Gjest forbauset Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Må bare fortelle om mine erfaringer med Damebeger (eller den billigere varienten Diva Cup som jeg har). Den er fantastisk! Var i utgangspunktet litt skeptisk til dette produktet, men kunne ikke bruke tamponger pga langvarig pencilin-kur med påfølgende sopp, så tenkte jeg skulle prøve dette. Og jeg er glad jeg gjorde det Det var litt vanskelig å få den inn de første gangene, og fortsatt er det litt jobb å få den ut. Men det geniale med diva cupen er at man bare trenger å tømme den to ganger om døgnet UTEN at det blir en bakterie-eldorado som det ville blitt med tamponger. Jeg tar den ut i dusjen om morgenen og kvelden. Litt ekkelt er det, men tamponger er nokså ekle, og damebeger er helt luktfri. Mensen har alltid vært stress for meg, men nå er det ikke så plagsomt lengre. Slipper endelig bind og menstruser om natta, yey! Genialt produkt!
KalloRilla Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 hmmm... dette hadde jeg ikke hørt om. Synes det høres ut som litt pess jeg da å sette inn en "kopp", men alt blir jo en vane sikkert. Andre som har erfaringer med dette produktet? Litt nysgjerrig og da, selv om det er OB som er min følges venn.
Gjest allium Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Jeg bruker det samme som "forbauset", og jeg kan slutte meg til alt hun skriver. Dette skulle jeg ha oppdaget for lenge siden !
maki Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 hvor får man kjøpt det henn da? aldri hørt om dette en gang, men hørtes ut som noe som må prøves.
Gjest allium Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 hvor får man kjøpt det henn da? aldri hørt om dette en gang' date=' men hørtes ut som noe som må prøves.[/quote'] http://www.keeper.com
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Ble litt dårlig av å lese om Damebegeret, jeg. All den tømmingen og gu og gæsj... Og det navnet da... Damebeger...
Gjest Yoni Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 For meg var selv den minste størrelsen av DivaCup for stor. Uansett er idéen god.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Ble litt dårlig av å lese om Damebegeret' date=' jeg. All den tømmingen og gu og gæsj... Og det navnet da... Damebeger...[/quote'] Da forstår jeg at du klikket deg inn på denne tråden Høres ut som et fint alternativ. Ingen kan påstå at tamponger ikke er ekkelt. Jeg ville bestilt fra www.divacup.com, er mye billigere enn damebeger.no. Synes førstnevnte ser litt bedre ut også, men muligens er det forskjell på de to.
Gjest Myumi Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 Søk på ordet damebeger i forumet og du finner ørten tråder hvor denne produktet diskuteres, Noen synes det virker ok, andre synes det er ekkelt. Jeg tilhører sistnevnte kategori. Det har også vært gjort forsøk på snikreklame i forb. med dette produktet av brukere (gjester).
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #10 Skrevet 23. august 2004 Søk på ordet damebeger i forumet og du finner ørten tråder hvor denne produktet diskuteres' date= Noen synes det virker ok, andre synes det er ekkelt. Jeg tilhører sistnevnte kategori. Det har også vært gjort forsøk på snikreklame i forb. med dette produktet av brukere (gjester). Tror ikke dette er snikreklame? Men grunnen til at jeg reagerer litt på dette er; jeg hører heller på noen som faktisk har prøvd produktet og kan fortelle om sine erfaringer enn en som bare har lest om det og synes det er ekkelt... Men det er jo bare meg, foretrekker å lese filmanmeldelser av folk som har sett filmene o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå