AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Handler det meste av sminke på nett og innimellom blir det til at noen produkter blir brukt bare ett par ganger. Gi bort til venner og familie er greit nok, men hva med det som ikke passer dem? Ser noen selger på facebook, men synes det blir litt kleint. Kunne godt gitt det vekk hvis jeg visste noen hadde bruk for akkurat det jeg har. Vil heller ikke bli sittende med det, da jeg har betalt for det. Bedre om noen kan bruke det. Anonymous poster hash: 9abf6...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Hva med torget på finn kanskje? Anonymous poster hash: 8191f...b09
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Men er det ikke dyrt å sende det i posten? Og må jeg eller mottaker betale for det? Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 9abf6...7ef
Djungelvrål Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Hvem kjøper brukt sminke fra folk de ikke kjenner? Jeg har gitt bort til familie og venner men da vet de hvem som har brukt det. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe en brukt øyeskygge! 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Har sett at folk selger brukt sminke på finn. Men jeg kunne virkelig aldri tenkt meg å kjøpe det! Mulig noen gjør det.Anonymous poster hash: 265de...a7c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Jeg må si meg enig, hadde aldri kjøpt brukt sminke selv, om jeg ikke visste hvem det kom fra. Men hva gjør dere andre? Foruten å gi bort, kaster det? Dette er bra varer, ikke sånn man kjøper på cubus osv. Anonymous poster hash: 9abf6...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Brukt sminke kan spre både iltre virus i øyne og andre steder. Kast det du ikke vil ha. Selv ikke kjente bør arve sminke. Anonymous poster hash: de60c...6bc
Snorkfrøken_ Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Jeg tror jeg hadde kasta det. Er egentlig i mot at ting som er fullt brukelig kastes, men sminke kan det legges seg mye bakterier i. Jeg ville heller aldri kjøpt brukt sminke
Kontormus Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Brukt er brukt, om ingen kjente vil ha det havner det i søpla!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Ok, men å kaste fullt brukbare ting er til å grine av . Foundation er ikke noe til smittefare, men skjønner godt øyeskygger, pudder osv. Anonymous poster hash: 9abf6...7ef
Djungelvrål Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Jeg må si meg enig, hadde aldri kjøpt brukt sminke selv, om jeg ikke visste hvem det kom fra. Men hva gjør dere andre? Foruten å gi bort, kaster det? Dette er bra varer, ikke sånn man kjøper på cubus osv. Anonymous poster hash: 9abf6...7ef Har det i en skoeske og ser igjennom det innimellom. Noen ganger prøver jeg å bruke noe av det men blir som regel minnet på hvorfor det ligger i skoeska. Kommer til å gi bort en haug igjen snart. Gikk litt berserk på ebay for en tid tilbake og mye er ikke i bruk.
julie90 Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Kan du ikke ta vare på f.eks. øyeskygge og slikt? Om noe av hudsminken er for mørk, kan du jo også legge den av fram til sommeren når du er litt brunere. Men jeg hadde nok kastet resten ja, hadde aldri kjøpt brukt sminke.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Jeg ville aldri i livet ha kjøpt eller fått BRUKT sminke. Iallefall ikke sminke som brukes på og rundt øynene og på leppene. Foundation som er på tube der innholdet ikke er i kontakt med noe før det kommer ut, kunne kanskje vært aktuelt. Men jeg ville aldri brukt noe fra fremmede uansett, det virker bare så lite appetittelig. Sminke jeg ikke kan eller vil bruke selv går i søpla. Med mindre man har en søster eller noe som er villig til å overta, så.... Anonymous poster hash: 2a618...ae1
Gjest crazycatlady Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 (endret) Jeg kaster feilkjøp på mascara, øyenskygge, eyeliner, leppeprodukter, Concealer og flytende foundation. Men kanskje jeg skulle prøvd å selge feilkjøpt mineralfoundation. De boksene er jo ikke i direkte kontakt med huden på noen måte og det er ingen smittefare. Har to feilkjøp (everyday minerals og glo minerals) som nesten ikke er brukt og de er så dyre at jeg kunne tenke meg å prøve å selge dem. Men trodde ikke folk kjøpte brukt sminke uansett hvor "sikkert" det er med mineralfoundation. Jeg personlig ville ikke gjort det, men er jo ikke alle som er like nøye på det. Endret 11. april 2015 av crazycatlady
Djungelvrål Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Ser endel sminkevideoer på youtube. Noen av de kjøper nytt som de tester hver uke. De har jo et TONN med sminke. Lurer på hva de gjør med alt??
Gjest Seajewel Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Hvor mye sminke trenger man egentlig, og det man ikke bruker, er det bedre å kaste i søpla enn å la ta opp plass og samle bakterier.
Gjest O___o Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 Kaster det eller sender det til Øst-Europa
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 DreamOn, on 12 Apr 2015 - 00:56, said: Ser endel sminkevideoer på youtube. Noen av de kjøper nytt som de tester hver uke. De har jo et TONN med sminke. Lurer på hva de gjør med alt?? Mange av dem jobber jo med sminke, så de bruker det vel i videoer eller på klienter (tiing som ikke er noe smittefare med eller ting som kan saniteres). Og mange av dem får tilsendt mye produkter, så det er ikke sånn at de har kjøpt alt de tester. Anonymous poster hash: 0bef7...c26
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 Prøver å bruke opp det jeg klarer,som foundation som er for mørk ja. Men noe av det jeg har er i feil undertone og da er det ikke pent uansett synes jeg. Øyenskygge er ikke problemer med å gi bort, heller ikke negllakk f.eks. Men foundation og pudder, solpudder osv, som er helt fullt og for bra til å kastes vil jeg gjerne at noen kan bruke. Og det er selvfølgelig frivillig å ta i mot , presser det ikke på venner altså. Anonymous poster hash: 9abf6...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå