Gå til innhold

negledesign - hjelp til å finne utstyr!

Anbefalte innlegg

Gjest imperio
Skrevet

Jeg har kjøpt noen små.. perler (?) for å ha på neglene, men de er jo så små at det er umulig å plassere de på neglene! De forsvinner jo inni neglene mine, eller så mister jeg de. De er flate på undersiden btw.

Slik ser de ut:
http://www.ebay.com/itm/291333987355?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Er det noe verktøy jeg må bruke? Isåfall hva, og hva heter det på engelsk? Slik at jeg kan finne det på ebay.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bruke en oransjepinne (sånn lang trepinne man bruker på neglebåndene) eller eventuelt enn tannpirker med litt blank neglelakk (våt lakk altså) på når du skal plukke de opp

AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan bruke dotting tools.

Anonymous poster hash: b3fb9...522

Skrevet

Jeg bruker dotting tools med litt blank neglelakk på :)

AnonymBruker
Skrevet

Pinsett, eller musebitt.

Anonymous poster hash: ad5e4...2bd

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt noen små.. perler (?) for å ha på neglene, men de er jo så små at det er umulig å plassere de på neglene! De forsvinner jo inni neglene mine, eller så mister jeg de. De er flate på undersiden btw. 

Slik ser de ut: 

http://www.ebay.com/itm/291333987355?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Er det noe verktøy jeg må bruke? Isåfall hva, og hva heter det på engelsk? Slik at jeg kan finne det på ebay. 

Må man ha kurs og være negledesigner for å kjøpe slikt utstyr eller kan man drive med det som hobby?

Anonymous poster hash: 6cc64...23e

Skrevet

Må man ha kurs og være negledesigner for å kjøpe slikt utstyr eller kan man drive med det som hobby?

På ebay kan du kjøpe akkurat hva du vil. Bare les deg opp hvis du skal bruke noe som kan ødelegge neglene dine.

Men vanlig neglelakk, dotting tools og pensler, perler og diamanter osv osv er det bare å kjøpe og bruke ☺️ Det er masse videoer og blogger der ute om du googler nail design, nail stamping osv.

Skrevet

På ebay kan du kjøpe akkurat hva du vil. Bare les deg opp hvis du skal bruke noe som kan ødelegge neglene dine.

Men vanlig neglelakk, dotting tools og pensler, perler og diamanter osv osv er det bare å kjøpe og bruke ☺️ Det er masse videoer og blogger der ute om du googler nail design, nail stamping osv.

Vil jo helst slippe å ødelegge neglene, men er det veldig risikabelt å f.eks støpe negler selv hvis man tar forhåndsregler?

Synes det ser litt arti ut, men vet ikke om jeg vil eller har tid til å ta et kurs som går over en uke + praksisperiode og betale 10000kr for det for å plundre litt på egen hånd, bokstavelig talt :)

Skrevet

Jeg har brukt pinsett og orange sticks før, nå sverger jeg til "pick me up"-tool. Hadde jeg ikke drevet med scrapbooking i tillegg, som krever mye smått, hadde jeg nok ikke giddet å kjøpe en pick me up.

Skrevet

Vil jo helst slippe å ødelegge neglene, men er det veldig risikabelt å f.eks støpe negler selv hvis man tar forhåndsregler?

Synes det ser litt arti ut, men vet ikke om jeg vil eller har tid til å ta et kurs som går over en uke + praksisperiode og betale 10000kr for det for å plundre litt på egen hånd, bokstavelig talt :)

Det vet jeg desverre ikke. Er ikke kjent med å støpe negler. Men hvis du leser litt rundt på nettet, eller spør i ebay tråden her inne, kan det jo hende det står noe om det eller noen som har kjøpt det og vet hvordan det er :-)

Skrevet

Disse er geniale og plukker opp det meste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...