Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skadelig er softisen (i beger, med jorbærstrø på) hvis jeg trener for å få mer synelige magemuskler? I hverdagene spiser jeg sunt, og jeg spiser ikke godteri eller noe sånt ellers i uka (og ikke i helgene heller, men forrige helg tok jeg en kvikklunsj men da var jeg på gåtur) takk for svar!!

Anonymous poster hash: 68f67...728

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frykt for å spise usunn mat kan være like skadelig for helsa som å være noen kilo for tung.

Hvis du spiser sunt og variert resten av tiden kan du fint spise en softis en gang i blant uten at det har noen katastrofal effekt på treningsresultatet.

Min mor lærte meg er at mengde er viktig. En sjokoladeplate eller en pose smågodt er ikke bra, men du kan fint ta noen biter til lørdagsgodt eller som tursjokolade. Det er ikke farlig å spise is i sommervarmen, men det er bedre å velge en liten pinneis enn de største kjeksisene. Du kan godt spise kake i selskap, men stykket trenger ikke være så tykt at det står. Om kaken alt er delt opp er det ikke uhøflig å dele et stykke i to, du kan heller benytte anledningen til å rose vertinnen for den deilige middagen.

Anonymous poster hash: cce07...202
Gjest Runforit
Skrevet

Hvor skadelig er softisen (i beger, med jorbærstrø på) hvis jeg trener for å få mer synelige magemuskler? I hverdagene spiser jeg sunt, og jeg spiser ikke godteri eller noe sånt ellers i uka (og ikke i helgene heller, men forrige helg tok jeg en kvikklunsj men da var jeg på gåtur) takk for svar!!Anonymous poster hash: 68f67...728

Skadelig? Farlig? Hva er galt her inne for tiden?

Det eneste som er skadelig er den syke tankegangen om at visse matvarer sammenlignes med noe livstruende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hva du har spist resten av uken. Mest sannsynlig spiller det ingen rolle overhodet.

Anonymous poster hash: 5a06c...182

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke spiser begeret også tror jeg det skal gå bra😉

Anonymous poster hash: f951e...130

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Farlig?!

Det er da ikke farlig å kose seg en gang i blant?

Det skjer noe drastisk her inne, denne tankegangen til folk begynner å bli farlig...

Anonymous poster hash: 1ac84...d76
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...