april 2015 Mast 1 er en tynnere stang enn mast 2. Så krøllene blir mer definerte. Ellers ville jeg satset på å prøve med rettetang, går hvertfall superfort Jeg sa vol 2 først fordi jeg tenkte vol 1 kom til å lage for små krøller, men etter å ha sett på litt flere bilder tror jeg vol 1 vil være best for å få et slikt resultat som på bildet du postet. Forskjellen på de to er størrelsen på staven og derfor krøllene. Takk for tips ! Krøllstav funker også for slike krøller. Har du link til en slik? takk! Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. april 2015 #13 Del Skrevet 17. april 2015 hvis du ikke vil bruke så masse penger på det kan jeg anbefale http://www.bangerhead.no/no/artiklar/stylingverktoy/krolltang/cerawand-konisk-krolltang-13-25-mm.html?tduid=0a87f0bda00509e586f7923dd121b40d Den ble kåret til best i test her:http://www.best-i-test.nu/Krolltang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #14 Del Skrevet 17. april 2015 hvis du ikke vil bruke så masse penger på det kan jeg anbefale http://www.bangerhead.no/no/artiklar/stylingverktoy/krolltang/cerawand-konisk-krolltang-13-25-mm.html?tduid=0a87f0bda00509e586f7923dd121b40d Den ble kåret til best i test her:http://www.best-i-test.nu/Krolltang Tusen takk!:-)Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #15 Del Skrevet 17. april 2015 Mast 1 er en tynnere stang enn mast 2. Så krøllene blir mer definerte. Ellers ville jeg satset på å prøve med rettetang, går hvertfall superfort Har du en rettetang å anbefale til det, som samtidig er supergod på rettingen også?:-) Anonymous poster hash: 57a2e...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 17. april 2015 #16 Del Skrevet 17. april 2015 Takk for tips ! Har du link til en slik? takk! Anonymous poster hash: 57a2e...713 Det som Zereta linker til er en krøllstav. Jeg tror min er fra Remington, den er ikke så dyr den heller. For meg som er håpløs på hår synes jeg det er enklere å bruke krøllstav enn rettetang og krølltang. Venninnen min pleier å krølle håret med rettetanga mi, det er en slik standard fra GHD som visstnok skal være veldig bra til dette (men selv synes jeg det er vanskelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 17. april 2015 #17 Del Skrevet 17. april 2015 Her er min: http://www.euronics.no/Produkter/Personlig-pleie/Haarprodukter/Remington-Sapphire-Pro-CI9529-Kroellstav Fulgte med en slags vante som gjør at man ikke brenner seg så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 17. april 2015 #18 Del Skrevet 17. april 2015 Har du en rettetang å anbefale til det, som samtidig er supergod på rettingen også?:-)Anonymous poster hash: 57a2e...713 Syns de fleste rettetanger er "like" når det kommer til å rette/krølle, forskjellen er bare varmen. Jeg bruker ganske høy varme (typ 200-220) grader, så du kan jo prøve å finne en tang der man kan regulere varmen selv. Er ganske skadelig for håret sånn som jeg driver på, men men Jeg har en babyliss som er ca 5 år gammel, men den funker fjell den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå