frøkenvims Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Fikk i dag svak positiv på billigtest 10 dpo. Hadde en spontanabort for to måneder siden, så klarer ikke glede meg enda. Er så vanskelig å vente på ikm, og vi har prøvd siden oktober 2013 så vil så gjerne at spiren skal sitte. Skal til utredning i mai, så håper jo veldig jeg er gravid nå så vi slipper å gå gjennom det. Noen andre som har testet positiv tidlig, og kan berolige meg?
Gjest Wei Wei Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Fikk i dag svak positiv på billigtest 10 dpo. Hadde en spontanabort for to måneder siden, så klarer ikke glede meg enda. Er så vanskelig å vente på ikm, og vi har prøvd siden oktober 2013 så vil så gjerne at spiren skal sitte. Skal til utredning i mai, så håper jo veldig jeg er gravid nå så vi slipper å gå gjennom det. Noen andre som har testet positiv tidlig, og kan berolige meg? 67% gravide for positive tester på dpo 10 i følge statistikken her. http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
camillasa Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Testet også veeldig svakt på billigtest 10 dpo, jeg er nå 5 uker på vei.. så håper og tror at du er gravid💕 jeg tok en clearblue digital 12 dpo og fikk GRAVID 1-2💖
miore Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jeg testet svaakt positivt på billigtest 10 dpo jeg også, 27 uker på vei nå
neon_sun Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Jeg testet svaaaakt på billigtester på torsdag, samme i går. Tok CB digital og den viste gravid, idag er billigtesten sterkere (skal slutte å teste nå ). Tror jeg var 10dpo på torsdag. 1
frøkenvims Skrevet 11. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2015 Takk for svar 😘 Så bra å høre, da skal jeg la meg selv håpe litt og kjøpe en cb digital til uka for å være helt sikker ☺ Er cb like sensitive som billigtester? Og gratulerer så mye til dere andre! 💜 Når har du termin neon_sun?
Lilla-dings Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 (endret) Fikk positiv test 9 dpo, og positiv clear blue digital med uker samme dag på kveldsurin Mistet da i uke 8, dessverre. Endret 11. april 2015 av Lilla-dings
neon_sun Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Når har du termin neon_sun? Godt spørsmål, det lurer jeg også på ut fra div. Kalkulatorer på nett ca mellom 19 og 22 desember. Fikk aldri stabil syklus etter pilleslutt.
frøkenvims Skrevet 12. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2015 Godt spørsmål, det lurer jeg også på ut fra div. Kalkulatorer på nett ca mellom 19 og 22 desember. Fikk aldri stabil syklus etter pilleslutt. Aha, da er det ikke så lett å vite nei. Kanskje du får tidlig ul? Blir hvertfall julebaby på deg, og kanskje på meg☺ Fremdeles svak positiv test på meg i dag. Spennende!
neon_sun Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Aha, da er det ikke så lett å vite nei. Kanskje du får tidlig ul? Blir hvertfall julebaby på deg, og kanskje på meg☺ Fremdeles svak positiv test på meg i dag. Spennende! Mine billigtester har aldri vært antydning til strek på før nå. De er fremdeles ganske svake, men jeg kjenner veldig godt at frøet har flyttet inn. Lykke til, jeg krysser alt jeg har for deg
frøkenvims Skrevet 14. april 2015 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2015 I dag fikk jeg det bekreftet! Endelig 😍 nå er det bare å håpe at spiren sitter! 2
camillasa Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 I dag fikk jeg det bekreftet! Endelig 😍 nå er det bare å håpe at spiren sitter! Gratulerer så mye💖💖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå