Catlin Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Jeg er på jakt etter en kjole som altså ikke er brudekjole. Jeg vil ha en kjole jeg kan gå i butikken og kjøpe - altså som ikke må bestilles. Nå er det jo midt i mellom sesongene - sommerkjolene er utsolgt og julekjolene har ikke kommet enda. Jeg var innom en butikk med selskapskjoler som ligger i nærheten av sten & strøm. Det var alle kjolene stoppløse og med skjørt som "sto ut" - hvis dere forstår hva jeg mener. Typisk brudekjolefasong. Og er det noe jeg ikke kler, så er det sånn prinsessessekjole. Så hvor får jeg tak i det - innen en radius på en times kjøring fra Oslo?
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Det ligger en sjappe i Akersgata i Oslo. Min søster kjøpte seg kjole til bryllupet vårt der. Masse knallfine kjoler! Spør Piñacolada hva butikken het....
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Det finnes flere steder som selger selskapskjoler. Hva med å ta en kikk på www.gulesider.no eller noe?
Catzy Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Butikken som Tex nevner heter Be U, og ligger like mellom avisene i Akersgata og Deichmanske bibliotek. Kan anbefale å gå innom Dolla Rosa i Guneriusbygget. Der har de ofte mye lekkert, har kjøpt kjole som forlover der. Catzy
ragsan Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Hvis du vil ha noe litt spesiellt ville jeg anbefalt Mitt Skattkammer i Trondheimsveien...
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Hvis du vil ha noe litt spesiellt ville jeg anbefalt Mitt Skattkammer i Trondheimsveien... Mitt Skattekammer er gøy, men mange av kjolene er etter min mening overpriset...
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 Butikken som Tex nevner heter Be U, og ligger like mellom avisene i Akersgata og Deichmanske bibliotek. jepp! thanks!
ragsan Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Mitt Skattekammer er gøy, men mange av kjolene er etter min mening overpriset... Ja, billige er de ikke. Nå har jeg stort sett vært heldig og funnet ting på salg der, jeg da...
rmtm Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 Vet også at det er noen brudesalonger som også selger selskapskjoler. Min forlover var og kikket etter kjole hos Kristins på Lillestrøm.
Lullu Skrevet 23. august 2004 #10 Skrevet 23. august 2004 Mine 2 selskapskjoler er kjøpt i brudebutikk. De fleste brudebutikker selger også selskapskjoler. Ellers så anbefaler jeg også Celine på Strømmen storsenter (og butikken som Tex nevnte). Mange lekre kjoler!! Se også www.brudekjoleformidlingen.no
Gjest Myumi Skrevet 23. august 2004 #11 Skrevet 23. august 2004 Pikene bak Slottet er også ett godt tips.
IdaC Skrevet 23. august 2004 #12 Skrevet 23. august 2004 I Drammen har dem en kjempeflott kjolebutikk. Alle kjolene koster 1999, og etter min og mange andres mening er de verdt mer! De har stort utvalg, mange størrelser, servicen er på topp og tilpassning er inkludert i prisen. Jeg har selv kjøpt flere kjoler der, og kommer nok til å gjøre det igjen. Butikken ligger like ved jernbanestasjon i drammen.
lineej Skrevet 24. august 2004 #13 Skrevet 24. august 2004 Jeg kjøpte kjole på Infini palleet de hjalp meg veldig og kjolen var veldig fin heller ikke så dyr.
Catlin Skrevet 24. august 2004 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2004 tusen takk for mange gode tips her. Har skrevet de ned alle sammen. "pikene bak slottet" er det den samme butikken som "Haugetussa" ? Så nemlig at den også ligger bak slottet. Noen som har vært der forresten?
Catzy Skrevet 24. august 2004 #15 Skrevet 24. august 2004 Nei, "Pikene bak slottet" er ikke det samme som "Haugtussa". Men de ligger 50 meter fra hverandre i samme gate. Begge ligger i Uranienborgveien, helt nede ved Parkveien. Har tittet i vinduene en del, siden jeg jobbet like rundt hjørnet. Det er mye lekkert i begge to. Og så er det en liten systue like ved siden av Haugtussa, som muligens også har noe fint på lur. Catzy
Joelle Skrevet 25. august 2004 #16 Skrevet 25. august 2004 "Carma" på Grunerløkka (rett nedenfor Olaf Ryes plass), har en del fint synes jeg. Jeg fant drømmekjolen der, men den var litt for dyr til den anladningen jeg skulle ha den til, men det går jo an å titte der.
Vienn Skrevet 26. august 2004 #17 Skrevet 26. august 2004 Som deg skal jeg ha selskapskjole når jeg gifter meg i desember. Jeg vil også anbefale den butikken som ligger i Drammen, jeg skal plukke ut min der. Flotte priser for flotte kjoler - 1.890,- har jeg hørt, for samtlige kjoler. De får inn vinterkolleksjonen på 1.000 nye kjoler nå ca 14 september og en til to uker etter dette er de på plass i butikken. Da skal jeg ned dit for å finne meg min brudekjole..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå