Samantha Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Kjærlighetskalkulatoren Dette er resultatene foretatt av Dr. Love: 23% Dr. Love tror et forhold kanskje kommer til å fungere mellom XXXXX og XXXXX, men sjansene er veldig små. Et fungerende forhold er mulig, men dere må begge arbeide for det. Ikke len deg tilbake å tenk at dette vil selsagt fungere fint, fordi det kanskje ikke kommer til å bli slik du ønsket det skulle. Bruk så mye tid sammen som mulig. Igjen, sjansen for at dette forholdet skal fungere er veldig liten, selv når du jobber hardt med det, vil det kanskje ikke fungere. Pffft... For ei tulleside!! http://home.online.no/~bihenri/love/
kjellebassen Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Så navnet mitt i overskriften på innlegget så jeg måtte inn og se
Gjest agurk Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 73% Dr. love tror et forhold mellom --- og --- har en rimelig god sjanse til å fungere, men det kan også hende det ikke fungerer. Deres forhold har både gode og onde dager. Hvis ting ikke fungerer slik du skulle ønske, nøl ikke med å snakke om det med den andre personen. Bruk tid sammen, snakk med hverandre.
Samantha Skrevet 22. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2004 Jaja, får vel berre dumpe kjæresten min då... Ikkje vits i å vere ilag om det er so liten sjans for at det skal fungere...
virre Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 "Dr. Love tror et forhold kanskje kommer til å fungere mellom Virre og Virremannen, men sjansene er veldig små. Et fungerende forhold er mulig, men dere må begge arbeide for det. Ikke len deg tilbake å tenk at dette vil selsagt fungere fint, fordi det kanskje ikke kommer til å bli slik du ønsket det skulle. Bruk så mye tid sammen som mulig. Igjen, sjansen for at dette forholdet skal fungere er veldig liten, selv når du jobber hardt med det, vil det kanskje ikke fungere." Fikk faktik 0% da jeg ikke hadde med mellomnavn. LITT mer da jeg hadde deet med, men uansett denne teksten. Er det ikke fint at vi skal gifte oss snart?!?
Samantha Skrevet 22. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2004 Dropp det, virre!! Blir for mykje hardt arbeid. Finn deg en ny mann, du...
kjellebassen Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 23% Ser ut som et forhold mellom Kjellebassen og Kjellebassine er bare å glemme....vi har jo bare "holdt ut" i 8 år...så det ser dårlig ut..
Redhead Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Fikk 16% da jeg skrev inn med vårt felles etternavn og 49% da jeg skrev inn med mitt pikenavn . Med andre ord så bør jeg nok skifte tilbake til etternavnet jeg hadde før vi gifta oss for at vi skal ha noen sjanse .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå