Gå til innhold

Jeg er totalt uinteressert i andres bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg gift selv. Men jeg har så lenge jeg kan huske, syntes at andres bryllup er totalt uinteressante. Greier ikke synes de er spesiet kjekke.
En venninne spurte igår om jeg ville se bilder av bryllupet hun hadde for tre mnd siden, og jeg sa jo ja for å ikke være uhøflig. Men kjente ingen steder at jeg syntes det var noe spesielt koselig. Fulgte med i noen minutter for syns skyld men var egentlig ganske rask med å skylde på at jeg måtte på do. Jeg bryr meg rett og slett ikke. Svarer når folk spør meg om noe angående bryllupet sitt, jeg snakker jo til dem jeg har besøk av men det et jo kun fordi det er på besøk og jeg er nødt til å forholde meg til det. Samtidig vil jeg jo at vordende bruder skal føle seg velkommen i huset vårt.
Er det flere som meg det ute?

Anonymous poster hash: 4c747...237
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paroditråd på de som er uinteressant i barn. Altfor gjennomskuelig.

• Liker 7
Skrevet

Paroditråd på de som er uinteressant i barn. Altfor gjennomskuelig.

Tror likevel TS har et poeng.

Skrevet

Må jo være lov. Ikke alle kan ha samme interesser her i livet.

Gjest Vampen
Skrevet

Nå er strengt tatt både barn og bryllup kjedelig, så.. spørsmålet var?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare litt sånn... under middels interessert i andres barn og bryllup.

Mitt og mine egne er så klart toppen, og jeg klarer å styre meg for for mye snakk om det.

#ego :-p ;-p :-D

Anonymous poster hash: 17f78...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Tja, bryllup til familie og venner er greit. Bryllupene til bekjente og folk jeg vet av er ikke av interesse.

Anonymous poster hash: 0b8d0...d8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også litt sånn. Vi giftet oss for mange år siden, og jeg føler meg veldig ferdig med utdrikningslag/bryllup/detaljer osvosv.. Men jeg er da høflig og prøver å involvere meg i det som er viktig for vennene mine:) Men ja, særlig når de gjør det vanskelig for gjestene ved å feks ha det i utlandet (og man nesten må dra, siden det er nære venner/familie), har veldig bestemt antrekkskrav (slik at man må kjøpe ny kjole), ønskelisten bare består av opplevelser eller liknende. Jeg har ikke lyst til å bruke så mye hjernekapasitet/tid/(penger) på andres bryllup.

Anonymous poster hash: 24306...e05

AnonymBruker
Skrevet

Bryllup ER kjedelig. Jeg klarer ikke en gang å mønstre noen interesse for mitt eget bryllup, så jeg dropper å gifte meg (heldigvis er ikke samboeren nevneverdig interessert i å arrangere bryllup, han heller). Det er hyggelig å se ETT bilde av brudeparet i finstasen. Utover det, mneh.

Anonymous poster hash: 6b4d9...125
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det helt normalt egentlig?

Alle synes jo ikke alt er like morsomt, men går selvfølgelig og gjør det beste ut av det når det trengs.

Jeg synes foreksempel venninnebursdager som er sånn "wohoo, slå seg løs, hæla i taket"-opplegg er kjedelig. Men synes jo det er hyggelig å bli spurt likevel, og klarer å ha det hyggelig fordiom. ;)

Anonymous poster hash: 227a3...3ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint med to folk som vil feire kjærligheten,men føler bryllup bare er fasade, og hater å kaste bort så mye penger på andres feiring. I år skal vi i to bryllup,begge krever fly, hotell en helg og leie av bil for å komme seg dit. I tillegg utdrikningslag som jo er en snodig og dyr affære med folk jeg aldri ser igjen og så var det dette med kjole da. Det er alltid, alltid noen krav som gjør at man må kjøpe nytt... Da jeg hadde funnet meg en nydelig kjole jeg tenkte jeg kunne bruke siden sa bruden i år At hun håpte jeg ikke brukte den fargen i hennes bryllup (lyseblå) da pastell var kjedelig..

Synes bryllup har blitt en forferdelig egotrip.

Anonymous poster hash: d773d...f3d

AnonymBruker
Skrevet

Bryllup ER kjedelig. Jeg klarer ikke en gang å mønstre noen interesse for mitt eget bryllup, så jeg dropper å gifte meg (heldigvis er ikke samboeren nevneverdig interessert i å arrangere bryllup, han heller). Det er hyggelig å se ETT bilde av brudeparet i finstasen. Utover det, mneh.

Anonymous poster hash: 6b4d9...125

Et bilde holder! Selv gifta vi oss på rådhuset, jeg i en nydelig turkis kjole jeg fant i skapet :). Så dro vi til Skagen på bryllups ferie.

Synes bryllup i dag er blitt dyre, utdrikningslag synes jeg bare er flaut, spesielt de som går rundt i rare klær og må gjøre dumme ting.

Nei, et bilde holder :)

Anonymous poster hash: cb569...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...