Gå til innhold

Går visst ikke an å avtale noe med han jeg treffer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Treffer en mann for tiden, det er veldig vanskelig å få tid og mulighet til å treffes siden vi begge har barn boende hos oss. Likevel, ligger visst ikke prioriteringene i å treffes heller, har prøvd i flere helger å avtale å treffes, men han prioriterer å dra ut på byen med kompisene ved hver barnefri helg. Han har aldri bedt meg ut på middag eller noe heller, men han er interessert, sjenert, men begynner å tvile på hvor interessert han egentlig er, og hva han er interessert i. Han skriver stadig på melding at det hadde vært koselig å ha meg i armkroken sin, når han legger seg. Vi har aldri ligget over til hverandre, jeg har heller ikke sittet i armkroken hans enda. Likevel, skriver han sånt, og da jeg prøvde å avtale noe med han til helgen, og han skrev at han skulle ut med kompisene (da blir han veldig fyllesyk dagen etter, og lukter fyll om han kommer på besøk dagen derpå, og det orker jeg ikke. Jeg går aldri ut på byen, drikker heller ikke) så han skrev at han skulle ut med de, og at jeg måtte sende han en melding om jeg fikk akutt lyst på besøk, etterfulgt av en blunkesmiley. På meg virker det som at han egentlig kun er ute etter en ting, og det er jeg ikke interessert i å kaste vekk tida mi på, syns prioriteringene hans er litt merkelige. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 68845...f47

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg tror ikke at han er interessert i deg men du er en som er kjekt å ha i tilfelle det ikke går bra med noen andre damer. Han er kun ute etter å ha deg i sengen og han holder deg på gress. At han er fyllesyk og lukter slikt, er aldri et godt utgangspunkt for et forhold. Varselampene dine burde ha gått for lenge siden. For meg høres det ikke ut som han er noen å samle på. Anbefaler deg om å kutte ut kontakten med han. Finn deg en som setter pris på deg og ditt selskap. Slike idioter som han du nevner finnes overalt.

Skrevet

Nå skal jeg komme med et typisk KG svar : Han er ikke interessert.

Så enkelt er det. Ikke bruk mer tid på han.

• Liker 10
Skrevet

Høres ut som han prioriterer andre ting enn deg. Jeg hadde gitt opp og ikke egnet mere tid på fyren. Han høres ut som han synes du er god nok til sex, men ikke å bruke spesielt mye mere tid på enn det.

Jeg hadde tatt det som en personlig, direkte avvisning om han mer enn èn gang sa nei til å treffes pga han heller ville treffe kamerater. To-tre ganger på rad og du ser jo hvilken vei det går og burde lukte lunta.

En mann som er seriøst interessert tar kontakt og initiativ til å treffes ofte, og prioriterer å treffe "kvinnen i sitt liv".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er alltid han som tar kontakt, og vil avtale å møtes. Han inviterte på besøk forrige uke, og jeg var der en stund. Men, prøvde å få til å møtes en søndag, men da kunne han ikke fordi han skulle hente sin far på flyplassen (det tar jo ikke hele dagen, så syns det var litt merkelig svar). Likevel, han tar alltid kontakt, foreslår å treffes på kveldene etter barnet er lagt, og sender masse smileys og romantiske "etiketter" på messenger. Hvis han var uinteressert, ville han ha giddet å holde på sånn da?

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Høres ut som han prioriterer andre ting enn deg. Jeg hadde gitt opp og ikke egnet mere tid på fyren. Han høres ut som han synes du er god nok til sex, men ikke å bruke spesielt mye mere tid på enn det.

Jeg hadde tatt det som en personlig, direkte avvisning om han mer enn èn gang sa nei til å treffes pga han heller ville treffe kamerater. To-tre ganger på rad og du ser jo hvilken vei det går og burde lukte lunta.

En mann som er seriøst interessert tar kontakt og initiativ til å treffes ofte, og prioriterer å treffe "kvinnen i sitt liv".

100 % enig med det du skriver!!

AnonymBruker
Skrevet

Må vel jobbe litt med leiligheten. Så muligens en tur ut me kompiser på lørdag, ikke helt bestemt enda...

Lyst til og møte deg da. Barnefri til mandag

Dette skrev han da. Men, han har telefonnummeret mitt, ringer aldri. Bare på messenger. Syns det hele er så altfor rolig og går tregt. Har inntrykk av at her er det gutta som teller, og å ut og drikke. Har også sett at en venninne av en bekjent, som er en av de ivrigste når det gjelder menn og festing, for å si det pent, har trykket "liker" på bildene hans, og hvis han har vært på henne, så er det iallefall over og ut. Jeg vil ha noe ordentlig, heller ikke en mann som flyr ut på byen og drikker seg sørpe full ved enhver anledning, og har lurt litt på om det kan være det som er årsaken til at han ble singel.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Er alltid han som tar kontakt, og vil avtale å møtes. Han inviterte på besøk forrige uke, og jeg var der en stund. Men, prøvde å få til å møtes en søndag, men da kunne han ikke fordi han skulle hente sin far på flyplassen (det tar jo ikke hele dagen, så syns det var litt merkelig svar). Likevel, han tar alltid kontakt, foreslår å treffes på kveldene etter barnet er lagt, og sender masse smileys og romantiske "etiketter" på messenger. Hvis han var uinteressert, ville han ha giddet å holde på sånn da?Anonymous poster hash: 68845...f47

Det har ingenting med hva han gidder å gjøre. Han kjeder seg, og trenger oppmerksomhet og bekreftelse på at noen er interessert i han. La være å svare neste gang han sender deg en melding eller to eller ti. Se hvordan han reagerer på det. Spill kostbar og overse han fullstendig. Deretter kutter du han ut før du ender opp som et vrak.

AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med hva han gidder å gjøre. Han kjeder seg, og trenger oppmerksomhet og bekreftelse på at noen er interessert i han. La være å svare neste gang han sender deg en melding eller to eller ti. Se hvordan han reagerer på det. Spill kostbar og overse han fullstendig. Deretter kutter du han ut før du ender opp som et vrak.

Så, han bare bruker meg som en Bekreftelse? Er jeg virkelig så dårlig på å oppfatte hvordan ting virkelig er? Trodde han her var annerledes, siden han virker så forsiktig og stille... Trodde han var "ordentlig".

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Må vel jobbe litt med leiligheten. Så muligens en tur ut me kompiser på lørdag, ikke helt bestemt enda...

Lyst til og møte deg da. Barnefri til mandag

Dette skrev han da. Men, han har telefonnummeret mitt, ringer aldri. Bare på messenger. Syns det hele er så altfor rolig og går tregt. Har inntrykk av at her er det gutta som teller, og å ut og drikke. Har også sett at en venninne av en bekjent, som er en av de ivrigste når det gjelder menn og festing, for å si det pent, har trykket "liker" på bildene hans, og hvis han har vært på henne, så er det iallefall over og ut. Jeg vil ha noe ordentlig, heller ikke en mann som flyr ut på byen og drikker seg sørpe full ved enhver anledning, og har lurt litt på om det kan være det som er årsaken til at han ble singel. Anonymous poster hash: 68845...f47

Du sitter med alle svarene på hvorfor du må dumpe han. Spør deg selv om du vil være sammen med en alkoholiker. Klart det var årsaken til at han ble singel. Ta deg sammen og gå videre!

AnonymBruker
Skrevet

Du sitter med alle svarene på hvorfor du må dumpe han. Spør deg selv om du vil være sammen med en alkoholiker. Klart det var årsaken til at han ble singel. Ta deg sammen og gå videre!

Han virker for snill til å være det og... Men, snille menn kan vel også være litt for glade i alkohol. Iallefall ikke noe jeg orker å forholde meg til, en mann som foretrekker gutta, flaska, festing og løse damer, fremfor noe ordentlig.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Så, han bare bruker meg som en Bekreftelse? Er jeg virkelig så dårlig på å oppfatte hvordan ting virkelig er? Trodde han her var annerledes, siden han virker så forsiktig og stille... Trodde han var "ordentlig".Anonymous poster hash: 68845...f47

Ordentlig? Ingen ordentlig mann behandler en dame på den måten. Han bruker deg for alt du er verdt og som en back-up plan.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Han virker for snill til å være det og... Men, snille menn kan vel også være litt for glade i alkohol. Iallefall ikke noe jeg orker å forholde meg til, en mann som foretrekker gutta, flaska, festing og løse damer, fremfor noe ordentlig.Anonymous poster hash: 68845...f47

Da vet du hva du må gjøre med han. Bruk tiden og energien din på noen som fortjener det.

AnonymBruker
Skrevet

Ordentlig? Ingen ordentlig mann behandler en dame på den måten. Han bruker deg for alt du er verdt og som en back-up plan.

Syns han virket litt vel bedagelig med tanke på å møtes. Vi har treftes i flere måneder nå. Han skulle f eks komme til meg på valentinsdagen på kvelden, jeg pynta meg med kjole, etter å ha rundvasket leiligheten, og handlet inn til ost og kjeks (uten rødvin da). Satt der og venta, nei han fikk besøk av kompis så han visste ikke når han dro og kunne ikke akkurat be han om å dra heller. Det er vel kanskje da jeg skulle ba gitt opp da. Syns det ble en kjip valentinsdag.

AnonymBruker
Skrevet

Syns han virket litt vel bedagelig med tanke på å møtes. Vi har treftes i flere måneder nå. Han skulle f eks komme til meg på valentinsdagen på kvelden, jeg pynta meg med kjole, etter å ha rundvasket leiligheten, og handlet inn til ost og kjeks (uten rødvin da). Satt der og venta, nei han fikk besøk av kompis så han visste ikke når han dro og kunne ikke akkurat be han om å dra heller. Det er vel kanskje da jeg skulle ba gitt opp da. Syns det ble en kjip valentinsdag.

Han holder deg på gress men er ikke interesert i deg. Du er antagelig for "snerpete" for han. Han har jo helt normale interesser og liker å være med kompiser. Antagelig har han kanskje ikke hatt så stor frihet i ekteskapet og koser seg nå med å kunne dra ut med kompisene sine, så de er og blir førstepri for han nå. Og det skjønner jeg godt.

Anonymous poster hash: cbfe3...97c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du være med denne mannen?

Anonymous poster hash: 9d502...8e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress men er ikke interesert i deg. Du er antagelig for "snerpete" for han. Han har jo helt normale interesser og liker å være med kompiser. Antagelig har han kanskje ikke hatt så stor frihet i ekteskapet og koser seg nå med å kunne dra ut med kompisene sine, så de er og blir førstepri for han nå. Og det skjønner jeg godt. Anonymous poster hash: cbfe3...97c

Han har vært singel i to år, da.

AnonymBruker
Skrevet

Han har vært singel i to år, da.

Da storkoser han seg som singel :)

Anonymous poster hash: cbfe3...97c

AnonymBruker
Skrevet

Da storkoser han seg som singel :)Anonymous poster hash: cbfe3...97c

OK.

Skrevet

Jaja, enda en tråd der misforhold mellom hva man sier og hva man gjør er tilfellet. Se på hva han faktisk gjør, så har du svaret til hva DU må gjøre.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...