Gjest plong Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Min besteveninne og jeg er søskenbarn. Hun og forloveden har flyttet fra skien til tromsø. Og da broren min var å besøkte en venn på sykehuset der tenkte han at han skulle stikke innom dem, men der tok han jaggu feil!! Han ringte dem, men da forloveden hennes tok tlf. fikk han klar beskjed at det IKKE var noe vits å ringe dit noe mer, de ønsket ikke å ha han på besøk!! Heller ikke at han drev å ringte dit. Broren min oh hun har alltid hatt et godt forhold, så det er ikke mulig at hun stod bak dette. Han hadde også forsøkt å ringe henne før, men forloveden var alltid den som tok tlf. Og beskjeden om å ringe tilbake mistenker jeg å ha gått i søpla!! Nå blir det vanskelig for meg å ha noen god tone med han etter dette. Er det dårlig av meg? Hun sier at hun aldri har fått tlf. fra broren min...og at forloveden heller ikke har det!!
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Selvsagt er det ikke vanlig oppførsel, det sier jo seg selv. Dersom hun ikke tror på at bror din har ringt, hva med å vise henne utskrift fra siste telefonregning? Kan man ikke få det spesifisert slik at det viser hvem man har ringt og hvor lenge samtalene varte?
Gjest Gjest1 Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Synes nok han forloveden ikke virker helt god. Hvorfor skulle han gjøre det han gjør? Tror nok jeg hadde tatt en kikk på han for å sjekke om alle sider ved fyren var like gode. JEG kunne ikke leve med en slik fyr! Nå er jo jeg hankjønn, ville aldri levd sammen med en gutt. Altfor mange flotte jenter rundt til det. Har det bra hjemme jeg - gift i maaaange år. Dessuten, litt folkeskikk har aldri skadet. DET mangler denne forloveden.
Mona Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Hårreisende. Noen er desverre sjalu på venner av kjærestens motsatte kjønn, selv om det også er familie. Veldig synd. Hun må vel velge mellom "sin kjære" og gamle venner da. Mannen i gata hadde ikke tvilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå