AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Har pratet en del med en mann på nettdating, og alderen bryr jeg meg ikke særlig om da jeg har vært sammen med mangeårig eldre før. Han er 20 år eldre enn meg. Det jeg stusser på er at han sier han har såret kvinner før, og ønsker nå å ta ansvar... Hva mener han med dette? Jeg spurte, men vil gjerne ha deres synspunkt på saken... Er det dømt til å ikke funke allerede nå, eller er det verdt å ta en date å bare se? Anonymous poster hash: 0c410...861
Gjest Seajewel Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Tyve år eldre, og en drittsekk? Nei, hvordan kan ha bøte på å ha såret kvinner før, nå? Rart.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Kan jeg spørre hvor gammel han er, ts? Anonymous poster hash: f81bb...f3e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Kan jeg spørre hvor gammel han er, ts? Anonymous poster hash: f81bb...f3e Han blir 40. ts Anonymous poster hash: 0c410...861
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Når jeg spurte om hvordan han har såret kvinner, fikk jeg til svar at "det som har vært har vært, og når man treffer en ny så vender man arket"............ ts Anonymous poster hash: 0c410...861
Gjest Seajewel Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 En førtiåring har svært lite til felles med en som nettopp er ferdig med tenåra. Du vil komme til å ødelegge tyveårene dine med han der. Når du er tretti, er han femti... Tro meg, det vil begrense livet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Han kunne vel spart seg å fortelle deg det der. Tyder på at han ikke akkurat har kommet i gang med ansvarliggjøringen sin. Du blir forsøkskaninen hvis du vil. Anonymous poster hash: a3176...362 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Jeg ville styrt unna. Hvorfor i det hele tatt nevne noe slikt? Om du har såret ett menneske og innsett det, tar du kontakt med vedkommende og ber om unnskyldning. Det er ikke noe å diskutere med fremmede eller noen du nettopp har begynt å date. Som AB over virker det som han nettopp har innsett hva han gjorde galt. At det tar noen såpass lang tid å bli voksen er jeg skeptisk til. Anonymous poster hash: fefbf...588
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Når jeg spurte om hvordan han har såret kvinner, fikk jeg til svar at "det som har vært har vært, og når man treffer en ny så vender man arket"............ ts Anonymous poster hash: 0c410...861 Han er kanskje en av dem som har levd livet som ungkar og ikke villet binde seg?Og nå har han kanskje lyst å binde seg med en mye yngre jente.Det er ikke uvanlig blant menn i den alderen. Anonymous poster hash: 737dd...98b
Gjest Lille-pus Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Har pratet en del med en mann på nettdating, og alderen bryr jeg meg ikke særlig om da jeg har vært sammen med mangeårig eldre før. Han er 20 år eldre enn meg. Det jeg stusser på er at han sier han har såret kvinner før, og ønsker nå å ta ansvar... Hva mener han med dette? Jeg spurte, men vil gjerne ha deres synspunkt på saken... Er det dømt til å ikke funke allerede nå, eller er det verdt å ta en date å bare se? Anonymous poster hash: 0c410...861 Dersom du synes dere snakker godt sammen på meldinger, og du har lyst til å møte ham for å se om dere snakker like godt sammen ansikt til ansikt, så koster det jo bare litt tid og noen kroner til en kopp kaffe å møte ham for å sjekke det ut. Alikevel er det nok verd å nevne at dere er på helt ulike steder i livet akkurat nå, du har kanskje en utdannelse du skal gjøre ferdig eller starte på? Noe som kan bety at du må/vil flytte på deg i forbindelse med utdannelsen. Kanskje har du drømmer om å reise? - det er endel ting som kan bli utfordrende å forholde seg til med en mann som akkurat i dag er dobbelt så gammel som deg og som i teorien kunne vært pappa'n din. Så finnes det jo slike forhold som fungerer godt, så jeg skal ikke utelukke noe, bare minne pent om at det kan oppstå noen utfordringer med en ung kvinne som akkurat er ferdig med å være tenåring, og en mann som står på terskelen inn i tilværelsen som middelaldrende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå