Lennhy Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Det er det for min del ;p Holder på å flytte og pusse opp ny plass så holder på ut de sene nattetimer, samme i dag og så ikke en situasjon jeg anbefaler hehe Hvilke planer har dere for dagen??
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Er du full eller?? Anonymous poster hash: 23d78...5c5 1
Lennhy Skrevet 12. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2015 Er du full eller?? Anonymous poster hash: 23d78...5c5 Ja, full av energi og klar te en ny dag
Gjest pandabjørnen Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Det er det for min del ;p Holder på å flytte og pusse opp ny plass så holder på ut de sene nattetimer, samme i dag og så ikke en situasjon jeg anbefaler heheHvilke planer har dere for dagen?? Rett og slett, minst mulig på mest mulig tid, slik at søn(fri)dagen varer lengst mulig Lav/horisontal kroppsholdning med høy benføring tror jeg passer godt i dag, kanskje "velte" en liten tur ut på terrassen når sola kommer dit det er litt le for vinden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå