AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Jeg har en kjole som likner veldig på den med blonder, og skal endelig ta den til bruk. Kan jeg bruke de bootsene på bildene til, eller burde jeg gå for andre sko? Om yay til bootsene: Ingen/nude strømper, litt gjennomsiktig sorte eller heldekkende sort? Om nay: Hvilke sko til - for en som ikke er komfortabel med å gå med vanlige pumps med tynne hæler? Skal ut på fin restaurant med kolleger.Anonymous poster hash: a83d7...5d2
julie90 Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Jeg synes det går fint, om du går for et rocka uttrykk Er veldig glad i å kombinere boots med kjoler selv. Jeg selv bruker kun sorte strømpebukser, og det gjør jeg kun når det er for kaldt til å gå uten. Ville gått for 40 den på denne tiden til det antrekket. Det blir nok finest.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Jeg synes du skal prøve begge kombinasjonene hjemme hos deg selv og velge den kombinasjonen du selv synes ser best ut. Det vil jo uansett være du som skal ut, og da er det jo greit å begynne å finne frem til hva du liker og hva som er din egen stil, ikke sant 1
Gjest Margit Spat Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Du kan fint komme unna med boots til kjolen, men de bør være mye mer velstelte enn bootsene på bildene. Sørg for at de er helt rene og nypussede, ellers gir det et shabby inntrykk. På begge bildene ser bootsene slitte ut, trolig pga dårlig pussing og at de ikke er rene (særlig flekkete på det første bildet).
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Boots til kjoler syns jeg er utrolig fint! Får et litt mer stiligere outfit, da! Foretrekker boots fremfor pumps! Anonymous poster hash: 2115b...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Takk for svar. Synes skoene er veldig fine også til tights, bare usikker på om de ble for klumpete liksom til en blondekjole. Men tror jeg går for det da, og så skal jeg få skoene så pene som mulig, så slipper jeg faktisk å kjøpe noe nytt annet enn strømper. TSAnonymous poster hash: a83d7...5d2
peppermyntete Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Jeg synes det er finest i vinterhalvåret, fordi boots ikke er noen sommersko for min del. Helst med mørke strømper i
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Kjør på. Nittitallslooken er veldig trendy. Anonymous poster hash: bb61f...b4b
Vulpes Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Det kommer jo an på hvordan akkurat den kjolen du har ser ut med akkurat de bootsene du har, men generelt synes jeg det er kult med boots til kjoler. Blir litt mer tøft og hverdagslig, og dessuten mer behagelig å gå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå