Gå til innhold

Reiser alltid med foreldrene mine, er det teit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år gammel og burde dra på reiser med venner, kjæreste osv. Men jeg har ikke kjæreste, og har aldri hatt det. Mine venner er alle i forhold og reiser med sine kjærester, og har da ikke råd til å reise med meg.

Jeg har derfor alltid dratt på ferie med foreldrene mine, enten sydentur, stobyferie, bilferie, ja alt.

Føler at det er litt teit når jeg er såpass gammel. Synes dere det? :sjenert:

synes egentlig det er veldig hyggelig å dra med dem, er en litt asosial person.

Anonymous poster hash: d6709...b97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være teit?

Koseligere å ha noen å dra på tur med,så lenge dere trives sammen, og foreldrene dine begynner sikkert å bli såpass gamle at du ikke vet hvor lenge du har dem lenger, så nyt tiden med dem mens du ennå kan :)

Jeg er også singel og barnløs, og gjør det samme...

Anonymous poster hash: cf502...da8
  • Liker 12
Skrevet

Synes det høres hyggelig ut, jeg :) Jeg reiser aldri noe sted med venner heller, kun med kjæresten eller foreldrene mine (eventuelt med søstrene mine også).

• Liker 3
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Er ingen skam i å ha et godt forhold til foreldrene! :)

Men skjønner ikke at du ikke synes det kan bli litt kjedelig i lengden. Du vil vel feste, shoppe og gjøre "ungdomsting" når du er på ferie også?

Hva om du foreslår en jentetur langt frem? Så er dere sånn åtte jenter som har planlagt å avse penger til en fellesferie. Også må du få deg noen single venninner! :)

Skrevet

Jeg syns ikke det er teit. Du gjør det jo fordi du syns det er kjekt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er aldri teit å dra på ferie med foreldrene sine, uansett hvor gammel man er:)

Anonymous poster hash: 5b48e...557
  • Liker 4
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Er ingen skam i å ha et godt forhold til foreldrene! :)

Men skjønner ikke at du ikke synes det kan bli litt kjedelig i lengden. Du vil vel feste, shoppe og gjøre "ungdomsting" når du er på ferie også?

Hva om du foreslår en jentetur langt frem? Så er dere sånn åtte jenter som har planlagt å avse penger til en fellesferie. Også må du få deg noen single venninner! :)

Å feste, shoppe og andre typiske ungdomsting er faktisk noe av det kjipeste jeg kan tenke meg å gjøre på ferie... Det er så langt unna hva jeg trives med å gjøre, jeg tar en "kjedelig" ferie med mamma og pappa over det når som helst ;)

• Liker 10
Skrevet

Å feste, shoppe og andre typiske ungdomsting er faktisk noe av det kjipeste jeg kan tenke meg å gjøre på ferie... Det er så langt unna hva jeg trives med å gjøre, jeg tar en "kjedelig" ferie med mamma og pappa over det når som helst ;)

Haha, okey, men da er jo ikke DET noe problem! :P

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Nei, bare bra å ha et sånt godt forhold til foreldrene sine :)

Jeg drar også på ferie med foreldrene mine ennå, skal på to turer i sommer med dem faktisk. Nå bor jeg fortsatt hjemme da og er singel så jeg vet ikke om det har noe å si, men sier alltid ja til å reise med dem hvis ikke jeg har andre planer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres kjempekoselig ut og skulle ønske mine ennå levde! Jeg er også dritkjedelig og har "voksenferier" også når jeg er alene eller sammen med venner.

Anonymous poster hash: fabe0...c49
AnonymBruker
Skrevet

Teit? Nei overhode ikke! Jeg er 25 og synes det er sååå hyggelig å reise på tur med familie selvom jeg har samboer, og det kommer jeg til å fortsette med! Det er viktig med gode familierelasjoner :-) synes du heller skal tenke at du er heldig som får oppleve så mye hyggelig med de som står deg nærmest :)

Anonymous poster hash: 7b46d...55a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes det er koselig, jeg :) Jeg drar som oftest på ferie alene, men har også reist på et par turer med "gamlingene" i godt voksen alder.

Vi er jo ofte på hytta sammen, og hele storfamilien (min bror + hans kone og barn) var på bilferie til andre kanten av landet sammen i fjor sommer.

Anonymous poster hash: 9f6bd...646
Gjest celine
Skrevet

Fint å dra på ferie med familien da :)

Jeg er 43, og min siste ferie var med pappaen min <3 Kjernefamilien fikk være igjen hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er vel bare koselig :) Jeg har vært på mange turer med foreldrene mine i voksen alder, nå har vi tradisjon på en årlig fjelltur og noen storbyturer. Ellers reiser jeg med venner siden jeg er singel.

Anonymous poster hash: baa84...766
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre er begge døde, de døde da jeg var ung.

Jeg skulle gitt mye for å ha muligheten til å reise med dem. Jeg synes det høres så koselig ut det du beskriver. Sett pris på den tiden du tilbringer med dem og de minnene dere skaper.

:)

Anonymous poster hash: f7f9b...200
  • Liker 3
Skrevet

Hverken teit eller kjedelig å dra på ferie med foreldrene sine :)
Ville kanskje tenkt det når jeg var 15-16år gammel :fnise:
Altså ferieturen hadde da vært kult, men ikke kult å henge med "gamlingene"

Idag derimot drar jeg gjerne på ferie med moren min.

Er hyggelig å dra på ferie med andre, men jeg trives best når jeg drar på ferie alene :fnise:
Enten det er å ligge å sløve en hel dag på stranden, sitte i en park i flere timer å observere alle menneskene som svermer fram og tilbake eller dra på en liten, slitt pub med lokal musikk,bli kjent med nye folk.......når jeg tenker meg om høres jeg veldig kjedelig ut :P

AnonymBruker
Skrevet

Nei. En dag er de borte. Så nyt tiden.

Anonymous poster hash: 800ea...130
Skrevet

Synes ikke det er teit å dra med foreldrene sine selv om man er voksen :)

Men du må huske på at dine foreldre kanskje ønsker å reise alene innimellom.

De er jo gift/samboere og kanskje de har sett frem til "kjæresteturer" alene nå som barna er voksne. Så du må ikke ta det som en selvfølge at du kan være med hver gang. Sikkert vanskelig for dem å si nei om de ønsker egen tur :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist på flere turer med mamma, selv om eg har hatt samboer som har hatt anledning til å være med meg på tur. Syns det er bare koselig jeg. Har også reist på ferie med hele familien min to ganger. Er kjempe kjekt, og absolutt ikkje teit.

Anonymous poster hash: 295f0...531
AnonymBruker
Skrevet

Nei.... Jeg pleier nesten hvert år å dra på festival med foreldrene mine. Jeg er 25:)

Anonymous poster hash: 2cd47...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...