Gå til innhold

Interiørtips mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre med mellomrommet mellom sofa og vegg?

Tips mottas med tusen takk!

Jaja, jeg vet det er rotete, men jeg ommøblerer...

post-40731-0-59001000-1428773473_thumb.j

post-40731-0-48148700-1428773514_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Interiørtips? RYDD!

Anonymous poster hash: cf9cb...db6
  • Liker 3
Gjest imperio
Skrevet

Hva med å flytte sofaen en annen plass? Også skyver du den benken helt inntil, eventuelt la det være et lite mellomrom og plassere en plante der?

Skrevet

Interiørtips? RYDD!

Anonymous poster hash: cf9cb...db6

Hvorfor leser du ikke hele innlegget?! Jeg ommøblerer! Da blir det gjerne rotete...

• Liker 2
Skrevet

Hva med å flytte sofaen en annen plass? Også skyver du den benken helt inntil, eventuelt la det være et lite mellomrom og plassere en plante der?

Jeg har vært innom å fytte sofaen, men den passer ikke inn så mange andre steder. Og skal jeg skyve sofaen helt inntil veggen må jeg flytte sofaen nærmere kommoden for å unngå at sofahjørnet kommer under skråtaket.

I tillegg har jeg en ovn bak sofaen som i bunn og grunn kun kan være der.

Så jeg har i grunnen havnet der at jeg må gjøre noe med mellomrommet...

Skrevet

Hva med å bygge inn en bokhylle under skråtaket?

• Liker 4
Skrevet

Hva med å ha en langt, smalt bord bak sofaen? Da kan du ha en lampe og planter der.

Plassbygd bokhylle kunne også vært fint, men da må høytalerne bort. Er litt usikker på hvordan det blir mtp. ovn og vindu. Jeg ville flyttet ovnen slik at stod under vinduet, og jeg ville flyttet eller tatt bort kommoden.

• Liker 2
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har vært innom å fytte sofaen, men den passer ikke inn så mange andre steder. Og skal jeg skyve sofaen helt inntil veggen må jeg flytte sofaen nærmere kommoden for å unngå at sofahjørnet kommer under skråtaket.

I tillegg har jeg en ovn bak sofaen som i bunn og grunn kun kan være der.

Så jeg har i grunnen havnet der at jeg må gjøre noe med mellomrommet...

Jeg har også en ovn bak sofaen. Siden jeg har en ovn på en annen vegg også, så valgte jeg å la være å bruke den ene, men heller skyve sofaen helt inntil veggen og gjemme ovnen bak.

Kan du flytte sofaen til høyre for å få den symetrisk under vinduet? (spørs hva du har til høyre for vinduet).

Ovn kan du også lett henge et annet sted.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du er ferdig å bestemme og ommøblere, kan du legge ut nye bilder?

Anonymous poster hash: 404d8...2cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en skjenk? Med to lamper på hver side og champagnekjøler med hortensia i?

Det hadde jeg gjort, det ville blitt fint.

Anonymous poster hash: 13ee9...ab7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde laget oppbevaring av noe slag:)

Anonymous poster hash: 0441b...246
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig kult med bord bak sofaer. Slik at det står perfekt inntil. Skal se om jeg finner noen bilder på nettet. De jeg har sett har normalt vært smalere og ditt blir ganske dypt i såfall, men kan jo være det funker. Og så ville jeg ha byttet ut de persiennene. Mørke trepersienner er bare så deprimerende.

console-tea.jpg

Anonymous poster hash: 843f8...386
  • Liker 3
Skrevet

Jeg syns det ser ut som det står et barnebilde bak der på et av bildene dine - hvis du har barn i hus; hva med å lage en liten kose-krok der bak? Innredet bak der med puter, litt bøker, koselig leselys, en liten hylle til å ha barnas egne ting i-Lego, tegnesaker og ark, plastelina -ja, du skjønner ?? En liten "sengehimmel" med et slags kult stoff... Jaja, bare en tanke?? Lykke til, det blir sikkert bra tilslutt Er uansett digg å få rydda, woho

Skrevet

Jeg syns det er veldig kult med bord bak sofaer. Slik at det står perfekt inntil. Skal se om jeg finner noen bilder på nettet. De jeg har sett har normalt vært smalere og ditt blir ganske dypt i såfall, men kan jo være det funker. Og så ville jeg ha byttet ut de persiennene. Mørke trepersienner er bare så deprimerende.

console-tea.jpg

Anonymous poster hash: 843f8...386

Denne var stilig. Likte den. Har lenge tenkt på en slik type hylle/bord.

Skrevet

Jeg syns det ser ut som det står et barnebilde bak der på et av bildene dine - hvis du har barn i hus; hva med å lage en liten kose-krok der bak? Innredet bak der med puter, litt bøker, koselig leselys, en liten hylle til å ha barnas egne ting i-Lego, tegnesaker og ark, plastelina -ja, du skjønner ?? En liten "sengehimmel" med et slags kult stoff... Jaja, bare en tanke?? Lykke til, det blir sikkert bra tilslutt Er uansett digg å få rydda, woho

Nope, nevøen min :)

Skrevet

Jeg har også en ovn bak sofaen. Siden jeg har en ovn på en annen vegg også, så valgte jeg å la være å bruke den ene, men heller skyve sofaen helt inntil veggen og gjemme ovnen bak.

Kan du flytte sofaen til høyre for å få den symetrisk under vinduet? (spørs hva du har til høyre for vinduet).

Ovn kan du også lett henge et annet sted.

Det er faktisk ikke så lett å plassere ovnen en annen plass. Jeg har hatt den to andre steder før den havnet på sofaen.

Jeg kan lage en hylle fram til ovnen, og en hylle som kan løftes, for bak sofaen har jeg en liten oppbevaringsplass til ting jeg bruker litt av og til.

Nja, ikke så enkelt å få flyttet sofaen under vinduet. Alt er litt avhengig av filmanlegget mitt.

Jeg kan legge ut bilder når jeg er ferdig. Fant plutselig ut at jeg skulle bytte gulv, så holder på nå. Skal se om jeg får lagt ut et oversiktsbilde i morgen, så får dere sett hele stua.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...