The NYMFO Girl:) Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Heisann!! Jeg lurer på om det er noen her ute som har prøvd dop?? og hva slags har dere prøvd?? og hva mener dere om dette?? Er det noen som har prøvd POT, og hvor lenge sitter det i kroppen når du har prøvd det?? Bare lurer
Gjest LoisLane Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Veldig bra. Nei, har aldri prøvd. Synes ikke noe om det. Prøv du da, Nympho, det er sikkert dritkult.
Thea Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Har aldri forsøkt noen form for noe.Ikke kaffe og røyk en gang.Se på meg som kjedelig,jeg ser på meg sjøl som ganske fornuftig jeg
The NYMFO Girl:) Skrevet 23. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2004 LoisLane: ja faktisk, så er det dritkult... bedre og fly av ekte saker da, en og sitte på armen til en som kaller seg supermann!! jeg er sikker på at noen har prøvd, men det er ingen som tør og innrømme det!! for det er jo Feil og drive med slikt, og det er farlig.... vell det er andre ting som er farlig også..man kan jo dø av alt mulig den i dag!! er det ingen som tør og leve livet her inne eller?? ingen som tør og prøve noe nytt&farlig?? vi lever i 2004, liksom... :o er alle plutselig blitt engle barn nå eller?? bare lurer jeg...
Gjest Pjusk Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 ... og at dop roter til i hodet ditt ble vel bekreftet her....
Sita Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Nei gud bedre meg, har da andre ting å finne på enn å ødelegge kroppen min!!!
virre Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 Hei! Tilfeldigheter (ikke bare da,men..) har gjort at jeg ikke har rusa meg illegalt, men kjenner folk som røyker og sånn. Om Pot'en(marihuana) sitter lenge i kroppen avhenger av hvor mye THC ("virkestoffet" i hampen) det er i det stoffet du har. Altså - hvor rent det er. Det avhenger også av hvor stort inntaket er og kroppsstørrelsen din. Uansett sitter den lenge i - ofte flere måneder. Det går utover konsentrasjon og korttidshukommelse, i tillegg til at man ofte blir generelt sløv av det. Noen klager også på at de får mer utflata følelsesliv. Så, det er nok ikke det smarteste å gjøre, men jeg skal ikke komme løpende etter deg med pekefingeren - dette er et valg som du tar sjøl! Dessuten ser det ut som at det er nok av andre brukere her som kommer etter deg... :-) Er nok mye dobbeltmoral - over 20% av befolkningen sies å ha røyka hasj...
Gjest lurven Skrevet 23. august 2004 #10 Skrevet 23. august 2004 jeg har aldri prøvd noe og kommer nok neppe til å gjøre det heller men de fleste jeg kjenner har jo prøvd et eller annet da alkohol er jo forresten langt farligere enn hasj og marihuana da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå