Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en bærbar pc, merke er MSI. Jeg har bestandig brukt FN+pilopp/pilned for å justere lysstyrken på skjermen. Nå funker ikke det lengre.

I rundt 1 uke nå så har den låst seg på nesten helt mørk, noe som gjør det umulig å bruke pcn i et rom med lys. Hva skjer? Har prøvd å endre inne på innstillinger. Kan dra i den klossen, men det skjer absolutt ingenting med lyset. Har prøvd å restarte. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Pcn er kjøpt i august/september 14, hvis det har noe å si....

Hjeeelp

Anonymous poster hash: eb086...602
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ta den med dit du kjøpte den og be dem hjelpe deg. Evt, send den inn på service hvis ikke de fikser det for deg. Du har jo fortsatt reklamasjonsrett på den.

Skrevet

Hei!

Benytt deg av retten til å reklamere i henhold til Forbrukerkjøpsloven. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34?q=forbruker

For PC så har man rett til å reklamere inntil 5 år. Mange butikker nekter for dette, men ikke gi deg om de prøver seg.

Har du behandlet pcen normalt, ikke sølt på den og ikke mistet den, så har du krav på at selger reparerer produktet, sender deg ny vare eller hever kjøpet. I følge loven har du også krav på et låneprodukt mens varen din repareres.

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket operativsystem har du? Jeg hadde samme problem med min MSI-laptop da jeg oppgraderte fra 8 til 8.1. Denne siden viser fremgangsmåten på hva jeg gjorde for å fikse det.

Anonymous poster hash: 9c1a9...f96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...