AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hei! Jeg vil gå ned 10 kg, og leter etter en god app som kan hjelpe meg å holde styr på hvor mye jeg spiser og antall kalorier jeg får i meg. Har prøvd et par apper men de viser kalorier i enkelte matvarer som er helt på vidda, eller at jeg bare skal spise 1200 kalorier hver dag (noe som er alt for lite) Så hvilken app kan dere anbefale? Anonymous poster hash: 712b4...ee5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Jeg bruker my fitness pal, og der legger du inn vekt, høyde, hvor fort du vil gå ned, aktivitet osv. og så gjør den et anslag på kalorier for deg:) Men om du vil ha det høyere/lavere så kan du jo bare justere på dataene du har lagt inn. To tips; legg inn alle matvarene dine selv, litt jobb i starten men det er så verdt det. Det er jo brukere som legger til matvarer i databasen hos myfitnesspal, og det er en del som er riv, ruskende feil. Andre tipset er at om du skal skrive f.eks. 14,5 så må du bruke punktum, ikke komma, ellers blir det 145:P En av grunnene til at det er så mye feil i databasen... Anonymous poster hash: f973f...14a 2
Charlie. Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Hei! Jeg vil gå ned 10 kg, og leter etter en god app som kan hjelpe meg å holde styr på hvor mye jeg spiser og antall kalorier jeg får i meg. Har prøvd et par apper men de viser kalorier i enkelte matvarer som er helt på vidda, eller at jeg bare skal spise 1200 kalorier hver dag (noe som er alt for lite) Så hvilken app kan dere anbefale?Anonymous poster hash: 712b4...ee5 Finnes det en app som heter Lett på ræva og bli aktiv. Spis hvor mye du vil men ikke søppelmat? 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Finnes det en app som heter Lett på ræva og bli aktiv. Spis hvor mye du vil men ikke søppelmat? Jeg trener 4 ganger i uken, og spiser sunt.. Har hatt spiseforstyrrelser da jeg var yngre og har derfor problemer med å få i meg NOK kalorier hver dag. derfor jeg skal ha en dagbok på hva jeg spiser, for nå går jeg så mye i kaloriunderskudd de dagene jeg trener at jeg står bom stille Hilsen TsAnonymous poster hash: 712b4...ee5 1
Charlie. Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Jeg trener 4 ganger i uken, og spiser sunt.. Har hatt spiseforstyrrelser da jeg var yngre og har derfor problemer med å få i meg NOK kalorier hver dag. derfor jeg skal ha en dagbok på hva jeg spiser, for nå går jeg så mye i kaloriunderskudd de dagene jeg trener at jeg står bom stille Hilsen TsAnonymous poster hash: 712b4...ee5 Spis når du er sulten, så mye du orker. Tren enda mer og spis sunn mat full av karbohydrater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå