Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka78
Skrevet

Har tenkt til å kjøpe meg en ny mascara. Hvilken er bra? Det er så mange at jeg kommer til å gå meg vill. Den jeg har likt best har jeg alltid kjøpt i england, og får ikke tak i den her. Hva med den som har så mye reklame på tv'n? double ettellerannet... først noe som gjør vippene lengre, og så selve fargen. Noen som har testet den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Min nye favoritt er YSL Faux Cils

Billigere favoritter:

- L'oreal double extension

- Maybelline Shy High Curves

Skrevet

Til hverdags er Kanebo 38° finfin. Gir ikke så mye lengde og volum, men ser veldig naturlig ut.

Skrevet

Lancome sin definicils og flextencils er god. Helena Rubinstein har også gode mascaraer, men de tørker ut så fort.

Skrevet
Min nye favoritt er YSL Faux Cils

Min favoritt også, ingen over, ingen ved siden!

Skrevet

Liker ikke YSL faux cils sin... syns den klumper sånn.

Men det spørs jo hvordan vipper du vil ha :)

Er du ute etter lengde? Volume?

Gjest Lilleulv
Skrevet

jøss... har ikke fått en eneste klump jeg :o men trenger vippetang og øyenvippebørste i tillegg. Mascaraen krøller ikke vippene i det hele tatt...

Skrevet
jøss... har ikke fått en eneste klump jeg :o men trenger vippetang og øyenvippebørste i tillegg. Mascaraen krøller ikke vippene i det hele tatt...

Da misunner jeg deg, for jeg elsker den mascaren de første 3-4 gangene :veldigsur:

Men til reveenka:

jeg har egentlig ikke så stor peil på sminke i det hele tatt jeg så det kommer nok bedre råd her, men jeg liker den mascaraen du nevnte.

Syns vippene blir lengre samtidig som den gir volume.

Så den ville jeg prøvd ;)

Skrevet

Kommer alltid tilbake til samme mascara jeg, uansett hvor mange jeg har prøvd...og som make-up artist er det maaange, tro meg!! Jeg sverger til Helena Rubinstein, Spectacular mascara. Vet at noen reagerer på YSL Faux Cils, så hvis du er sensitiv så bør du kanskje unngå den - inneholder merkelig nok parfyme...

I tillegg så bruker jeg en liten kam til å gre gjennom vippene, og vippetang om det trengs :-)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i Maybelline Full'n Soft jeg. Synes den er nesten like god som Lancomes mascaraer, men mye billigere.

Skrevet

Av billigere merker anbefaler jeg; volume express og sky high curves fra maybeline.

Ellers er Hypnose fra lancome favoritten.

Ysl faux cils er også veldig god.

Skrevet

Jeg sverger til Great Lash fra Maybelline. Selv har jeg ganske fyldige og lange vipper og liker ikke mascaraer proppet fulle av fibre som drysser. Clinique Naturally Glossy Mascara er også bra hvis du ønsker en naturlig look, den legger seg kun i et tynt lag. Lancôme er det verste jeg har prøvd!

Gjest Revenka
Skrevet

Har jo kjøpt den double extention eller hva nå den heter. Syns den klumper vippene sammen. Ikke helt fornøyd. Må jeg kjøpe "kam" og vippetang for å få det til å fungere? eller må jeg se meg om etter en bedre mascara?

Skrevet

Jeg bruker en fra Guerlain nå (Divinora som forlenger vippene), og har hatt den i over 2 mnd - og den hverken drysser eller klumper seg ! :)

Skrevet

Kanebo 38 grader er en god hverdagsmascara. Den ser naturlig ut, men hvis du ønsker ekstra lengde eller volum er den nok ikke det helt store. Men den sitter utrolig godt og overlever både tårer og regnbyger!

Er du ute etter en som gir volum kan jeg anbefale Lancome Hypnose! Rett og slett en supergod og holdbar mascara - lett å få på og sitter der den skal hele dagen.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som vet om den YSL Faux Cils ernoe bra på tynne vipper? Altså er det en vurl, volume eller lengthning maskara. Har aldri sett den eller hørt om den. Har liksom holdt meg til Diorshow, men begynner å bli kjempe lei. Synes ikke at den er noe bra. Syns faktisk at Rimmel Exaggerat (eller noe sånt) var bra, på mine vipper. Og jeg har ganske korte og tynne. Noen som har prøvd Clinique sin lash curling maskara? Tenkte å prøve den.... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Henger meg på anbefalingen av

Lancôme Hypnôse

Meget bra, får de "fantastiske" vippene - det blikket....

Drysser litt på slutten av dagen, men så tar jeg den også på kl. 0700 om morgenen, så litt får vi vel tåle...

Skrevet

Etter å ha prøvd en del mascaraer, har jeg falt for Spectacular fra Helena Rubinstein.

Skrevet

Kanebo 38* til hverdags.

L'oreal Double Extention til fest. :sminkedokke:

Skrevet
Noen som vet om den YSL Faux Cils ernoe bra på tynne vipper?Noen som har prøvd Clinique sin lash curling maskara? Tenkte å prøve den.... :roll:

Ja ysl er helt rå på tynne vipper! Jeg har ganske "normale" tror jeg men vippene blir skikkelig fine. Clinique lash curl mascara må du ikke finne på å kjøpe! Den er dårlig og tynn i konsistensen og vippene blir tynne og klumpete. Styr unna! Skal du ha en buende mascara er Loreals panoramic curl både billig og bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...