Gå til innhold

hvor mange sengetrekk har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som bare du bruker?

Jeg har 3 forskjellige, er det lite?

Anonymous poster hash: ed1d5...974
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så mange at om jeg skrev det på KG ville tråden rent over av kommentarer om galskap.

Anonymous poster hash: 8bdca...d2d

• Liker 8
Skrevet (endret)

Vi er to samboere da, men vi har 8-9 stk x2. Samboer hadde noen, og jeg hadde noen.

Endret av julie90
Gjest imperio
Skrevet (endret)

Jeg har tre sengsett (dyne- + putetrekk) men så har jeg bare 2 laken.
Har to dyner og har venner på overnatting en del, så da er det greit å ha et ekstra sett :)

Bor alene btw. Så det er kun 2 sett jeg bruker, mens den tredje er til reserve om jeg skal ha noen over ei natt, og det andre er til vask.

Endret av imperio
Skrevet

Har sikkert 6-7 par :)

AnonymBruker
Skrevet

Er singel, men har 2 par, og 2 single sengesett

Anonymous poster hash: 4631c...e7a
Skrevet

Gidder ikke å telle, men kanskje 8? Noen av de begynner å bli litt slitt, så tror jeg kan slutte å kjøpe kluter i tiden fremover :fnise:

Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

2 doble sengesett og 3 single sengesett (til gjesteseng).

Pleier å kaste den eldste i det jeg får et nytt et.

Endret av Wei Wei
Skrevet

Jeg har ikke snøring. Har hatt fjorten personer sovende her og fortsatt hatt rent sengetøy. Har 16 dyner i hus, om jeg teller med sommerdynene. Og litt fler puter.

Vi er over snittet glad i å huse folk her.

Skrevet

Jeg har ikke snøring. Har hatt fjorten personer sovende her og fortsatt hatt rent sengetøy. Har 16 dyner i hus, om jeg teller med sommerdynene. Og litt fler puter.

Vi er over snittet glad i å huse folk her.

Å herregud!! Haha. Dere må jo ha et helt rom bare til oppbevaring av sengetøy/dyner/puter :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har 1 sett. Har spandert på meg et skikkelig dyrt luksus-sett og vasker det og tørker det i trommel annenhver uke. Dvs - jeg bor alene og har dobbeltseng så jeg ligger først 2 uker i dynen og putene på den ene siden av sengen - så vasker jeg disse trekkene og lakenet og skifter da til den andre dynen og de andre putene. På den måten blir alt vasket like mange ganger og det blir ikke forskjell på stoffet.

Har også 1 sett rimeligere sengtøy som brukes på gjestesengen.

Skrevet (endret)

Jeg er gift, og mannen og jeg har minst 10 par sengesett. Om ikke flere, har ikke telt etter. Sønnen vår har sine egne, og han har færre, ca 3.

TS:Jeg synes kanskje 3 sengesett er litt lite,men hva vet vel jeg :)

Endret av Million
Skrevet

Et dobbelt klesskap på et gjesterom med sengetøy + dyneposer med glidelås på loftet. :)

Endel ligger på senger rundt om, fire soverom.

For å svare TS litt mer fornuftig så har jeg tre-fire sett i bruk til vår egen seng som jeg varierer litt på.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Har bare dobbeldyner, også på gjesterommet, så spørsmålet om hvor mange bare jeg bruker er 'ingen'.

Hvor mange totalt er vel et sted i overkant av 10 komplette sett med to putetrekk, dynetrekk til dobbeldyne og stort laken.

Skrevet (endret)

Vi har to doble sett. I løpet av to uker vasker og tørker vi et sett mens vi bruker det andre. Vi har ingen mulighet for overnattingsgjester, så mer trenger vi ikke.

Edit: Vi hadde faktisk egentlig tenkt å bare ha ett sett, siden mine foreldre klarer seg med det. Heldigvis husket svigermor at vi ikke hadde tørketrommel, og fant et ubrukt sett på loftet vi kunne få.

Endret av Sølvrosen
Skrevet

jeg har 9 sengesett. 4 laken. bor alene :-)

Skrevet

Har 3 dynetrekk (dobbeltdyne), 5-6 laken (et par av dem med hull i, som burde vært kastet...) og kanskje 15 putetrekk (har 5 puter i senga).

Vi er normalt to voksne + en liten som deler seng.

Skrevet

har vel 4 laken og 8 dynetrekk med putevar (vi er samboere, men har hver vår enkelt dyne), jeg rullerer egentlig bare på to forskjellige laken og to forskjellige sengetøy :)

Skrevet

Omtrent 20, tror jeg. Liker å skifte ofte, og i sommer venter jeg storinnrykk. :laugh:

Gjest Keikolina
Skrevet

Maaange, ha ha. Har dobbelt dyner og enkelt dyner også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...