Gå til innhold

22x18 cm penis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Driver å styrer med en fyr som sier han har 22x18 cm penis og er nervøs for hvis jeg har sex med han at det kommer til å gjøre veldig vondt? :S
Tenker da mest på tykkelsen, noen som har hatt sex med en penis med 18cm i omkrets?

Anonymous poster hash: 3aade...709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

22x18 er helt ekstremt, det kan godt hende det vil gjøre vondt ja men kan godt hende det går helt fint. Du må rett og slett bare prøve om det funker for deg eller ikke.

Har veldig stor selv (ikke så stor som ham men ikke langt unna heller) og har faktisk måtte slått opp med ei jente fordi den ble for stor for henne men med de fleste jenter går det helt greit.

Anonymous poster hash: 07ee4...1fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

høres helt forferdelig vondt ut.

Anonymous poster hash: 9925e...062
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

huff, ja så bilde av han naken med en stiv en og jeg ble redd... har ikke snakket med han på 2 dager fordi jeg ble så nervøs, så nå skjønner han ingenting og har skrevet utallige meldinger til meg på facebook om hvorfor jeg ikke svarer og om han har sagt noe galt osv... må vel bare si det til han som det er stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

22 cm var langt, hørtes vondt ut. Men 18 cm i omkrets er ikke sååå tjukt.

Anonymous poster hash: 697cb...e28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har en løs fitte så er det helt perfekt. Selv så foretrekker jeg normale peniser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meg over, haha! Den "real size ruler"-siden jeg var inne på stemte nok litt dårlig :hoho: Jeg tar det tilbake. 18 cm er syyyykt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en løs fitte så er det helt perfekt. Selv så foretrekker jeg normale peniser

Hihi... det var også en måte og si det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. jeg har bare hatt sex med en fyr før og det var eksen for over 2 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du poste bilde av den, men sensurere ansikt osv.?

Anonymous poster hash: c2000...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. jeg har bare hatt sex med en fyr før og det var eksen for over 2 år siden! Anonymous poster hash: 3aade...709

Hvorfor virker du så sur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

hvordan får man lastet opp et bilde fra PC'n her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor virker du så sur?

virker vel ikke sur? :P hvorfor sier du det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er svært tykt og forekommer omtrent aldri (sikkert over 99,9 persentil). Det kan nok virke litt mer vanlig enn det faktisk er da folk har en tendens til å runde opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest PetterPanne

hvordan får man lastet opp et bilde fra PC'n her?

Nei, jeg er ikke gira på å se en penis på KG. Mest fordi jeg ikke orker horder med "er penisen min stor nok" tråder som dukker opp fordi en annen mann har monsterpikk. Hold det til deg selv.

Kjør på med glidemiddel, løsne deg selv opp også. Kjøp deg en stor dildo og jobb med deg selv hver dag. Så glir den vel lett inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste en tråd på reddit hvor en fyr med gigapenis svarte på spørsmål. Han sa at de fleste jenter ikke hadde vondt når de hadde sex med han. Det var fordi han brukte veeldig god tid på ting og hadde skikkelig forspill. Sørg for å få det så går det nok fint :) vaginaen er veldig tøyelig.

Anonymous poster hash: 2f745...b63
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

18 cm er mye! Det er kanskje lettere å forestille seg tykkelsen når jeg forteller at diameteren er nesten 6 cm, 5,73 for å være nøyaktig, nesten like mye som en ølboks; Lengden er også langt over gjennomsnittet; Jeg hadde ikke turt å ha samleie med en mann med en slik kjempepenis;

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm er mye! Det er kanskje lettere å forestille seg tykkelsen når jeg forteller at diameteren er nesten 6 cm, 5,73 for å være nøyaktig, nesten like mye som en ølboks; Lengden er også langt over gjennomsnittet; Jeg hadde ikke turt å ha samleie med en mann med en slik kjempepenis;

Å gud hjelpes meg. Syntes det kan være lITT vanskelig med en "normal" størrelse noen ganger jeg. Herre gud en øl boks..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...