Gå til innhold

Til syden med foreldre som voksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet mitt er hvordan dere ser på en gutt på 27 som reiser til syden med kun sin mor...

I store deler av 20årene har jeg vært i forhold, men har nå vært singel i rundt et år. Sliter stort med å få tatt ut all ferien, har ei heller venner som har tid/råd til å bare kaste seg med. Alt dette var en del lettere i et forhold, da en fort hadde en å reise med. Så derav dette spørsmålet.

Takker for innspill!

Anonymous poster hash: 68d75...55b
Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Hadde jeg vært mann og single, hadde jeg reist alene på backpacking i Thailand, eller øyloffing i Hellas.

Skrevet

Hvorfor ikke? Er jo fint å tilbringe tid med din mor vel?

Det tror jeg iallefall hun setter pris på. Fine minner dere kan se tilbake på :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva som er galt med å feriere med foreldrene sine (eller en av dem), selv i voksen alder.

Anonymous poster hash: 83863...289
  • Liker 6
Skrevet

Nei, du burde ikke feriere med foreldrene dine. Du burde heller la dem råtne i ensomhet. Hva faen tror du? Selvsagt må du feriere med dem en gang i blant, selvom du ikke er singel.

Skrevet

Ser ingenting galt i det. Mange jenter i 20- og 30-årene drar jo på turer med mødrene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en voksen kvinne på 40+ som har reist på ferie med foreldrene mine minst en gang i året i over ti år. Av og til har det vært pappa og jeg, og av og til har det vært alle tre. Det er bare hyggelig, har du et godt forhold til moren din er det bare å kjøre på!

Anonymous poster hash: 7884d...57d

AnonymBruker
Skrevet

Min ex hadde skilte foreldre, og måtte "ta seg av" moren i ferier, 17. mai, påske osv. Omtenksomt det, for all del, men det førte til at vi ikke kunne legge planer sammen alene. Så hvis han er en slik type, så ja, da synes jeg det er rart.

Anonymous poster hash: 86bca...945
  • Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ingenting galt med det, syns bare det er koselig jeg. Viktig å tilbringe kvalitetstid med foreldre selv om man er voksen.

AnonymBruker
Skrevet

Syden er billig, og de færreste familier har råd til noe ekslusiv thailand tur eller lignende.
Hadde ikke reagert på det, ville sagt god tur og tenkt at det var koselig at han og moren hadde så godt forhold at de kunne reise på tur sammen :)

Anonymous poster hash: 9172d...763
Skrevet (endret)

Jeg synes det bare er et positivt tegn når en gutt bryr seg om foreldrene sine :) Ser ingenting galt i dra på ferie med mor eller far, det gjør da jeg stadig vekk, selv om jeg også har venner jeg ferierer med.

(Og jeg er jente på 27.)

Endret av Tonje!
Skrevet

Kan ikke se noe negativt med at du har et godt forhold til din mor.

Jeg er 27 og drar ut og spiser/museer/øl med mine foreldre ca en gang i mnd. Synes det er superhyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...