AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #41 Skrevet 14. august 2019 Jeg bruker grønn ob og nattbind i tillegg og må bytte begge deler hver time de første dagene for at jeg ikke skal blø gjennom. Anonymkode: fdf0f...f5c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #42 Skrevet 14. august 2019 7 dager. Ca 20 bind, og 16 tamponger. (Tror jeg) tror jammen jeg må telle neste gang. Vet at jeg i hvert fall bruker minst to pakker bind hver gang, men 3 er nok nærmere sannheten. Første dagen er verst. Veldig store smerter (alt ifra 4 timer til et døgn, og ingenting hjelper). Blør som en foss første to dagene. Bare så vidt jeg tør å legge meg. Bruker da to bind fordi ingen bind er lange nok, og bretter ut en tampong som jeg legger som en propp ved mellomkjøttet so det ikke skal lekke gjennom rumpesprekken når jeg snur meg i løpet av natten, og ødelegge sengen. Ble sånn rett før jeg fylte 25. Før det hadde jeg aldri vondt, og blødde ikke like mye og lenge. Anonymkode: 1fc1b...d91
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #43 Skrevet 14. august 2019 14 minutter siden, batcat skrev: Blør så lite at jeg ikke kan bruke tampong. Hadde nok ikke blødd igjennom en gul om jeg så hadde den inne i en uke. Dritirriterende. Skal det bløs og ha menssymptomer, så syns jeg godt det kan komme litt mere enn ett drypp i timen. Du er så heldig! Anonymkode: 4d024...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå