Gå til innhold

Farge håret mørkt igjen etter bleking.

LT_1991

Anbefalte innlegg

Bleket håret mitt ganske mye for 3-4 uker tilbake, håret har blitt utrolig slitt og orange. Gjorde det hos frisør, og har bestemt meg for å farge tilbake. Vil ha brukt hår igjen og tenker å farge det hjemme denne gangen. Har gått til innkjøp av "deep conditioner" og "hair butter" og føler at håret blir sterkere for hver gang!

Uansett, er det dumt av meg å gjøre dette? kommer det til å slite mye på håret? og hva kan jeg gjøre for at det skal slite mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dansedilla

Det er ikke noe dumt annet enn at håret ditt kommer til å bli mer slitt. Hårfarge er veldig ødeleggenfe på håret. Anbefaler en ikke-permanent når du går brunette igjen. De sitter ganske bra i. Husk å ha i bakhodet at når håret er bleket og slitt så trekker det til seg mer farge enn det ville gjoet hvis det ikke var slitt oh bleket. Anbefaler å velge en nyanse litt lysere enn du hadde tenkt. :) ps jeg er ikke frisør, bare eksperimentert hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, ikke noe problem. Håret så mye friskere ut etter farge, det ble ikke mer slitt. Bare velg en varm farge med mye rødtoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...