AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hei, jeg har blitt informert om Amway, et nettverksbyggende prosjekt hvor man etterhvert kan tjene penger. Er det noen her som er engasjert i dette? Er det noe å satse på? Noen som kan hjelpe meg å forstå litt mer om det? Jeg syns det virker interresant, men også vanskelig å kunne gjøre det bra. Dere som er en del av Amway, hvordan gjør dere det? Er dere mest opptatt av å bygge nettverk, kjøper dere bare produkter til privat forbruk eller kjøper dere inn store mengder og selger videre? Hva tjener dere ca. på en måned? Håper på litt hjelp her, takk på forhånd Anonymous poster hash: 994c9...223 Anonymous poster hash: 994c9...223
daemonia Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Amway??? Gikk ikke det konk for mange år siden? Jeg kjenner noen som drev ganske så heftig med det, men plutselig så var det stopp. Viste seg at lederne på toppen i USA hadde trukket seg ut og organisasjonen kollapset her i Norge også.
2jente2 Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Amway??? Gikk ikke det konk for mange år siden? Jeg kjenner noen som drev ganske så heftig med det, men plutselig så var det stopp. Viste seg at lederne på toppen i USA hadde trukket seg ut og organisasjonen kollapset her i Norge også. Er visst ikke konk nei. Tydligvis mange som driver med dette over hele verden.
daemonia Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Er visst ikke konk nei. Tydligvis mange som driver med dette over hele verden. Ok. Sikkert bare akkurat det området hvor jeg kjenner folk det kollapset da. Utover det så kjenner jeg ikke til hverken firmaet eller produktene, men en ting er sikkert: Det er ikke så lett som de vil ha det til. Så ikke ta alt for god fisk.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Pyramidespill-variant, ja! Mener at det ble skrevet litt om i avisene. Det er like lurt som timeshare! Anonymous poster hash: eb02d...7c9 1
daemonia Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Pyramidespill kjennetegnes blant annet av at det ikke er fysiske produkter, men heller oppdiktede aksjer o.l som ikke eksisterer egentlig. Men jeg ville ikke kastet meg ut i Amway likevel. Ser ikke hva som er så mye bedre med deres produkter enn andre. Og det er heller ikke så enkelt som at venner og familie kjøper automatisk alt av den som driver med det for å støtte. Faktisk blir de fleste bare irritert over konstant mas om det. 1
Neket Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Variant av pyramide skrev AB over her, og MLM har samme prinsippet. Kommet man sent inn, greier man ikke få noen under seg, men de som sitter på toppen håver inn så lenge produktene selger... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå