Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en gutt som har vært ilag med min kjæreste i et år 21.08.04. Da hun nylig flyttet for å studere, og jeg ikke har komt etter enda, var vi ikke ilag på den store dagen. Så vi skal møtest for å feire neste helg da jeg drar for å besøke henne. Så jeg lurte på om her var noen som kunne hjelpe meg med noen gode tips/råd til en et års gave. Hva er det dere jenter ønsker å få i et års gave?? Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ideer:

- et laaaaangt kjærlighetsbrev der du lar henne vite hvorfor du er glad i akkurat henne, hva du føler for henne etc, slik hun kan ta det frem og lese igjen når dere ikke er i samme by.

- et smykke hun ha bruke og tenke på deg (trenger ikke være fra gullsmed, Pilgrim-serien er fx veldig fin)

- et bilde av dere i en flott ramme (chabby chic kanskje?)

- en billett hjem til der du bor?

- ta henne med på en romantisk middag

- eller overrask henne med en dag der du skjemmer henne bort: tapp i badet for henne, tenn lys på soverommet, pynt med blomster, sett på avslappende musikk og sett frem et glass vin, masser henne fra topp til tå.

Ting du IKKE bør gi:

- hårfjerner

- tekniske dupeditter som du synes er kult men som ikke betyr noe for henne

Gjest Anonymous
Skrevet

Ting du IKKE bør gi:

- tekniske dupeditter som du synes er kult men som ikke betyr noe for henne

Hehe. Litt artig at den alltid går igjen når det er spørsmål om hva man IKKE gir dama.

Jeg er langtfra noen guttejente, men vil myyye heller ha en iPod enn en gullring f.eks.

Og jeg nekter å tro at jeg er den enste jenta som ikke liker å få tekniske dupeditter. :wink:

Gjest Konand?
Skrevet

E du han Konand på Herresalongen? Du me alle linkan til damer??!

Skrevet

Hehe. Litt artig at den alltid går igjen når det er spørsmål om hva man IKKE gir dama.

Jeg er langtfra noen guttejente, men vil myyye heller ha en iPod enn en gullring f.eks.

Og jeg nekter å tro at jeg er den enste jenta som ikke liker å få tekniske dupeditter. :wink:

Jo, men nå leste ikke du setningen skikkelig. Jeg skrev ikke at tekniske duppeditter er en uting. Jeg skrev at det ikke er noen ide å gi duppeditter som en selv liker men som mottaker ikke synes noe om. En iPod er jo slett ikke å forakte, men en iPod til en som er f.eks er døv eller uinteressert i musikk er jo ikke noe særlig. Eller en elektrisk vinopptrekker til hun som bare drikker øl. Eller en lekker liten lomme-planlegger til hun som har tre ting å passe på. Og så har du jo alle de andre festlige sakene, som kanskje ikke er like festlige når du får dem hjem fra butikken: syngende fisker, nøkkelringer med diverese blinkende finesser etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...