AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Skal ha baby i Juni og har bestilt time til fotpleie og gele på tåneglene i mai, slik at jeg har fine føtter i sommer. Rekker jo ikke ned før den tid selv 😂 men er det waste of money, og hvordan gjør de med gele på tånegler? Er det med tip sånn som fingrene?Anonymous poster hash: 5c13b...79d
skruf Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Hvorfor vil du legge gele på tåneglene? Er jo ikke fint med lange tånegler.. Jeg har hvert år når det er sandalsesong lagt shellac på tåneglene. Som oftest fransk manicyr. Kjempepent med brune tær i sandaler og fransk manicyr på neglene 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Hvorfor vil du legge gele på tåneglene? Er jo ikke fint med lange tånegler.. Jeg har hvert år når det er sandalsesong lagt shellac på tåneglene. Som oftest fransk manicyr. Kjempepent med brune tær i sandaler og fransk manicyr på neglene Er pga den franske manikyren,ikke for å forlenge. Bruker gele istedet for shellack :-)Anonymous poster hash: 5c13b...79d
skruf Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Er pga den franske manikyren,ikke for å forlenge. Bruker gele istedet for shellack :-)Anonymous poster hash: 5c13b...79d Jeg får lagt fransk manikyr på egne negler, og har ganske så korte tånegler som går på en måte kant i kant med tåa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå