Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har ring på fingeren skulle man tro at det var et signal på at man ikke er tilgjengelig lengre...men for enkelte virker det som om det er mer fristende å sjekke opp en som ikke er tilgjengelig.

Er det virkelig slik? Opplever dere andre det?

Sambo har blitt forsøkt oppsjekket mange ganger, og de har alle kommentert at de ser han er gift eller forlovet...men det har ikke skremt dem. Tvert i mot faktisk!!

Jeg har aldri fått så mange tilbud, som etter jeg fikk ring på fingeren.

Og dette hører jeg fra svært mange andre også!!

Er det trangen/lysten på å ødelegge som er så stor? Eller er det spennende å se om man klarer å lure en opptatt mann/kvinne vekk fra partneren?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange jenter er skikkelig bitcher altså!

At de ikke kan respektere at folk er gift!

Det blir vel en ekstra utfordring, at hvis de får han

så får jentene større selvtillit pga det.

OG at de ser menn med giftering så tenker de at "dette er en mann som vil/tør å binde seg" ... mens de bare har truffet useriøse, flørte-gutter før, så blir de tiltrukket av det.

Skrevet

Tror ikke det har så mye med om man er gift eller ei - det har nok mer med måten man oppfører seg på selv, tror jeg ...

Skrevet
Tror ikke det har så mye med om man er gift eller ei - det har nok mer med måten man oppfører seg på selv' date=' tror jeg ...[/quote']Så hvis jeg sitter ved et bord på en resturant/bar sammen med venner og noen kommer bort til meg og setter i gang med sine beste sjekketriks.....så er det altså oppførselen min det må være noe galt med??

Når noen spør om jeg vil være med på fest og jeg sier at de må spørre forloveden min, og svaret deres er at han trenger da ikke være med....da er det noe jeg har oppfordret til??

Skrevet

jeg tror det har noe med at de ikke vil binne seg å gjøre....

Om mann får en gift mann eller dame på kroken en kveld og går til det stykke at de har sex utpå natte timene så er det ikke forpliktende for den single eller gifte det var bare et knull og flipp ferdig med den...

Helt uforpliktende morro og garantert ingen telefoner til uken....

Skrevet
jeg tror det har noe med at de ikke vil binne seg å gjøre....

Om mann får en gift mann eller dame på kroken en kveld og går til det stykke at de har  sex utpå natte timene så er det ikke forpliktende for den single eller gifte det var bare et knull og flipp ferdig med den...

Helt uforpliktende morro og garantert ingen telefoner til uken....

:enig_animasjon:

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, jeg gidder ikke sjekke opp fyrer som er opptatt.

Ei megabitch sjekket opp min daværende type, hun var sykt pågående. Han falt for henne til slutt. Da hun hadde fått det hun ville ha, dumpet hun han. Tviler på at hun ville ha han egentlig, det var nok konkurransen og utfordringen som hun syntes var kult. Kan ikke fordra det kvinnemennesket. Ikke ofte jeg ser henne, men hver gang jeg gjør det, kjenner jeg en trang til å dra til henne. Hardt! :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

Enkelte kvinnemennesker altså..! :evil:

Jeg var på byen med typen min en gang, da var det en blondine som kom bort og spurte om typen min ville være med henne hjem og ...

Han ble helt :o Han sa at hun måtte være snill og gå. Han var ikke interessert. Da begynte hun å dra ham i armen og sa: Kom igjen da, vær så snill! Vi skal ha det så bra, så.

Han gjentok at han ikke var interessert og presenterte meg som sin kone.

Det ga hun blaffen i. Hun skulle ha ham!!

Vi måtte til slutt hente vakten. :evil:

Skrevet

Dette er et tema som ofte blir diskutert, og mange av mine venninner har blitt oftere sjekket opp etter at de kom inn i stabile forhold. Kan dette skyldes trygg utstråling, mer enn ringen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde en gang ring, og det året studerte jeg borte, og vi var en del ute på byen... Jeg ble faktisk sjekket opp mer da enn senere etter bruddet...

Slik jeg opplevde det, var det mere at de som har ring, er i et forhold, og om man da får dem til sengs, slipper de jenters kjærlighets-mas etterpå...

(en kompis som har fortalt meg)

Noen kan jo også se på det som en utfording...

Hun er i et fast forhold, til og med forlovet/gift,

klarer jeg å få hennes fulle oppmerksomhet???

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det kan ha noe med den generelle mistanken mot menn å gjøre - hvorfor er han singel? Hva er galt med ham? Er han en skikkelig dust?

Har han ring på fingeren så er han "godkjent" på en måte...

Vet ikke helt, ser aldri to ganger på en mann med ring. Nettopp fordi han har ring - og det har jeg også. (Bortsett fra Bjørnemannen da, som jeg har sett på både tre og fire ganger ;))

Gjest singel28
Skrevet

Jeg har inntrykket av at veldig mange single jenter går inn for å ødelegge for noen som er i et forhold.

Spesielt hvis par er ute sammen, og ei ekkel (ja, tenk) singel jenter sier at "skjønner ikke hvorfor han der er sammen med henne, han er jo så fin, og hu er så stygg", den typen holdning tror jeg er veldig vanlig.

Noen damer tror de er guds gave til mannfolk, og jo flere de kan harve over desto bedre.

Slike kvinner bør regnes for horer å være, og burde selv få oppleve hvordan det er å ha noen som vil ødelegge forholdet.

Kvinner er utspekulerte, og hvis mannen ikke er forsiktig, kan han rett og slett bli lurt opp i stry av en kvinne som bare er ute etter å erobre, og ødelegge.

Mannfolk med ring/kvinnfolk med ring, er ikke aktuelle.

Jeg er singel selv, men kunne aldri tenke meg å jakte på en mann/kvinne som har ring.

Det er forkastelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du høres litt bitter ut :wink:

Å kalle de horer er vel å ta litt i - hvis det blir noe på de er vel det ikke bare kvinnens skyld- It takes two to Tango

Gjest singel28
Skrevet

Bitter? [roll]

Jeg må da få lov til å ha mine meninger.

Og dessuten, aldri undervurder kvinner.

Hvis de bestemmer seg for noe, så kan jeg love deg at de kommer til å få viljen sin før eller senere.

Og det er nå engang slik at noen mannfolk er veldig lettlurte. Det trenges to til tango, men en for å lure mannfolket til å bli med på tangoen, så trenges det en utspekulert kvinne.

Hvor mange menn finner seg ikke plutselig i sitausjonen om ha et one night stand, uten at de egentlig hadde behov eller lyst til det, det bare ble sånn. På en måte kan man si de ble lurt.

Så kvinner, min oppfordring til dere er å lære deres menn hvor utspekulerte kvinner kan være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja du høres utrolig bitter ut, og enda mere nå etter ditt siste innlegg. Det er da utrolig enkelt å ta fra mannen alt ansvar ved å si at kvinner er noen utspekulerte horer :roll:

Gjest singel28
Skrevet
Ja du høres utrolig bitter ut' date=' og enda mere nå etter ditt siste innlegg. Det er da utrolig enkelt å ta fra mannen alt ansvar ved å si at kvinner er noen utspekulerte horer :roll:[/quote']

:ler:

Ja, for jeg kan ikke annet enn å le av din naivitet.

Selvfølgelig kan mannen holdes ansvarlig, men det er ufattelig naivt å tro at kvinner ikke kan være utspekulerte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke sagt at kvinner ikke er utspekulerte og du er et godt ekesempel på at ; kvinner er kvinner verst...

men at det er kvinnen som er horen og mannen kun er lettlurt og et uskyldig offer blir for dumt

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette er et tema som ofte blir diskutert' date=' og mange av mine venninner har blitt oftere sjekket opp etter at de kom inn i stabile forhold. Kan dette skyldes trygg utstråling, mer enn ringen?[/quote']

jeg tror faktisk dette er en del av forklaringa. Man vet det jo selv, at man blir tiltrukket av folk som virker selvsikre og fornøyde med livet sitt. Dette synes i stor grad utapå.

Dessuten ER en del så banale at de tenker at en opptatt mann eller kvinne må være bedre enn en singel - da er de "valgt" fra før og man silpper liksom kvalitetskontrollen... hehe. Men ærlig talt: jeg hadde blitt SINT om noen hadde prøvd seg på kjæresten min etter å ha fått vite at han var opptatt.

Gjest Anonymous
Skrevet

og for å blande meg inn i debatten om utspekulerte kvinner: jeg VET at noen kvinner er utrolig pågående, flørtete og seksualitetsspillende, og at mange menn synes dette er både attraktivt og "lar seg lure" (menn har etter min erfaring mye mer kontroll over følelser knyttet til flørting og slikt enn de fleste kvinner). Men en mann i et forhold bør da vel klare å avvise en interessert dame på et tidlig stadium? Og hvis hun ikke gir seg bør han vel klare å la være å fyke etter henne? Hvis ikke vil jeg legge MER skyld på den opptatte mannen enn den single kvinnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...